απο τα τρια "μεγαλα" rpg που βγηκαν απο το κικσταρτερ,pillars of eternity/wasteland 2/divine divinity αυτο που μου αρεσε και επαιξα περισοτερο ηταν αναμφιβολα το wasteland 2.<br>το divine divinity 2 παρα το βαθυ turn based συστημα μαχης με απωθησε με την χαχα χουχα ατμοσφαιρα και τα ανιμ γραφικα,ενω στο πιλλαρς παρα τον αριστο οπτιακουστικο τομεα και τους ενδιαφερον χαρακτηρες και σεναριο ολα τα υπολοιπα απο το συστημα δημιουργιας χαρακτηρα μεχρι το itemization κινουνταν σε πραγματικα αθλια επιπεδα.<br><br>το wasteland 2 δεν ειχε το βαθυστοχαστο σεναριο με τα 12 στρωματα υποπλοκης ουτε χαρακτηρες που θα σουν μεινουν στη μνημη για χρονια,ειχε ομως ωραιο turn based συστημα μαχης με μαχες που απαιτουσαν σκεψη/τακτικη και σωστη διαχειριση των πυρομαχικων ακομα και στο νορμαλ επιπεδο δυσκολιας,οχι cooldowns και αλλες MMO αηδιες.το συστημα δημιουργιας χαρακτηρα παρα τις οποιες αδυναμιες (καποια σκιλλς ηταν μαλλον παντελως αχρηστα,δεν υπαρχει αντιστοιχια μεταξυ attributes και σκιλλς) ειναι βαθυ και μπορει ευκολα να καταστρεψεις τους χαρακτηρες που εφτιαξες αν κανεις τις λαθος επιλογες στα λεβελ απς,ενω στο πιλλαρς για παραδειγμα παρα την πληθωρα απο class ουσιαστικα ειναι μονο τρεις dps/tank/heal,ενω ολες οι επιλογες ειναι "safe" καμια σκεψη και επιλογη δηλ.<br>επισης εχεις μεγαλο αριθμο απο επιλογες να κανεις κατα την διαρκεια του παιχνιδιου,οκ δεν ειναι ολες ουσιωδες αλλα προσθετουν βαθος<br><br>στην συγκριση δε με το φαλλαουτ πολλοι ξεχνανε οτι και το φαλλουτ ειχε πολλα αρνητικα,ευκολες μαχες(απλα σημαδευεις τα ματια),πολλα αχρηστα σκιλλς και δεν υπηρχε καθολου balance,ειχε ομως εξαιρετικο γραψιμο/ατμοσφαιρα,πολλαπλες λυσεις στα quests,μπορουσες να κινηθεις με ελευθερια στον κοσμο του παιχνιδιου,το αρθροισμα δηλ βγαινει εξοχως θετικο.<br>ετσι και στο wasteland 2,η τελικη σουμα ειναι που μετραει και οχι τα επιμερους στοιχεια.<br>η ταμπελα δε για "fallout spiritual succesor" μπηκε απο τους ρηβιουερς κυριως,μετα τα απανωτα χουνερια της bethesda νομιζω οτι δικαιολογουνται να υπερβαλλουν