What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Cyberpunk 2077

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα παιχνιδιών με πολύ μεγάλο χρόνο ανάπτυξης, τα οποία τελικά απογοήτευσαν μερικώς (όπως το παρόν παιχνίδι) ή εξ' ολοκλήρου (όπως το Duke Nukem Forever). Τελικά αποδεικνύεται ότι μεγάλος χρόνος ανάπτυξης (συν μερικές αναβολές) δεν σημαίνει απαραίτητα και τελειότητα, ότι δηλαδή "το προσέχουν περισσότερο και διορθώνουν τυχόν ατέλειες". Μήπως μάλιστα υπάρχει και εφησυχασμός του στυλ "έχουμε χρόνο...". Αυτός ο εφησυχασμός σε συνδυασμό με το "θα βγάλουμε και patches" δημιουργεί τα, αν όχι ημιτελή προϊόντα, έστω προϊόντα διαφορετικά απ' τα trailers που παρουσιάστηκαν. Μήπως είναι καλύτερος ο μικρός χρόνος ανάπτυξης σε ένα παιχνίδι; Μήπως ο μικρός χρόνος ανάπτυξης δείχνει και περισσότερη προσήλωση στο στόχο; Π.χ. σήμερα ανακοινώνω το No One Lives Forever 3 και το εκδίδω τα Χριστούγεννα του 2023! Αφιερώνω την developer εταιρία μου για 3 χρόνια, μόνο σ' αυτό το παιχνίδι.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,825
Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα παιχνιδιών με πολύ μεγάλο χρόνο ανάπτυξης, τα οποία τελικά απογοήτευσαν μερικώς (όπως το παρόν παιχνίδι) ή εξ' ολοκλήρου (όπως το Duke Nukem Forever). Τελικά αποδεικνύεται ότι μεγάλος χρόνος ανάπτυξης (συν μερικές αναβολές) δεν σημαίνει απαραίτητα και τελειότητα, ότι δηλαδή "το προσέχουν περισσότερο και διορθώνουν τυχόν ατέλειες". Μήπως μάλιστα υπάρχει και εφησυχασμός του στυλ "έχουμε χρόνο...". Αυτός ο εφησυχασμός σε συνδυασμό με το "θα βγάλουμε και patches" δημιουργεί τα, αν όχι ημιτελή προϊόντα, έστω προϊόντα διαφορετικά απ' τα trailers που παρουσιάστηκαν. Μήπως είναι καλύτερος ο μικρός χρόνος ανάπτυξης σε ένα παιχνίδι; Μήπως ο μικρός χρόνος ανάπτυξης δείχνει και περισσότερη προσήλωση στο στόχο; Π.χ. σήμερα ανακοινώνω το No One Lives Forever 3 και το εκδίδω τα Χριστούγεννα του 2023! Αφιερώνω την developer εταιρία μου για 3 χρόνια, μόνο σ' αυτό το παιχνίδι.
Από' δω και πέρα προσοχή λοιπόν και στο Star Citizen, καθώς και σε άλλα παιχνίδια που μένουν για καιρό σε περίοδο ανάπτυξης.
Κοίτα, πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του σφικτου χρόνου ανάπτυξης και του SC. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο από τα δύο.
Ένα ανοικτό χρονοδιάγραμμα και καταληκτική ημερομηνία όταν έχει φθάσει σε μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης είναι η χρυσή τομή πιστεύω.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,422
δεν έχει να κάνει με τον χρόνο ανάπτυξης, έχει να κάνει με το να υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι και όχι να λένε λένε λένε, θα βάλουμε και το ένα και το άλλο και θα δείχνει έτσι και γιουβέτσι και να μην τελειώνει ποτέ η ανάπτυξη του παιχνιδιού γιατί συνεχώς βάζουν νέες ιδέες στο πρόγραμμα.
Πρέπει κάποια στιγμή να πει κάποιος ΟΚ αυτά θα μπουν και τέλος ότι άλλη ιδέα έχετε να την κρατήσετε για το DLC.

