What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Ξεκίνησα το Dungeon Siege 2. Αλγεινή εντύπωση μου προκάλεσε το ότι υπάρχει enemy respawn αν βγεις απ’ το παιχνίδι και ξαναμπείς (ευτυχώς όχι και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού), όπως και το ότι υπάρχει μόνο ένα save slot που σώζει μόνο την κατάστασή σου και όχι και τη θέση σου. Έτσι αν σώσεις και βγεις, όταν ξαναμπείς θα είσαι στην κοντινότερη πόλη και θα πρέπει να μεταφερθείς στο κοντινότερο teleporter του σημείου που βρισκόσουν και από εκεί με τα πόδια (με εχθρούς τριγύρω) μέχρι του σημείου που είχες μείνει (που φαίνεται απ’ το fog of war). Στο 1 δεν γίνονταν αυτά.

ΑΛΛΑ/ΚΙ ΟΜΩΣ το παιχνίδι μού είναι πολύ εθιστικό! Που είναι παράξενο δεδομένου ότι δεν μ’ αρέσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά! Αφού σκέφτομαι, μετά απ’ τη σειρά, να πάρω και τα Titan Quest και το Silverfall με το expansion (μόνο τα main games αυτών είχα παίξει πριν χρόνια)!
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
μμμ θυμαμαι το dungeon siege 1 το χαρακτηριζαν αρκετα σαν diablo clone εκεινη την εποχη. οποτε μετα απο τοσα χρονια μου κανει εντυπωση που δεν κανει respawn εχθρους. το μονο που θυμαμαι βεβαια απο το game ειναι οτι μου αρεσε οταν το επαιξα τοτε σαν φρεσκο/νεο και οτι σχεδον ολα ηταν στον αυτοματο πιλοτο. α και το μουλαρι που ειχες. αυτα.
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Ίσως το DS1 ήταν Diablo 1 clone, που ούτε εκείνο είχε enemy respawn, ενώ το 2 ήταν Diablo 2 clone! Πάντως το χαρακτηριστικό αυτό αντέχεται εφόσον δεν υπάρχει respawn και κατά τη διάρκεια του game, παρά μόνο αν βγεις και ξαναμπείς. Απλά προσπαθείς σε κάθε gaming session να φτάνεις τουλάχιστον μέχρι το επόμενο teleport (ώστε την επόμενη φορά να συνεχίσεις πάλι από εκεί). Έτσι γινόταν και στο main game του Titan Quest στην έκδοση που το είχα παίξει, ελπίζω να μην το χειροτέρεψαν.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Στο DS2 μη ξεχάσεις να forceάρεις Anisotropic Filtering από τις ρυθμίσεις της κάρτας σου, πολύ πιο ομορφο γίνεται.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Μπηκα για να δω το FPS του σρεντ στο σπιτι του μακαριτη και απογοητευτικα. Με το "γραφικαρες" θα την βγαλουμε;
Ναι και εγω απογοητευτηκα γιατι ηταν πολυ μικρο σε διαρκεια ουτε μια ωρα! Πρωτη οορα παιζω τοσο μικρο παιχνιδι! Αλλα ηταν φοβερο!
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,887
Σκόρπιες σκέψεις για παιχνίδια που έπαιξα το προηγούμενο διάστημα και μου έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση:

