- Joined
- Oct 8, 2013
- Messages
- 10,271
Πριν από περίπου ένα εξάμηνο η Ubisoft κυκλοφόρησε τον διάδοχο του Wildlands, Breakpoint. Παρότι ήταν ένα αρκετά φιλόδοξο εγχείρημα, μιας που η ίδια κυριαρχεί στην συγκεκριμένη αγορά με αρκετούς τίτλους να “παίζουν” εκεί έξω, εν τέλει αυτό που στην αρχή φαινόταν ως μία D-DAY (ελέω της απόβασης μας στη νήσο Auroa), εν τέλει κατέληξε ως ένα ακόμη Black Hawk Down. Κάτι το gear score που οδηγούσε σε ένα αέναο looting, κάτι η ΑΙ η οποία μόνο σε tactical shooter δεν ταίριαζε και κάτι η έλλειψη αληθοφάνειας, έκαναν πολλούς φίλους της σειράς να απογοητευτούν οικτρά. Η ίδια η Ubisoft μέσα από διάφορες ανακοινώσεις άρχισε να τάζει αλλαγές, σαν άλλος Ανδρέας για να εξευμενίσει λίγο τα πνεύματα.
Πρώτη εξ αυτών ήταν η προσθήκη των NPC συνοδοιπόρων μας στην μάχη κατά των έκπτωτων Ghosts. Η συγκεκριμένη προσθήκη...
Continue reading...
Last edited by a moderator: