<blockquote><br>http://www.dsogaming.com/news/vampyr-has-been-delayed-until-spring-2018/#more-103748<br><br>η ειλικρινεια ειναι ωραιο πραμα, και βολικό. <br>π.χ. θα μπορουσες να πεις: "ξευρετε, σιτ χαπενς. δεν προλαβαμε, χρειαζομαστε λιγο χρονο ακομα για γυαλισμα, θα καθυστερησει το παιγνιδι καποιους μηνες. σορυ"<br>οπως και να χει, θα ηταν πολυ καλυτερο απ το: "ετυχε ενα τεχνικο προβλημα και θ αργησει για μηνες το παιχνιδι. αλλά μην ανησυχειτε, δε σας λεμε τι, γιατι το λυσαμε κιολας"<br></blockquote><br><br>Πράγματι, ελαφρώς άγαρμπη η ανακοίνωση που βγάλανε. Είναι προφανές ότι το κομμάτι με το τεχνικό ζήτημα είναι πρόσχημα (εμμέσως το παραδέχονται και οι ίδιοι).<br>Ωστόσο, έχω την υποψία ότι ο πραγματικός λόγος καθυστέρησης δεν είναι αυτό καθαυτό το γυάλισμα αλλά ο ανταγωνισμός στην αγορά: δηλαδή το προβληματάκι (αν όντως υπήρχε) τους πήγε π.χ. μισό/ένα μήνα πίσω και χάσανε το παράθυρο που είχε διαλέξει γι'αυτούς ο εκδότης. Όταν λοιπόν διαπίστωσαν ότι το επόμενο βολικό παράθυρο για κυκλοφορία ήταν το Μάρτιο, αποφάσισαν να το μεταθέσουν και να χρησιμοποιήσουν το χρόνο αυτό για γυάλισμα (θέλω να πιστεύω), αποσιωπώντας το γεγονός ότι με ένα σμπάρο αποφεύγουν να πέσουν πάνω στο τάδε ΑΑΑ παιχνίδι (διότι το Vampyr τιμολογιακά σ'αυτή την κατηγορία παίζει). Λεω εγώ τώρα, μια ιδέα.