Ηalo infinite: Δε μπορώ να διαφωνήσω με τα κύρια σημεία πάνω στα οποία έχει δεχτεί κριτική. Τα τοπία- αν και πολύ όμορφα- επαναλαμβάνονται, η ιστορία ακόμα και αν δεν είσαι από τους βετεράνους της σειράς, εμφανώς δεν προχωράει ιδιαίτερα το lore κτλ κτλ
Ανήκω όμως σε αυτούς που τα παραπάνω και όποια άλλα στραβοπατήματα του παιχνιδιού, δεν τους πείραξαν στο ελάχιστο. Πολύ απλά γιατί όσον αφορά το gameplay, έχουμε να κάνουμε με ένα τρομερά διασκεδαστικό παιχνίδι. Η ποικιλία σε όπλα, οχήματα, το ότι το ίδιο το παιχνίδι σε σπρώχνει να αλλάζεις όπλα και να δοκιμάζεις νέες τακτικές, όσο χαζές και να φαίνονται, όλα συνθέτουν μια καταπληκτική εμπειρία σε επίπεδο αγνής διασκέδασης. Πως μπορείς να μην αγαπήσει κανείς ένα παιχνίδι όταν για παράδειγμα, σε ένα σημείο που φαινομενικά θα δυσκολευτείς , καλείσαι να περάσεις από ένα gauntlet εχθρών και τελικά ανακαλύπτεις κάπου εκεί κρυμμένο ένα τανκ! Το παιχνίδι σε κάτι τέτοιες στιγμές σου λέει πως θέλει να περάσεις καλά. Απλό. Θες να τους περάσεις μεθοδικά; Κάντο. Θες να περάσεις από πάνω τους; Με γεια σου με χαρά σου.
Με λίγα λόγια πέρασα υπέροχα και ελπίζω να συνεχιστεί σύντομα, τουλάχιστον με κάποιο dlc. Να πω και ότι το mp κομμάτι το βρήκα και αυτό πολύ διασκεδαστικό και με κράτησε πολύ περισσότερο από ό,τι και γω θα περίμενα. Άμεσο και γρήγορο. Ιδανικό για μικρά sessions που θα ανέβει λίγο η αδρεναλίνη.

Horizon zero dawn(late to the party προφανώς): Roller coaster κανονικό. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ lore (αναφέρομαι κυρίως στα γεγονότα που εξηγούν πως ο κόσμος του παιχνιδιού περιήλθε στην κατάσταση που εσύ τον βρίσκεις) και πολύ μεγάλη προσοχή στο πως αυτό θα αποκαλυφθεί, τμηματικά, στον παίκτη. Πολύ διασκεδαστικές μάχες με τα τέρ... εεεε τις "μηχανές" (όχι αγαπητά σονοπαίδια! Δεν είναι πρωτότυπη σύλληψη. Ρωτήστε την capcom) ωραία και η δική του εκδοχή των communication towers που σου ανοίγουν το χάρτη ( τα σονοπαίδια βέβαια έχουν βαρεθεί τα στερεότυπα που έχει εισάγει η ubi στα open world, αλλά αν κάποιο στερεότυπο αντί για κεραία έχει πόδια, το προσκυνούν λες και είναι ο δαίμονας από το children of the corn).
Από την άλλη όμως stealth κομμάτι που ποτέ δεν έπαψε να με διασκεδάσει....με το πόσο τραγελαφικά κακό είναι, αλλά και εντελώς επίπεδες και σε σημεία εκνευριστικά κακογραμμένες side quests.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα και πολύ μικρό spoiler: Σε κάποια στιγμή ζητάει τη βοήθεια σου ένας τύπος για να καθαρίσεις το κτήμα της οικογένειας του από κάτι τέρατα. Πας λοιπόν εκεί με το πάσο σου, το καθαρίζεις και τελικά η αδελφή του quest giver που ήταν εγκλωβισμένη εκεί σου αποκαλύπτει ότι ήταν τελικά αυτός που τα είχε στείλει για να την σκοτώσουν και να μείνει μοναδικός κληρονόμος. Και ξαφνικά, από το πουθενά και ας είχες πάει στο quest ώρες μετά από την ανάθεση του, πετάγεται ο αδελφός μες στο πλάνο στο στυλ" ΑΧΑ! Με πιάσατε εκνευριστικά στρουμφάκια! Θα σας δείξω εγώ! Θα δείτε τι θα πάθετε!". Δηλαδή κάτι βλακώδεις σεναριακές ευκολίες που θα νόμιζε κανείς ότι σε ΑΑΑ τίτλους το σήμερον ημέρα :p θα εξέλειπαν. Σε μια άλλη φάση, πάει η πρωταγωνίστρια, που στο μεγαλύτερο μέρος παρουσιάζεται ως γενναία αλλά γενικά αθώα, σε έναν έμπορο και του πετάει μια ατάκα του στυλ " Hellooo my eyes are up here!! και απάντα ο άλλος όχι θαύμαζα το κοντάρι σου!!! Προς το τέλος του παιχνιδιού και ενώ ο κόσμος καίγεται μια άλλη πετάγεται και λέει πάνω κάτω πόσο της αρέσουν τα μαλλιά της Αlloy!. Γενικά όσον αφορά τον τόνο και τη γραφή, το παιχνίδι παρουσιάζει σημεία που σε κάνουν να αναρωτιέσαι πόσο απελπισμένοι ήταν οι devs να το γεμίσουν με περιεχόμενο, ανεξαρτήτως ποιότητας.
Το διασκέδασα λόγω των θετικών που προανέφερα και λόγω του ότι είχα καιρό να παίξω ένα ubi like open world, αλλά ας μη κοροϊδευόμαστε, είναι μια ακόμα περίπτωση παιχνιδιού sony που παίρνει περισσότερους επαίνους από όσους αξίζει.

