What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Αν η πραγματικότητα έχει ξεπεράσει τον ΚΟΚ στην αντίληψη των περισσότερων οδηγών, τότε ως κοινωνία έχουμε απλά αποδεχτεί ότι μερικές ανθρώπινες ζωές πού και πού είναι αποδεκτή παράπλευρη απώλεια προκειμένου να μην περνάμε 10 ώρες την ημέρα μέσα στο αυτοκίνητο.

Από τη στιγμή που έχει γίνει αυτό, το ατυχήματα δεν είναι πλέον α- ή δυσ- τυχήματα αλλά στατιστικά βέβαιες συνέπειες, και τα δάκρυα έρχονται κατά περίπτωση ανάλογα με το πόσο χωνεύουμε ή όχι τον εκάστοτε υπαίτιο - του οποίου η παράβαση του ΚΟΚ δεν είναι σαν αυτές που κάνουμε οι ίδιοι καθημερινά, όχι, εμείς θέλαμε απλά να φτάσουμε στο σπίτι μας μια ώρα αρχύτερα και να μην μας μουτζώνουν και οι συνοδηγοί που τολμάμε να μην παραβιάζουμε το όριο ταχύτητας, δεν είμαστε τίποτα ασυνείδητοι.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,222
δεν ξερω γιατι βαζουμε στην κουβεντα το ταξι. το μονο που χρειαζεται ειναι να μετρησει κανεις την ακριβη αποσταση μεταξυ των σκιων δεντρου και δευτερης κολωνας και να δει το βιντεο για το ποτε ακριβως μπαινει το μηχανακι μεσα σ αυτα τα σταθερα σημεια. αν βαλει μεσα στη μετρηση και την πρωτη κολωνα σαν ενδιαμεσο σταδιο, θα καταλαβει αν επιταχυνει η αν εχει σταθερη ταχυτητα.
Το βάζουμε στην κουβέντα για να μην πάμε εκεί να μετρήσουμε. Επειδή ακριβώς είναι εύκολο με ένα google να βρεις το μήκος του.

Δεν κάνω κουβέντα για τους τύπους προσωπικά. Nerdulas είμαι και μου άρεσε το challenge υπολογισμού της ταχύτητας.. Λάθος μου ίσως που το κάνω σε συναισθηματικά φορτισμένο θέμα. Συμφωνώ και ξαναλέω ότι μικρή σημασία έχει αν έτρεχε ή όχι ηθικά τουλάχιστον.. Νομικά δυστυχώς θα ελαφρύνει την θέση του οργάνου, μεταξύ άλλων......................


@Eaglos
Δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση να είχε πιάσει και 100, σιγά την αλητεία... Όποιος οδηγεί στην Αθήνα ξέρει πολύ καλά ότι μόνο αν έχει μπλόκο πρέπει να αγχώνεται και όπου δουλεύουν οι κάμερες ταχύτητας.
 
Last edited:

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,266
δεν ξέρω γιατί το κουράζετε τόσο με την ταχύτητα, ακόμα και με 50 να πήγαινε θα μπορούσε να γίνει αυτό που έγινε. Έχω τρακάρει με 30 και το πιρούνι του μοτό έφτασε στον κινητήρα... απέναντι σε σταθερό σημείο, πρόσκρουση με οποιαδήποτε ταχύτητα είναι δυνατή και επικίνδυνη

Όπως είπε ο @lucinos το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από λάθη, θέλει 2 για ταγκό στα ατυχήματα.

Σημασία έχει ότι ένας μλκς έστριψε παράνομα, χωρίς να υπάρχει τροχονόμος που να κάνει κουμάντα (τότε δεν θα ήταν παράνομο) και ένα παιδί που έκανε και αυτό τα λάθη του, για τα οποία όμως ΔΕΝ του άξιζε να πεθάνει, σκοτώθηκε. Δεν είναι ότι έγινε λάθος της στιγμής από το αμάξι, συνειδητά έκανε παρανομία γιατί είναι μπάτσος και οι μπάτσοι κάνουν ότι γουστάρουν στον δρόμο και δεν τους ακουμπάει κανένας. πίριοντ.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
Ο τροχονόμος που υποτίθεται ότι ρυθμίζει το σημείο πού ακριβώς βρίσκεται;
ακριβως την ιδια απορια εχω.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Σε χώρες που τηρείται το 50 km/h (30mph) ακόμη και σε άδειους δρόμους, καμία αύξηση του χρόνου στο αμάξι δεν υπάρχει. Η νοοτροπία "ο χρόνος μου είναι πιο σημαντικός από τον δικό σου" είναι από τα άσχημα μεσοανατολιτικα προϊόντα.

Με κάλυψε ο @Great0ldOne. Όποιος θέλει να βγάλει μαγκιες και γούστα, υπάρχουν και οι πίστες.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,222
Όποιος θέλει να βγάλεις μαγκιες και γούστα, υπάρχουν και οι πίστες.
Στο ελλάντα όχι :(. Μην μου πείτε για τα μέγαρα ή για τα Βόρεια(Σέρρες)..

Εδιτ: Σέρρες θες 3 ζευγάρια λάστιχα το χιλιόμετρο και μέγαρα τάμα στον αλλάχ για να μπεις σαν ιδιώτης.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
πραγματικα χαιρομαι που υπαρχουν τοσοι παλαδινοι αναμεσα μας. με κανει να κοιμαμαι πιο ησυχος.
επισης δεν μιλησα για μενα, τοποθετηθηκα γενικως ξεροντας την συμπεριφορα και την ψυχοσυνθεση του νεοελληνος. δεν οδηγω ουτε μηχανη ουτε αυτοκινητο, οπότε δεν θα κινδυνεψουν ζωες εξαιτιας μου, ντοντ γουέρι.

μια που ανοιξε η κουβεντα, να ρωτησω κανα δυο πραγματα. σας φαινεται οκ το οριο των 50 στην πολη? μικρο? μεγαλο? ιδανικο? γιατι 50 κι οχι 47? η 55? τα ατυχηματα γινονται η δεν γινονται βασει αυτου του αριθμου? η μπαινουν κι αλλοι παραγοντες μεσα? αν το οριο ηταν 44 θα ειχαμε λιγοτερα ατυχηματα?

μακαρι ν αναπτυχθει λιγο ακομα η τεχνολογια στ αμαξια και να μπει κοφτης αυτοματος. ολα ονλαιν και δικτυωμενα. λεει η πινακιδα 50, να μην μπορεις να πας 51. λεει 90, 90 κι εσυ. λογικα τοτε δεν θα εχουμε και νεκρους στην ασφαλτο. τι, οχι?


οχι βεβαια.
αραγες η νοοτροπια ειναι το θεμα. και η γνωση οδηγησης. και να νιωθεις, για να προστατευεις εσενα, αλλά και τον διπλα οδηγο. κι οχι το αν αντι για 60 πηγαινεις με 71. δεν σε κανει αυτοματα εγκληματία.
ηταν τα περιπου 2 σεντς μου.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Δεν είναι ότι έγινε λάθος της στιγμής από το αμάξι, συνειδητά έκανε παρανομία γιατί είναι μπάτσος και οι μπάτσοι κάνουν ότι γουστάρουν στον δρόμο

Εδώ είναι που διαφωνούμε Nitro. Φυσικά και η παρανομία έγινε συνειδητά, αλλά το "γιατί είναι μπάτσος" είναι ανέκδοτο, στη χώρα/πόλη που, επί του πρακτέου και σύμφωνα και με συμφορουμίτες, η αθέτηση του ΚΟΚ είναι καθημερινή από σχεδόν όλους, αφού έχει ξεπεραστεί από την πραγματικότητα. Όλοι αυτοί συνειδητά τις κάνουν τις παρανομίες, είτε είναι παραβίαση του ορίου ταχύτητας είτε αναστροφή επί τόπου είτε παρκάρισμα πάνω στη διάβαση, και όλοι έχουν μια καλή δικαιολογία για τον εαυτό τους (έ όχι και να περάσω δέκα ώρες μέσα στο αμάξι, όχι και να παρκάρω δέκα τετράγωνα μακριά), και μια κατάρα για αυτόν που η δική του παρανομία οδήγησε σε θανατηφόρο τροχαίο.

Το αφήγημα του "κακού μπάτσου" είναι πολύ βολικό για μια κοινωνία που δεν θέλει να κοιτάξει τον εαυτό της στον καθρέφτη για την οδηγική της παιδεία και συμπεριφορά.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,509
Αν η πραγματικότητα έχει ξεπεράσει τον ΚΟΚ στην αντίληψη των περισσότερων οδηγών, τότε ως κοινωνία έχουμε απλά αποδεχτεί ότι μερικές ανθρώπινες ζωές πού και πού είναι αποδεκτή παράπλευρη απώλεια προκειμένου να μην περνάμε 10 ώρες την ημέρα μέσα στο αυτοκίνητο.

Η πραγματικότητα λεει ότι έχουμε παστωθεί 3-4εκ κάτοικοι και 2+ εκατομύρια αυτοκίνητα
στην Αθήνα με υποδομές για πολύ λιγότερους. Η συνθήκες μετακίνησης είναι κακές, από
τον πεζό μέχρι το φορτηγό και συνήθως επικρατεί ο νόμος του μεγαλύτερου όγκου.

Ναι, δυστυχώς σε αυτές τις συνθήκες, ο ΚΟΚ έχει πάει περιπατο. Γι' αυτό και κοιτάς 2-3
φορές πριν περάσεις με πράσινο, τριπλοπαρκάρεις γιατί τα ΜΜΜ είναι χάλια και πρέπει
να πάρεις αμάξι, καβαλάς πεζοδρόμια για να παραδώσεις 2 πιτόγυρα κλπ.

Επί του θέματος, ο σάλος που ξέσπασε έχει να κάνει με την αφωνία της αστυνομίας και
την επιχειρούμενη συγκάληψη.

@ccwr Τι να πω, εμένα μου είχαν κάνει επίπληξη επειδή πατούσα τη διάβαση στην Όθωνος.
Δεν θα πήγαινα ποτέ γκαζομένος δίπλα στου Βουλή μέρα μεσημέρι.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,266
Αν βρεις κάτι να με γράψεις, ελεύθερα. Δεν έχω να δω κάτι στον καθρέπτη, από την άλλη αν ήταν ιδιώτης ο οδηγός τώρα θα είχε κρεμαστεί στο Σύνταγμα. Τον μπάτσο πήγαν να τον καλύψουν και σε αυτή και σε χίλιες 2 περιπτώσεις .
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
μακαρι ν αναπτυχθει λιγο ακομα η τεχνολογια στ αμαξια και να μπει κοφτης αυτοματος. ολα ονλαιν και δικτυωμενα. λεει η πινακιδα 50, να μην μπορεις να πας 51. λεει 90, 90 κι εσυ. λογικα τοτε δεν θα εχουμε και νεκρους στην ασφαλτο. τι, οχι?

αραγες η νοοτροπια ειναι το θεμα. και η γνωση οδηγησης. και να νιωθεις, για να προστατευεις εσενα, αλλά και τον διπλα οδηγο. κι οχι το αν αντι για 60 πηγαινεις με 71. δεν σε κανει αυτοματα εγκληματία.
ηταν τα περιπου 2 σεντς μου.

To "τι, όχι" από πού ακριβώς το συμπέρανες; Έχεις δει στατιστικά για θανατηφόρα τροχαία σε χώρες που τηρείται ο ΚΟΚ (και το να μην καβαλάς το αμάξι τύφλα στο μεθύσι μέρος του ΚΟΚ είναι, ακριβώς όπως και το όριο ταχύτητας), σε σχέση με τα δικά μας, και σου φάνηκαν συγκρίσιμα;

Η νοοτροπία περιλαμβάνει και την τήρηση του ΚΟΚ. Πότε ακριβώς πάνω από τα 60 γίνεσαι όντως εγκληματίας; Ok, όχι στα 71, σύμφωνοι. Στα 81; Στα 91; Στα 120; Μήπως ποτέ, οπότε να πηγαίνουμε όλοι με όσα νιώθουμε ότι αντέχει το σαραβαλάκι μας, αφού αυτό δεν μας κάνει εγκληματίες;

Nitro, δεν ξέρω πώς από αυτά που έγραψα κατάλαβες ότι κατηγορώ εσένα συγκεκριμένα για κάτι. Ή αν θεωρείς ότι επειδή εσύ συγκεκριμένα (κι ο Bruce, κι εγώ) τηρούμε τον KOK, στην χώρα μας δεν υπάρχει θέμα έλλειψης κυκλοφοριακής αγωγής, (κι ας είναι και υποχρεωτική για να πάρουμε δίπλωμα). Πάρε μερικές βαθιές ανάσες.
 
Last edited:

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,222
@ccwr Τι να πω, εμένα μου είχαν κάνει επίπληξη επειδή πατούσα τη διάβαση στην Όθωνος.
Δεν θα πήγαινα ποτέ γκαζομένος δίπλα στου Βουλή μέρα μεσημέρι.

Να στο θέσω ως εξής. Πιστεύεις ότι αν πέρναγες με 100 μπροστά από την Βουλή θα ξεκινούσε καταδίωξη;

Nope.avi Αν έπεφτες στην βάρδια του ρόμποκοπ ίσως ΟΚ. Αλλά μπορώ να σου πω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν θα γινόταν τίποτα για την πλειονότητα των περιπτώσεων..

Αν σου είπε κάποια στιγμή κάποιος ότι μην πατάς την διάβαση.. νταξ δεν έγινε και τίποτα.. Γενικά αν είσαι άτυχος μπορεί να σε γράψουν για παραβάσεις αλλά από εμπειρία είναι καθαρά θέμα τύχης (ατυχίας).

Το αφήγημα του "κακού μπάτσου" είναι πολύ βολικό για μια κοινωνία που δεν θέλει να κοιτάξει τον εαυτό της στον καθρέφτη για την οδηγική της παιδεία και συμπεριφορά.

Πρέπει να αναφερθεί ότι στην περίπτωση της αστυνομίας, είναι γεγονός ότι υπάρχει ατιμωρησία για αυθαιρεσίες-παρανομίες. Και συμφωνώ ότι είμαστε αρκετά παραβατικός λαός, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί το γεγονός, ότι αυτός που έχει την εξουσία μπορεί να είναι εξίσου παραβατικός.. ίσα ίσα το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει.

Σε κάθε περίπτωση imho είναι τεράστιο πρόβλημα ότι οι πιο αξιόπιστες μαρτυρίες, στα αυτιά της εισαγγελίας, είναι αυτές των αστυνομικών. Που και στο εν λόγω δυστύχημα αλλά και γενικότερα δημιουργεί έναν ατέρμονο κύκλο ατυμορισίας.. Μαζί με την έλλειψη υποδομών εκτόνωσης και διάφορα άλλα που κάποια έχουν αναφερθεί και εδώ είναι μέρη του συστημικού προβλήματος.
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
Νομικά δυστυχώς θα ελαφρύνει την θέση του οργάνου, μεταξύ άλλων
Αν λειτουργήσει σωστά η Δικαιοσύνη, δεν θα ελαφρύνει τη θέση του. Δεν έπαιξε ρόλο η ταχύτητα του μηχανακίου στο τροχαίο για να φέρει ευθύνες. Το υπηρεσιακό έστριψε παράνομα και μπλόκαρε τον δρόμο στον οποίο μπήκε. Ακόμα και νόμιμη να ήταν η στροφή, θα έπρεπε να βεβαιωθεί ότι στη δεύτερη λωρίδα δεν κινούταν όχημα.

Αλλά δυστυχώς με νοοτροπίες "σιγά μωρέ, προλαβαίνω να χωθώ", "τον ξέρω τον δρόμο, το STOP είναι άχρηστο εδώ", "1800 κυβικά αμάξι, θα το κάψω με 40 km/h", κλπ κλπ, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε τέτοια περιστατικά. Όπως και με το "αν το μηχανάκι πήγαινε όπως το αμάξι (ή αν δεν κάνει διηθήσεις), θα είχες +20 λεπτά καθυστέρηση, +50 μέτρα ουρά στο φανάρι, η γυναίκα σου θα σε παρατούσε και το πιπί σου θα μίκραινε". Δυστυχώς τα διαβάζω κατά καιρούς (για την καθυστέρηση, για το πιπί δεν έχω στοιχεία).

Ίσως να τα λέω εκ του ασφαλούς μιας και δεν οδηγώ (για την ακρίβεια δεν έχω αμάξι). Προσωπικά, δεν σκέφτομαι τις μούτζες και τα κορναρίσματα όταν τυχαίνει να οδηγήσω, αλλά την ασφάλεια τη δικιά μου και των γύρω μου.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
γκου, εξηγησε μου τι ΑΚΡΙΒΩΣ σημαινει "σε χωρες που τηρειται ο ΚΟΚ" και θα σου απαντησω. τι τρομερη γενικοτητα ειναι αυτη? υπαρχουν τετοιες χωρες? και πως το εχουν καταφερει αυτο? μηπως τυχαινει να εχουν και τεραστιες εθνικες οδους ας πουμε με 12 λωριδες, υπεροχους δρομους, συντηρημενο οδικο δικτυο και τελευταις τεχνολογιας αυτοκινητα που κοιμασαι στο τιμονι και οδηγουν μονα τους ξερω γω?
οκ, στο τελος θα καταληξουμε οτι τα παντα, οπως στα περισοτερα ζητηματα, ειναι θεμα παιδειας. κι οτι ο νεοελληνας οδηγει, οπως μιλαει, σκεφτεται, δουλευει, ψηφιζει. γνωστο αυτο.

επισης κατι σχετικα με την ταχυτητα. η μικρη ταχυτητα ειναι πανακεια? σ εναν δρομο που ολοι πανε 120, μια γριουλα που πηγαινει 48, ειναι επικινδυνη η οχι? επισης ποτέ δεν εγραψα να πας με 200. τα ορια ταχυτητας στους ελληνικους δρομους ειναι ξεπερασμενα οχι μονο απο κακη οδηγικη συμπεριφορα ή "μαγκιά", αλλά κυριως απο την τεχνολογια των αυτοκινητων που προχωραει και που νομιζω ολοένα "τρεχουν πιο πολυ με μεγαλυτερη ασφαλεια" σαν γενικη αρχη. μια καλη γενικευση ειναι οτι αν πας ξερωγω, 20 km/h παραπανω απ το οριο στην πινακιδα, δεν ειναι κατι το δραματικο. τουλαχιστον αυτο βλεπω γυρω μου, γιατι μπορει να μην οδηγω, αλλά ειμαι γαμάτος συνοδηγος εδω και παμπολλα χρονια. και μιλαω παντα για αυτα που παρατηρω στους δρομους. δεν μιλαω για την ΙΔΑΝΙΚΗ κοινοτητα του ρεηκουι (γλουφς, ΓΛΟΥΦΣ) που δυστυχως ειναι σκορπισμενη ανα την ελλαδα κι ετσι χανεται στον ωκεανο της μουροχαβλίασης και των ορκς συμπολιτων μου.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,222
Αν λειτουργήσει σωστά η Δικαιοσύνη, δεν θα ελαφρύνει τη θέση του. Δεν έπαιξε ρόλο η ταχύτητα του μηχανακίου στο τροχαίο για να φέρει ευθύνες. Το υπηρεσιακό έστριψε παράνομα και μπλόκαρε τον δρόμο στον οποίο μπήκε. Ακόμα και νόμιμη να ήταν η στροφή, θα έπρεπε να βεβαιωθεί ότι στη δεύτερη λωρίδα δεν κινούταν όχημα.

