Cyberpunk 2077

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα παιχνιδιών με πολύ μεγάλο χρόνο ανάπτυξης, τα οποία τελικά απογοήτευσαν μερικώς (όπως το παρόν παιχνίδι) ή εξ' ολοκλήρου (όπως το Duke Nukem Forever). Τελικά αποδεικνύεται ότι μεγάλος χρόνος ανάπτυξης (συν μερικές αναβολές) δεν σημαίνει απαραίτητα και τελειότητα, ότι δηλαδή "το προσέχουν περισσότερο και διορθώνουν τυχόν ατέλειες". Μήπως μάλιστα υπάρχει και εφησυχασμός του στυλ "έχουμε χρόνο...". Αυτός ο εφησυχασμός σε συνδυασμό με το "θα βγάλουμε και patches" δημιουργεί τα, αν όχι ημιτελή προϊόντα, έστω προϊόντα διαφορετικά απ' τα trailers που παρουσιάστηκαν. Μήπως είναι καλύτερος ο μικρός χρόνος ανάπτυξης σε ένα παιχνίδι; Μήπως ο μικρός χρόνος ανάπτυξης δείχνει και περισσότερη προσήλωση στο στόχο; Π.χ. σήμερα ανακοινώνω το No One Lives Forever 3 και το εκδίδω τα Χριστούγεννα του 2023! Αφιερώνω την developer εταιρία μου για 3 χρόνια, μόνο σ' αυτό το παιχνίδι.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.
 
Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα παιχνιδιών με πολύ μεγάλο χρόνο ανάπτυξης, τα οποία τελικά απογοήτευσαν μερικώς (όπως το παρόν παιχνίδι) ή εξ' ολοκλήρου (όπως το Duke Nukem Forever). Τελικά αποδεικνύεται ότι μεγάλος χρόνος ανάπτυξης (συν μερικές αναβολές) δεν σημαίνει απαραίτητα και τελειότητα, ότι δηλαδή "το προσέχουν περισσότερο και διορθώνουν τυχόν ατέλειες". Μήπως μάλιστα υπάρχει και εφησυχασμός του στυλ "έχουμε χρόνο...". Αυτός ο εφησυχασμός σε συνδυασμό με το "θα βγάλουμε και patches" δημιουργεί τα, αν όχι ημιτελή προϊόντα, έστω προϊόντα διαφορετικά απ' τα trailers που παρουσιάστηκαν. Μήπως είναι καλύτερος ο μικρός χρόνος ανάπτυξης σε ένα παιχνίδι; Μήπως ο μικρός χρόνος ανάπτυξης δείχνει και περισσότερη προσήλωση στο στόχο; Π.χ. σήμερα ανακοινώνω το No One Lives Forever 3 και το εκδίδω τα Χριστούγεννα του 2023! Αφιερώνω την developer εταιρία μου για 3 χρόνια, μόνο σ' αυτό το παιχνίδι.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.
Κοίτα, πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του σφικτου χρόνου ανάπτυξης και του SC. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο από τα δύο.
Ένα ανοικτό χρονοδιάγραμμα και καταληκτική ημερομηνία όταν έχει φθάσει σε μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης είναι η χρυσή τομή πιστεύω.
 
δεν έχει να κάνει με τον χρόνο ανάπτυξης, έχει να κάνει με το να υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι και όχι να λένε λένε λένε, θα βάλουμε και το ένα και το άλλο και θα δείχνει έτσι και γιουβέτσι και να μην τελειώνει ποτέ η ανάπτυξη του παιχνιδιού γιατί συνεχώς βάζουν νέες ιδέες στο πρόγραμμα.
Πρέπει κάποια στιγμή να πει κάποιος ΟΚ αυτά θα μπουν και τέλος ότι άλλη ιδέα έχετε να την κρατήσετε για το DLC.

Και με το Duke Nukem το ίδιο δεν έγινε; Κατέβαζαν ιδέες και να κάνουμε και το ένα και το άλλο και το παράλο και τελικά έβγαλαν ένα πετσοκομμένο generic shotem up για να βγάλουν κάτι, γιατί από όλα τα υπόλοιπα είχαν κάνει "από λίγο" από το καθένα.
 
Το παράξενο είναι ότι σε όλες τις συζητήσεις, interviews, postmortems κλπ από developers, όλοι συμφωνούν ότι το feature lock (αυτό που περιέγραψε ο nitro πιο πάνω) πρέπει να έρχεται νωρίς. Αναρωτιέμαι τι αλλάζει την πορεία.
 