Weird West: Ακόμα παίζω, οπότε δε μπορώ να πω πολλά. Με έχει συνεπάρει όμως. Κανονικός immersive sim. Αν έπρεπε να το περιγράψω με λίγες λέξεις, θα χρησιμοποιούσα ένα σημείο από το review του Fextralife: "Είναι ένα παιχνίδι που δε σου λέει όχι". Θες stealth; OK. Θες γιουργια; Θες να ανάψεις μια λάμπα...γιατί έτσι, χωρίς λόγο; Κάντο. Μια χαρά.
Μου αρέσει πολύ το setting, η ιστορία η ατμόσφαιρα κτλ.
Καταλαβαίνω ότι το σύστημα μάχης ξενίζει ολίγον, αλλά αν το συνηθίσει κανείς μπορεί να δώσει πολύ θεαματικές στιγμές.
Ένα αρνητικό σίγουρα είναι το ότι τα upgrades στα όπλα και στον χαρακτήρα σου είναι πολύ περισσότερα από αυτά που είναι πραγματικά χρήσιμα. Στον τομέα δηλαδή της αναβάθμισης είναι αρκετά φλύαρο. Για μένα όμως, δε παίζει κανένα ρόλο. Το παιχνίδι με χαροποιεί περισσότερο από ό,τι με κουράζει ή με κάνει να δυσανασχετώ. Σε κάθε περίπτωση είναι στο pass όποτε δοκιμάστε το.

'Αλλωστε το pass δεν έχει και τίποτα να παίξεις...οπότε μπας και βγάλετε τα λεφτά σας..🙃
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Το διασκέδασα λόγω των θετικών που προανέφερα και λόγω του ότι είχα καιρό να παίξω ένα ubi like open world, αλλά ας μη κοροϊδευόμαστε, είναι μια ακόμα περίπτωση παιχνιδιού sony που παίρνει περισσότερους επαίνους από όσους αξίζει.

Συμφωνούμε σε γενικές γραμμές. Το παιχνίδι έχασε πολλή από την ενέργειά του όταν τελείωσε το μυστήριο με το τι προηγήθηκε. Παίζεται ευχάριστα αλλά προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για το sequel.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Το Horizon το έπαιξα σχεδόν με το που βγήκε στο PC και το κατευχαριστήθηκα, αλλά παραδόξως μου άφησε κι εμένα μια κούραση, έναν κορεσμό που συνήθως βγάζουν τα παιχνίδια της Ubisoft. Σε σύγκριση με το AC: Odyssey, βέβαια, είναι απείρως πιο βαθύ και καλογραμμένο (ακόμα και τα side-missions), αλλά δεν παύει να έχει κι αυτό αρκετή φύρα που θα μπορούσε να λείπει.
Δυστυχώς, αν κρίνω από τα reviews, το sequel φαίνεται ότι ακολουθεί τη λογική "μάστορα τα φάγαμε, βάλε ακόμα μισό κιλό από τα ίδια" και η συνέχεια της ιστορίας δεν έχει τόσο ενδιαφέρον. Ωστόσο, όταν με το καλό βγει στα PC μπορεί ν'αλλάξω τροπάρι. Οψόμεθα.