Και με το Duke Nukem το ίδιο δεν έγινε; Κατέβαζαν ιδέες και να κάνουμε και το ένα και το άλλο και το παράλο και τελικά έβγαλαν ένα πετσοκομμένο generic shotem up για να βγάλουν κάτι, γιατί από όλα τα υπόλοιπα είχαν κάνει "από λίγο" από το καθένα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,355
Το παράξενο είναι ότι σε όλες τις συζητήσεις, interviews, postmortems κλπ από developers, όλοι συμφωνούν ότι το feature lock (αυτό που περιέγραψε ο nitro πιο πάνω) πρέπει να έρχεται νωρίς. Αναρωτιέμαι τι αλλάζει την πορεία.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,422
Το παράξενο είναι ότι σε όλες τις συζητήσεις, interviews, postmortems κλπ από developers, όλοι συμφωνούν ότι το feature lock (αυτό που περιέγραψε ο nitro πιο πάνω) πρέπει να έρχεται νωρίς. Αναρωτιέμαι τι αλλάζει την πορεία.
αλλάζει το "καλημέρα σας κύριε developer είμαι μεγάλος θαυμαστής της δουλειάς σας, μπορείτε να βάλετε την μαλαπέρδα του Γεράλδιου να κουνιέται δεξιά και αριστερά σαν να είναι σακούλα με φλουριά;¨

Και προσπαθούν να ικανοποιήσουν τον έναν και τον άλλον και εκεί το χάνουν.
Το βλέπω συνέχεια αυτό να καταστρέφει παιχνίδια, αντί να πάρουν feedback και να πουν "ναι οκ ευχαριστούμε για την γνώμη σου αλλά δεν συμβαδίζει με τα σχεδιά μας" παίρνουν feedbacκ και ναι να βάλουμε και την μαλαπέρδα και αφού ξεκινήσαμε ας βάλουμε και αυτό και το ένα και το άλλο.

Δεν το είδαμε και στο wow? Έλεγε ο καθένας τι δύσκολο που είναι το game και το έκαναν retardfest για να μπορεί να παίξει ο κάθε βρωμερός κάζουλ;
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Κοίτα, πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του σφικτου χρόνου ανάπτυξης και του SC. Δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο από τα δύο.
Ένα ανοικτό χρονοδιάγραμμα και καταληκτική ημερομηνία όταν έχει φθάσει σε μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης είναι η χρυσή τομή πιστεύω.
Τί είναι το SC;!
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,422
Το έχουμε χάσει λίγο με τα αρχικά 😅
καλύτερα να τα γράφουμε κανονικά πλέον
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Το έχουμε χάσει λίγο με τα αρχικά 😅
καλύτερα να τα γράφουμε κανονικά πλέον
Ωχ ρε boomer, κανονικά θα έπρεπε να σε pikάρω τώρα με όλες μου τις σφαίρες να κάνουν register, πετώντας σου ταυτόχρονα μια nade, αφού πρώτα σε έχω flankάρει. Άντε μη σε simp τώρα.
@kara ξέχασα τίποτα?
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Ωχ ρε boomer, κανονικά θα έπρεπε να σε pikάρω τώρα με όλες μου τις σφαίρες να κάνουν register, πετώντας σου ταυτόχρονα μια nade, αφού πρώτα σε έχω flankάρει. Άντε μη σε simp τώρα.
@kara ξέχασα τίποτα?
To πιο σημαντικό ξέχασες, να τον plantάρεις!
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
το game δεν εχει λεπτομερειες

meanwhile το παιξιμο ειναι τοσο accurate.





 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Ενδεχομενως Star Citizen
Δεν μου κολλάει. Σύμφωνα με την όλη πρόταση πρέπει να είναι κάτι αντίθετο του "σφικτού χρόνου ανάπτυξης", γ' αυτό και μετά γράφει ότι δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο απ' τα δύο, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Τέλοσπαντων.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,825
Δεν μου κολλάει. Σύμφωνα με την όλη πρόταση πρέπει να είναι κάτι αντίθετο του "σφικτού χρόνου ανάπτυξης", γ' αυτό και μετά γράφει ότι δεν είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί κάποιο απ' τα δύο, αλλά κάτι ενδιάμεσο. Τέλοσπαντων.
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του αντιθέτου του σφικτου χρόνου ανάπτυξης από το star citizen που είναι τελείως φλου και παρόλο που αναπτύσσεται ήδη εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει ούτε καν φως στο τούνελ για τελική υλοποίηση
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
δεν λεω κακοι οι χαρτογιακαδες κλπ αλλα το star citizen ειναι το κλασσικο παραδειγμα γιατι πρεπει να υπαρχουν και αυτοι να βαζουν κανα deadline. αν και δεν ειναι του παρωντος thread αλλα το star citizen καθε φορα θελει να βαλει εξτρα πραγματα και παει rework διαφορα αλλα που ειχαν κανει ηδη. αν δεν βαλει φρενο ο χρηστος δεν θα βγει και ποτε.


και κατι περι cyberpunk φυσικα

l6jjri8ytr761.jpg
 

mouthbreather

Commoner
Joined
Jun 27, 2017
Messages
38
Υπέροχο και το κλείσιμο του Act II. To main είναι ένα αφηγηματικό έπος, πάμε γερά για το ΙΙΙ.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,638
FLOWwlX.png




:alien:
 
Top Bottom