Το παράξενο είναι ότι σε όλες τις συζητήσεις, interviews, postmortems κλπ από developers, όλοι συμφωνούν ότι το feature lock (αυτό που περιέγραψε ο nitro πιο πάνω) πρέπει να έρχεται νωρίς. Αναρωτιέμαι τι αλλάζει την πορεία.
αλλάζει το "καλημέρα σας κύριε developer είμαι μεγάλος θαυμαστής της δουλειάς σας, μπορείτε να βάλετε την μαλαπέρδα του Γεράλδιου να κουνιέται δεξιά και αριστερά σαν να είναι σακούλα με φλουριά;¨

Και προσπαθούν να ικανοποιήσουν τον έναν και τον άλλον και εκεί το χάνουν.
Το βλέπω συνέχεια αυτό να καταστρέφει παιχνίδια, αντί να πάρουν feedback και να πουν "ναι οκ ευχαριστούμε για την γνώμη σου αλλά δεν συμβαδίζει με τα σχεδιά μας" παίρνουν feedbacκ και ναι να βάλουμε και την μαλαπέρδα και αφού ξεκινήσαμε ας βάλουμε και αυτό και το ένα και το άλλο.

Δεν το είδαμε και στο wow? Έλεγε ο καθένας τι δύσκολο που είναι το game και το έκαναν retardfest για να μπορεί να παίξει ο κάθε βρωμερός κάζουλ;
 
Κοίτα, πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του σφικτου χρόνου ανάπτυξης και του SC. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο από τα δύο.
Ένα ανοικτό χρονοδιάγραμμα και καταληκτική ημερομηνία όταν έχει φθάσει σε μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης είναι η χρυσή τομή πιστεύω.
Τί είναι το SC;!
 
Το έχουμε χάσει λίγο με τα αρχικά 😅
καλύτερα να τα γράφουμε κανονικά πλέον
 
Το έχουμε χάσει λίγο με τα αρχικά 😅
καλύτερα να τα γράφουμε κανονικά πλέον
Ωχ ρε boomer, κανονικά θα έπρεπε να σε pikάρω τώρα με όλες μου τις σφαίρες να κάνουν register, πετώντας σου ταυτόχρονα μια nade, αφού πρώτα σε έχω flankάρει. Άντε μη σε simp τώρα.
@kara ξέχασα τίποτα?
 
Ωχ ρε boomer, κανονικά θα έπρεπε να σε pikάρω τώρα με όλες μου τις σφαίρες να κάνουν register, πετώντας σου ταυτόχρονα μια nade, αφού πρώτα σε έχω flankάρει. Άντε μη σε simp τώρα.
@kara ξέχασα τίποτα?
To πιο σημαντικό ξέχασες, να τον plantάρεις!
 
το game δεν εχει λεπτομερειες

meanwhile το παιξιμο ειναι τοσο accurate.





 
Ενδεχομενως Star Citizen
Δεν μου κολλάει. Σύμφωνα με την όλη πρόταση πρέπει να είναι κάτι αντίθετο του "σφικτού χρόνου ανάπτυξης", γ' αυτό και μετά γράφει ότι δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο απ' τα δύο, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Τέλοσπαντων.
 
Δεν μου κολλάει. Σύμφωνα με την όλη πρόταση πρέπει να είναι κάτι αντίθετο του "σφικτού χρόνου ανάπτυξης", γ' αυτό και μετά γράφει ότι δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο απ' τα δύο, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Τέλοσπαντων.
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του αντιθέτου του σφικτου χρόνου ανάπτυξης από το star citizen που είναι τελείως φλου και παρόλο που αναπτύσσεται ήδη εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει ούτε καν φως στο τούνελ για τελική υλοποίηση
 
δεν λεω κακοι οι χαρτογιακαδες κλπ αλλα το star citizen ειναι το κλασσικο παραδειγμα γιατι πρεπει να υπαρχουν και αυτοι να βαζουν κανα deadline. αν και δεν ειναι του παρωντος thread αλλα το star citizen καθε φορα θελει να βαλει εξτρα πραγματα και παει rework διαφορα αλλα που ειχαν κανει ηδη. αν δεν βαλει φρενο ο χρηστος δεν θα βγει και ποτε.


και κατι περι cyberpunk φυσικα

l6jjri8ytr761.jpg
 
Υπέροχο και το κλείσιμο του Act II. To main είναι ένα αφηγηματικό έπος, πάμε γερά για το ΙΙΙ.
 
FLOWwlX.png




:alien:
 
Back
Top