Μιλώντας για πολυαναμενόμενα sequels της Sony, τελείωσα πρόσφατα το God of War και ΔΕΝ. ΜΠΟΡΩ. ΝΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
Μεγαλειώδες, επικό, αναπάντεχα στοχαστικό κι ευαίσθητο σε κάποια σημεία – ίσως η τελειότερη εφαρμογή της AAA action/adventure φόρμουλας εκεί έξω. Μάχες; Θα κουραστεί το χέρι σου να δέρνεις. Εξερεύνηση; Όση τραβάει η ψυχούλα σου. Puzzles. Έχουμε μπόλικα. Story; Ραψωδία. Διάλογοι; Μετρημένοι, στιβαροί, άψογα ερμηνευμένοι.
Δεν θέλω να πλατιάσω, άλλωστε το review του Northlander κατέγραψε όλους τους λόγους για τους οποίους ΠΡΕΠΕΙ άπαντες να παίξουν αυτό το αριστούργημα.
Ωστόσο, ας αναφέρω και κάποια παραπονάκια μου, για λόγους ισορροπίας:
-Μικρή ποικιλία και πρόκληση στα mini-bosses, επαναλαμβάνονται σε ενοχλητικό βαθμό (δεν βάζω μέσα τις Βαλκυρίες).
-Το σημείο όπου ο Atreus μαθαίνει ότι είναι θεός και συντελείται μια στροφή 180 μοιρών στο χαρακτήρα του, είναι κάπως απότομο. Το ίδιο και η μετέπειτα επιστροφή του στην "κανονικότητα". Ωραία και λογική εξέλιξη, αλλά νομίζω ότι δραματουργικά ήθελε λίγο πιο λεπτούς χειρισμούς.
-Τέλος, το παιχνίδι είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένο ως Μέρος Πρώτον και αυτό στερεί από το φινάλε λίγη από την βαρύτητα που του αναλογεί.
Βέβαια αυτό το λέω κυρίως επειδή ΔΕΝ. ΜΠΟΡΩ. ΝΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΓΑΜΩΤΟ. και με τους ρυθμούς της Sony θα δούμε τη συνέχεια στο PC κατά το 2025 :cry:
Έπος μεγατόνων 9.5/10
 
Last edited:

vlad

Half-Ogre
Approval of the Admiral
Joined
Oct 31, 2013
Messages
594
Ελέω 3μηνης προσφοράς από την αγαπητή MS για δωρεάν χρήση game pass στο πισι, εγκατέστησα και ξεκίνησα Age of Empires 4 και Gears Tactics. Και τα 2 τα βρίσκω εξαιρετικά, με το ΑοΕ 4 να με κάνει να νομίζω οτι δεν πέρασε μέρα από το εκπληκτικό 2 και με το Gears να μου υπενθυμίζει γιατί αγαπάω τόσο τη σειρά όσο και το είδος του tactical strategy. Μακάρι να μπορέσω να τα τελειώσω και τα 2 πριν λήξει η προσφορά.
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
@maladroid στα περί πρόκλησης, σε οτιδήποτε εκτός από normal δυσκολία, ετοιμάσου για τενοντίτιδα. Κατά τα λοιπά, όντως, μιλάμε για μοναδικό αριστούργημα.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Το 9.5/10 είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ b(i)ased επειδή δεν είχε αρκετό ΡΕΑΛΙΣΜΟ και χορς φίκαλ μάτερ να κάνει πλοφ στο πάτωμα. Δισκάς\
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
@maladroid στα περί πρόκλησης, σε οτιδήποτε εκτός από normal δυσκολία, ετοιμάσου για τενοντίτιδα. Κατά τα λοιπά, όντως, μιλάμε για μοναδικό αριστούργημα.

