By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Τι εννοείς scripted; Scripted είναι τα boss fights (σαν γεγονότα) στο 99% των παιχνιδιών. Επίσης τα QTE ήταν ελάχιστα σε σχέση με το average ΑΑΑ game και μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.Στο 2 θυμάμαι QTE και scripted boss fights.
Το λες πάντως επιτομή του C&C. Που με τη σειρά του οδηγούσε σε υψηλό replayability.Δεν το λες και επιτομή του gameplay.
Ίσως scripted να ήταν λάθος χρήση λέξης. Θα περιγράψω τι εννοώ. Για να νικήσεις το Χ Boss πρέπει να το χτυπήσεις στο Y σήμειο και με την Ζ σειρά.Τι εννοείς scripted; Scripted είναι τα boss fights (σαν γεγονότα) στο 99% των παιχνιδιών.
Μίλησες για "χαλαρά καλύτερη τριλογία σε games που υπήρξε ποτέ" αν είσαι ικανοποιημένος σε σχέση με το average ΑΑΑ game πάσο. Δεν έκανα σύγκριση με την ιστορία του gaming αλλά με τα άλλα της ίδιας σειράς, Η default εμπειρία τα είχε on.Επίσης τα QTE ήταν ελάχιστα σε σχέση με το average ΑΑΑ game και μπορούσαν και να απενεργοποιηθούν.
Συμφωνώ με αυτό που λες, ισχύει για διαφορετικούς λόγους, παρά τα QTE και τα χάλια boss battles σε σχέση με το 1 και 3.Tο λες πάντως επιτομή του C&C. Που με τη σειρά του οδηγούσε σε υψηλό replayability.
O Bathory κοντά έπεσε.
3>2≥1.
Τέτοιο boss μόνο το kayran θυμάμαι.Για να νικήσεις το Χ Boss πρέπει να το χτυπήσεις στο Y σήμειο και με την Ζ σειρά.
Και είναι. Δεν υπάρχει αδύναμο παιχνίδι στη σειρά, μια χούφτα απλοϊκών qtes δεν το αλλάζει αυτό.Μίλησες για "χαλαρά καλύτερη τριλογία σε games που υπήρξε ποτέ"
το οποιο μπηκε αργοτερα σαν dlc. και ειναι κατα μακραν το καλυτερο επιπεδο δυσκολιας του παιχνιδιου. βεβαια εχει και τα op gear αν και χωρις mod απλα δεν τα φορας μιας και δεν βλεπεις τπτ.επίσης στο dark mode (the only mode)
Δεν είπα κάτι διαφορετικό:διότι το 3 όπως σωστά είπε ο bald_killer_clone είναι σε άλλη κατηγορία και κατά τη γνώμη μου πολύ ανώτερο από τα προηγούμενα δυο.
στο 3 είναι τέτοια η ποιότητα χτισίματος του κόσμου,, των quests και του sense of wonder που παίζει μπάλα μόνο του
Δεν υποβαθμίζω κάτι. 5-6 qtes του ενός κουμπιού που μάλιστα αν έχανες σε ξεκινούσε κι από την cutscene που τα είχε σε σύγκριση με τα "έχω χάσει το μέτρημα" σε κάτι RE 4-6, God of War πλην του τελευταίου κ.α. λέγεται δεν κάνω την τρίχα τριχιά.μόνος σου το υποβαθμίζεις κι άλλο
Πιο rpg να, αν και στο τέλος ουσιαστικά είχες ξεκλειδώσει τα περισσότερα skills και συνεπώς έβαζε μια τρικλοποδιά στο εαυτό του. Ανώτερο, σχετικό πως το βλέπει κάποιος. Πάντως λάθη ή αδύναμα builds δεν τιμωρούσε. Σίγουρα δε συνείσφερε σε αυτό και η χαμηλή πρόκληση.Το W1 έχει ανώτερο σύστημα progression κοντυνότερο σε RPG (stats driven)
Εμένα από την άλλη μου φάνηκε το χειρότερο tree στη σειρά. No fun allowed φάση και καταντούσε γρήγορα κουραστικό να αλλάζεις abilities (ο χρόνος που έμπαινες inventory για να ενεργοποιήσεις decoctions-potions-oils ήταν αρκετός, δε χρειαζόταν επιπλέον). Θα έπρεπε έστω κάποιες από τις passive να είναι μόνιμες ή να έχει περισσότερα slots. Power building μηδέν γενικά.Τα 3 διαφορετικά fighting skills και switch on fly μου άρεσαν πολύ περισσότερο
Ναι το Alchemy στο πρώτο μου άρεσε και μένα έτσι, γιατί σε έβαζε στη διαδικασία να διαβάσεις για τους εχθρούς και στους σοβαρούς να προετοιμαστείς πριν από να πίνεις εν μέσω μάχης. Είχε μεγαλύτερη αξία το meditation.στο W1 ο περιορισμός να πίνεις πριν τη μάχη
Εν τέλει, η ένσταση σου δεν κατάλαβα που βρίσκεται. Στο "καλύτερη τριλογία στο gaming"; Μπορείς να διαφωνείς όσο θες, αλλά για μένα μέχρι σήμερα είναι. Άλλες τριλογίες π.χ. ME, DA, Dead Space κλπ. είχαν τουλάχιστον ένα αδύναμο κρίκο. Τα Witcher όχι.
Δεν μιλάμε αν είναι καλά παιχνίδια η όχι, στην τελευταία σελίδα συζητάμε πως είναι το 1 σε σχέση με το 2
Δεν είδα Gwent και Θρονπρέκερ, άρα η κατάταξη μάλλον αφορά τις σαιζόν της Μπάφυ ορ σαμ σίετ.3>1>2
Δεν είδα Gwent και Θρονπρέκερ, άρα η κατάταξη μάλλον αφορά τις σαιζόν της Μπάφυ ορ σαμ σίετ.