- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 18,659
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Σε κάτι τέτοια θέματα το να κοιτάς την Τουρκία είναι σαν να κοιτάς έναν μαγικό καθρέφτη που μεγεθύνει τα προβλήματα.Αρχαιολογικούς χώρους όπου έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα τους προσέχουν δεόντως μιας που αποτελούν ένα πολύ καλό εισόδημα. Το ίδιο συμβαίνει και με βυζαντινά μνημεία, εντός κι εκτός ης Πόλεως. Τώρα για τα τείχη, υπάρχουν σημεία όπου είναι λες και ζεις σε άλλη εποχή και σημεία όπως το παραπάνω, τα οποία αντιμετωπίζονται ως κακό σπυρί στον κώλω τους. και ειδικά με τα οικονμικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, καθώς και με την οικονομική ενίσχυση των εκστρατειών στην Συρία,σιγά μην ασχοληθούν με την συντήρηση οχύρωσης, την οποία μάλιστα λύσσαξαν για να την ρίξουν.
Αντίστοιχη κατανομή πόρων έχουμε κι εμείς εδώ.
Όχι ρε φίλε, πραγματικά στενοχωρήθηκα! Μην αφήνεις για κάποιο διάστημα το παιδί να κάτσει στο κομπιούτερ, αλλά όχι και να του σβήνεις τα saves, τί λες τώρα! 1 χρόνος είναι εργατοώρες χαμένες, δεν είναι αστεία. Τα παιδιά μεν ξεπερνούν γρήγορα στενοχώριες, αλλά αυτό δεν είναι και τόσο μικρό, σίγουρα θα του αφήσει κάτι.
Τώρα που το υπολογίζω, 1 χρόνος gaming μού ήταν το Skyrim (6), το Oblivion (4) και το Divinity: Original Sin 1 (2)! Και να έρχεται ένας να σου τα σβήνει! Δεν γίνεται, εντάξει. Σίγουρα εκείνη τη στιγμή η μητέρα του δεν καταλάβαινε τί επρόκειτο να κάνει, επειδή προφανώς δεν είχε ασχοληθεί ποτέ.
Αυτό θα πει προτεραιότητες στο κρατικό μπάτζετ.
Είναι πολύ-πολύ χειρότερο από αυτό. Δεν είναι απλά σωσίματα σε κάποια φάση ενός παιχνιδιού που έστω και δύσκολα μπορεί κάποιος να ξαναφτάσει. Εδώ έχουμε δημιουργία κόσμου. Είναι σαν ένα παιδί να έχει φτιάξει εικονογραφημένο μυθιστόρημα με κόπο ενός χρόνου και να του το ρίχνουν στην πυρά.αλλά όχι και να του σβήνεις τα saves, τί λες τώρα! 1 χρόνος είναι εργατοώρες χαμένες, δεν είναι αστεία.