What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

TOM CLANCY’S THE DIVISION 2: WARLORDS OF NEW YORK

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,563
Κατά γενική ομολογία, το The Division 2 της Ubisoft ήταν καλύτερο συνολικά game από το πρώτο μέλος της σειράς, και έλαβε αντιστοίχως καλύτερες, κατά πλειοψηφία θετικότατες, κριτικές από τον ανά τον κόσμο ειδικό τύπο. Ωστόσο, για πολλούς και διάφορους λόγους (οι οποίοι δεν είναι της παρούσης να αναλυθούν εδώ), σύμφωνα με τους εκπροσώπους της δημιουργού εταιρείας (αλλά και με βάση τα δημοσιοποιημένα οικονομικά στοιχεία της), οι πωλήσεις του δεν ήταν ανάλογες της ποιότητάς του. Αυτό φαίνεται να πείσμωσε παραπάνω την Ubisoft, η οποία αποφάσισε να “παίξει τα ρέστα της” κινούμενη σε δύο κύριους άξονες: αφενός, ήρε το episodic μοντέλο κυκλοφορίας του έξτρα υλικού που είχε καθιερωθεί για τον τίτλο κατά το πρώτο έτος της υποστήριξής του, εγκαινιάζοντας το “Year Two” του νέου περιεχομένου με την κυκλοφορία ενός βαρβάτου...

Continue reading...
 
Last edited:

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
Όντως, τρομερές οι αλλαγές στα gear sets κ.λπ. Ένας φίλος μου τράβαγε τα μαλλιά του, αφού είχε φτιάξει χαρακτήρες με "τρελά" gear set, τα οποία είναι πλέον άχρηστα...
Επίσης, ανέφερε πως η δυσκολία σε ανώτερα επίπεδα έχει ανέβει αισθητά. Εσύ παρατήρησες κάτι τέτοιο, Χέλλιο;
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,563
Ναι, έχω την εντύπωση πως οι εχθροί στη Νέα Υόρκη κάνουν υψηλότερο damage και χρησιμοποιούν καλύτερες τακτικές. Ακόμα και στο Νορμαλ δηλαδή, χωρίς να ενεργοποιήσεις έξτρα Directives ή να ανεβάσεις δυσκολία κτλ. Αυτό λογικά συνδέεται με τα SHD Levels, το παιχνίδι δηλαδή σε αναγκάζει να μετάσχεις στο end-game και να συνεχίσεις να κερδίζεις ΧΡ για να είσαι ανταγωνιστικός.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,510
Το μοτίβο των αποστολών (enter building, kill enemy waves, enter next room, kill enemy waves, kill boss, exit) έχει αλλάξει καθόλου σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι ή μία από τα ίδια;
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,563
Μια απ'τα ίδια, δυστυχώς.

Επιχειρείται μια επίφαση "αυξημένης πρόκλησης" μέσω της κλιμακωτής μάχης με τα Boss Fights στις αποστολές του εξπάνσιον (του στυλ, πολεμάς μαζί του, μετά φεύγει, τον κυνηγάς, ξαναπολεμάς μαζί του, ξαναφεύγει, τον ξαναπολεμάς πιο πέρα κτλ), και οι δραστηριότητες στον open-world είναι σταθερά διασκεδαστικές, αλλά οι missions ακολουθούν το ίδιο ακριβώς μοτίβο.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Το μοτίβο των αποστολών (enter building, kill enemy waves, enter next room, kill enemy waves, kill boss, exit) έχει αλλάξει καθόλου σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι ή μία από τα ίδια;

Τωρα μου εσκασε!!! Επαιζα πριν απο λιγο μια αποστολη, θυμηθηκα αυτο που εγραψες και ΜΠΑΜ! Blast from the past!! Οι μαχες στηνονται οπως στο time crisis 2!!!!
 
Top Bottom