Η λογική είναι ότι όταν τρέχεις και μπει κάποιος παράνομα μπροστά σου και οι δύο παρανομούν άρα και οι δύο φταίνε. Αν Π.χ. η μηχανή δεν έτρεχε (αν έτρεχε) θα είχε μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης και θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το ατύχημα.

Καλώς ή κακός το δικαστικό σύστημα δεν αποδίδει δικαιοσύνη, αυτό είναι μύθος... υποτίθεται εφαρμόζει τους νόμους. Πόσο δίκαιοι είναι οι νόμοι είναι άλλη συζήτηση.
 

Myrmidonas

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
2,037
@nitro912gr όχι, ένας μαλακας αρκεί δεν χρειάζεσαι δύο. Πχ ο αδερφός μου γυρνούσε από την δουλειά με το μηχανάκι και ένας μπάρμπας πέρασε στοπ από στενό και ο αδερφός μου καρφώθηκε πάνω του. Κανονικά πήγαινε, κράνος φορούσε αλλά 2-3 βδομάδες νοσοκομείο έμεινε. Μην πάμε να ξεπλένουμε μαλακίες άλλων με "ναι μεν αλλά"
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,266
μα για μένα θα πω, για τους άλλους θα πω; τι είμαι; αντιπρόσωπος της κοινωνίας;

παραμένει αυτό που λέω, ναι ότι ήταν μπάτσος ήταν το διαφορετικό. Δεν θα τον πιάσουν, τον ιδιώτη θα τον πιάσουν και θα τον λιτσάρουν.

Δεν βρήκα τα εύκολα θύματα, όπου και να κοιτάξω γύρω μου βλέπω αστυνομική αυθαιρεσία. Από το πιο απλό, πχ την μάσκα που δεν φοράνε οικογενειακός, μέχρι τον ξυλοδαρμό στην Ν. Σμύρνη

@Myrmidonas ναι οκ είναι όμως λιγότερες περιπτώσεις αυτά. μιλάω για το εδώ περιστατικό. Διάβαζα άρθρο με κάτι στατιστικές πριν λίγο καιρό ότι τα περισσότερα ατυχήματα μπορούν να αποφευχθούν αν μόνο ένας κάνει βλακεία/λάθος. Το διαπιστώνω και εγώ 20 χρόνια στο δρόμο μέχρι τώρα.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,224
Μία ιστορία από την Αθήνα. Ήμουν στο Κολωνάκι στην Σκουφά, περίπου μπροστά από τον Άγιο Διονύσιο και έκανα βόλτες γιατί έψαχνα να βρω έναν γιατρό.
Στον δεύτερο κύκλο, με πιάνει το φανάρι στην ανηφόρα, συγγνώμη δεν θυμάμαι την οδό, αλλα θυμάμαι το εξής. Με το που άναψε πράσινο, με πλάκωσαν στα κορναρισματα και στις φωνές. Η μάνα μου δίπλα πανικοβλήθηκε. Εγώ τους έγραψα και πήρα τον χρόνο μου να ξεκινήσω σωστά γιατί πρώτον δεν ήθελα να χτυπήσω τον πεζό που πέρασε την διάβαση τρέχοντας για να προλάβει το φανάρι και δεύτερον γιατί αν τσουλαγα πίσω θα πλήρωνα και το αυτοκίνητο που με έβριζε.
Στρίβουμε δεξιά. Ο δρόμος στενός και με κόσμο. Δεν ξέρω τι όριο έχει το σημείο, εγώ πήγαινα με 30-40 γιατί δεν είχα καλή ορατότητα στο πεζοδρόμιο. Ο από πίσω είχε βγάλει καπνούς και έπαιζε τα φώτα. Εγώ τι έπρεπε να κάνω; Να πάω πιο γρήγορα επειδή δεν εχω κανέναν μπροστά μου; Να τηρήσω το όριο ή να σκεφτώ ψύχραιμα ότι πρέπει να προβλέψω τι θα συμβει; Παράλληλα θα σταματαγα στα επόμενα πενήντα μέτρα. Οπότε δεν θα έπρεπε να φρενάρω απότομα για να πω ότι κέρδισα το ένα δευτερόλεπτο.
Πού θέλω να καταλήξω. Ο ΚΟΚ υπάρχει για να βάζει έναν μπουσουλα, αλλά πρέπει παράλληλα να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Όπως μας απασχολεί το να πάμε πιο γρήγορα, θα πρέπει να μας απασχολεί και το να πάμε πιο αργά.
αυτό επειδή από τότε που θυμάμαι να συζητάνε για τα όρια ταχύτητας, όλοι σκεφτοντουσαν πως θα πάνε πιο γρήγορα.
δεν ξέρω τι κάνουν με τον ΚΟΚ στις χώρες όπου δεν έχουν τόσα ατυχήματα αλλά από αυτά που βλέπω, έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι δεν κοιτάνε το προσωπικό τους όφελος, ακα χρόνος, αλλά το ευρύτερο καλό και το πως με βάση τον κανονισμό έρχονται συμπληρωματικά και προστατεύουν τους γύρω τους.

