maximum armor
Umber Hulk
- Joined
- Jun 14, 2019
- Messages
- 825
Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα παιχνιδιών με πολύ μεγάλο χρόνο ανάπτυξης, τα οποία τελικά απογοήτευσαν μερικώς (όπως το παρόν παιχνίδι) ή εξ' ολοκλήρου (όπως το Duke Nukem Forever). Τελικά αποδεικνύεται ότι μεγάλος χρόνος ανάπτυξης (συν μερικές αναβολές) δεν σημαίνει απαραίτητα και τελειότητα, ότι δηλαδή "το προσέχουν περισσότερο και διορθώνουν τυχόν ατέλειες". Μήπως μάλιστα υπάρχει και εφησυχασμός του στυλ "έχουμε χρόνο...". Αυτός ο εφησυχασμός σε συνδυασμό με το "θα βγάλουμε και patches" δημιουργεί τα, αν όχι ημιτελή προϊόντα, έστω προϊόντα διαφορετικά απ' τα trailers που παρουσιάστηκαν. Μήπως είναι καλύτερος ο μικρός χρόνος ανάπτυξης σε ένα παιχνίδι; Μήπως ο μικρός χρόνος ανάπτυξης δείχνει και περισσότερη προσήλωση στο στόχο; Π.χ. σήμερα ανακοινώνω το No One Lives Forever 3 και το εκδίδω τα Χριστούγεννα του 2023! Αφιερώνω την developer εταιρία μου για 3 χρόνια, μόνο σ' αυτό το παιχνίδι.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.