Όχι ρε δεν είμαι κάνας μαζόχας, normal πάντα και παντού. Εξάλλου ήδη οι Βαλκυρίες και κάποια ζόρικα mobs που τα συνάντησα underleveled με χόρτασαν φάπες. Μιλάω, όμως, για 2-3 σημεία στο κυρίως story που φτάνεις σε μια περιοχή με τα χίλια ζόρια, λες ω ρε μάνα τι με περιμένει τώρα και σκάει ξερωγώ ένα troll απ'αυτά που έχεις ξαναδείρει. Στο επόμενο κεφάλαιο πάλι τα ίδια, περνάς τα μύρια όσα, φτάνεις στην κορυφή έτοιμος να τα βάλεις με θεούς και δαίμονες, νάσου πάλι ένα troll (αλλά διαφορετικού χρώματος). Άντε στην καλύτερη ogre. Λίγο anticlimactic όσο να'ναι.
 
Last edited:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Σύμφωνοι με τα τρολογκρς μέχρι κεραίας. Βασικά σε όλα. Μαλαντρόιτ έλα στην αγκαλιά μου. ΣΩΠΟΔΗΠΟΤΕ
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
ΣΩΠΟΔΗΠΟΤΕ! Ο ΑΠΟΤΕΤΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ! Tα παιχνίδια της ubi δεν είναι για πολύ, είναι να τα αφήνεις και να επιστρέφεις.
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
304
Φίλος μου πήρε το Deep Rock Galactic για να παίζουμε μαζί online κι έβαλα να δω το tutorial. Είχα δει και διθυραμβους, οπότε μπήκα με όρεξη να το δω για να είμαι έτοιμος να παίξω και με τον φίλο. Βρε παιδιά πείτε μου σας παρακαλώ τι είναι το διασκεδαστικό σε αυτό το παιχνίδι; Πείτε μου ότι κάτι μου διαφεύγει! Το να βαράω με την αξίνα αέναως βράχια και να προσπαθεί να με πείσει το παιχνίδι λέγοντας / τρολάροντας "Οoooh this is so fun!!", ενώ εγώ είμαι σε φάση " Σκοτώστε με τώρα κι απαλλάξτε με από την βαρεμάρα!". Μετά μου την πέσανε και κάτι αραχνάκια χωρίς καμία πρόκληση / ενδιαφέρον και συνέχισα να σκάβω χωρίς νόημα για λεπτά που πραγματικά νιώθω ότι έχασα από την ζωη μου... ΟΚ, tutorial ήταν, αλλά πόσο μπορεί να γίνεται καλύτερο το παιχνίδι; Μια ευκαιρία να παίξω και μια πίστα με τον φίλο θα την δώσω, αλλά για φόλα το κόβω....
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι πως κανείς άλλος δεν παίζει Cossacks 3 εδώ μέσα
τυχαίο ταγκ @lelos kounelos

Φίλος μου πήρε το Deep Rock Galactic για να παίζουμε μαζί online κι έβαλα να δω το tutorial. Είχα δει και διθυραμβους, οπότε μπήκα με όρεξη να το δω για να είμαι έτοιμος να παίξω και με τον φίλο. Βρε παιδιά πείτε μου σας παρακαλώ τι είναι το διασκεδαστικό σε αυτό το παιχνίδι; Πείτε μου ότι κάτι μου διαφεύγει! Το να βαράω με την αξίνα αέναως βράχια και να προσπαθεί να με πείσει το παιχνίδι λέγοντας / τρολάροντας "Οoooh this is so fun!!", ενώ εγώ είμαι σε φάση " Σκοτώστε με τώρα κι απαλλάξτε με από την βαρεμάρα!". Μετά μου την πέσανε και κάτι αραχνάκια χωρίς καμία πρόκληση / ενδιαφέρον και συνέχισα να σκάβω χωρίς νόημα για λεπτά που πραγματικά νιώθω ότι έχασα από την ζωη μου... ΟΚ, tutorial ήταν, αλλά πόσο μπορεί να γίνεται καλύτερο το παιχνίδι; Μια ευκαιρία να παίξω και μια πίστα με τον φίλο θα την δώσω, αλλά για φόλα το κόβω....
τυχαίο ταγκ @Great0ldOne

looney-tunes-road-runner.gif
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι πως κανείς άλλος δεν παίζει Cossacks 3 εδώ μέσα