Αν μιλήσουμε με ξερά νούμερα, τα 40χλμ/ώρα στην περίπτωση που ο οδηγός δεν προλάβει να αντιδράσει και χτυπήσει κάπου ή κάποιον μπορούν να προκαλέσουν αρκετά μεγαλύτερη ζημιά από αυτήν που φανταζόμαστε.


για την αστυνομική ασυδοσία θα επανέλθω σε επόμενο ποστ γιατί θέλω να βάλω και εικόνα από το σημείο όπου με χτύπησε ΔΙΑΣ.
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
σ εναν δρομο που ολοι πανε 120, μια γριουλα που πηγαινει 48, ειναι επικινδυνη η οχι?
Αν μιλάμε για αυτοκινητόδρομο, τότε η γριούλα είναι παράνομη.

Η λογική είναι ότι όταν τρέχεις και μπει κάποιος παράνομα μπροστά σου και οι δύο παρανομούν άρα και οι δύο φταίνε. Αν Π.χ. η μηχανή δεν έτρεχε (αν έτρεχε) θα είχε μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης και θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το ατύχημα.
Δεν έχω πρόχειρο κάποιο στοιχείο, αλλά με τη δική μου λογική διαφωνώ. Το ότι τρέχω είναι ξεχωριστή παράβαση και θα έχω κυρώσεις αν προκαλέσω ατύχημα (πχ πέσω πάνω σε μια γριούλα). Αν μπει ξαφνικά κάποιος μπροστά μου (ακόμα και νόμιμα), αυτός θα προκαλέσει ατύχημα καθώς έκανε ελλιπή έλεγχο του δρόμου που ήθελε να μπει.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,222
Δεν έχω πρόχειρο κάποιο στοιχείο, αλλά με τη δική μου λογική διαφωνώ. Το ότι τρέχω είναι ξεχωριστή παράβαση και θα έχω κυρώσεις αν προκαλέσω ατύχημα (πχ πέσω πάνω σε μια γριούλα). Αν μπει ξαφνικά κάποιος μπροστά μου (ακόμα και νόμιμα), αυτός θα προκαλέσει ατύχημα καθώς έκανε ελλιπή έλεγχο του δρόμου που ήθελε να μπει.

Όντως φταίει περισσότερο λογικά. Αλλά το πνεύμα του νόμου νομίζω είναι αυτό που σου είπα και πιο πάνω. Αν έχει όρεξη ο Ναύαρχος να μας το εξηγήσει καλύτερα που είναι πιο αρμόδιος.
 
Top Bottom