Εχω σταματησει να παιζω Cossacks με την εννοια της ψυχαγωγιας και του Ragequit. Διατριβη εκανα στους μηχανισμους και την τΡεΛα.
Ο σκοπος μου δεν ηταν η νικη.
Παραδειγμα #1
Περικυκλωσα την πολη του εχθρου και με χειρουργικα χτυπηματα κατεστρεψα την βιομηχανια κανονιων. Εχτισα γυρω απο την πολη του και εφτιαξα μια ωραια φυλακη. Εφτιαξα μερικες πυλες και μπροστα απο τις πυλες εστησα εκτελεστικα αποσπασματα. Εννοειται οτι η πυλη ανοιγοκλεινε σαν καρμανιολα.





Παραδειγμα #2
Ο εχθρος ακολουθει συγκεκριμενα μονοπατια και ετσι ειναι ευκολο να δημιουργησει καποιος παγιδες ολεθρου και απογνωσης.
Το μυστικο ειναι να παιξεις σε χαρτη με μεγαλα βουνα.
Δυστηχως, στο συγκεκριμενο video εκλασε το capture και σε μερικα σημεια παιζουν επαναλαμβανομενα frames.



Παραδειγμα#3
Μια αλλη ανακαλυψη που εκανα ειναι οτι οταν κοψεις την πορεια του εχθρου πολλες φορες, ξεκιναει να μαζευει πολυ στρατο, πολυ ομως, ο οποιος μενει στασιμος. Σε αυτη την περιπτωση και με χειρουργικα χτυπηματα, η καταστροφη των αγρων φερνει την πεινα. Ευκολο να γινει, με μικρη δυναμη, αφου η φρουρα της πολης ειναι υπερβολικα μικρη. Το μυστικο ειναι να καταστρεψεις και το market. Δυστηχως, και σε αυτο το video, παιζουν καποια κοληματα.



Παραδειγμα #4

Ενα αλλο μεγαλο επος, ειναι το limit του πληθυσμου. Εφτιαχνα στρατιες απο χωρικους και τις εστελνα στην πολη του εχθρου. Στην αρχη ολα καλα αλλα απο ενα σημειο και μετα, ο στρατος εβγαινε απο την πολη και σκοτωνε τους χωρικους που εστελνα.
Ο σκοπος μου ηταν να δημιουργησω μια εχθρικη πολη μονο απο χωρικους. Το παιχνιδι εχει αμυνες και δεν στο επιτρεπει.
Η πρωτη αντιδραση ειναι να σκοτωνει τους χωρικους που στελνω. Συνηθως εβρισκα μια τρυπουλα ή δημιουργουσα μια, για να στειλω 2-3-5 χιλιαδες χωρικους.
Η δευτερη αμυνα του παιχνιδιου ειναι να κρυβει τον πλεον ελαχιστο στρατο, πισω απο τους χωρικους, σε αποσταση για να μην τους κανω capture και σαν τοιχος για να μην εχω προσβαση σε οσους απεμειναν. Οτι κανουν τωρα οι Ουκρανοι, τυχαιο;
Μεγαλη η διαρκεια του video αλλα απεικονιζει τις αμυνες του παιχνιδιου και τον τροπο που ο εχθρικος στρατος κρυβεται.
Οταν φτανει το λεφουσι των χωρικων, μερικοι στρατιωτες κρυβονται πισω απο τους χωρικους τους και αφηνουν τους χωρικους να κανουν την βρωμικη δουλεια.



Ο Κουνελος θα μπορουσε να ειμαι μια Α' ποιοτητας τρελος και ειναι. Χωρις αυτη θα ζουσε μια βαρετη ζωη.


EDIT
Ενα προβλημα με τους μεγαλους πληθυσμους ειναι οτι δεν την παλευε ο υπολογιστης μου. Εαν πηγαινα την οθονη πανω στο πληθος, κολαγε το παιχνιδι και με πεταγε στο desktop.
 
Top Bottom