Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Το παιχνίδι είναι must play σε όσους παίζουν RPG. Σε όσους διαλέγουν παιχνίδι για τα game mechanics, character και story development.

Αλλα τα ματια του λαγου κι αλλα της κουκουβαγιας
 
Eσύ σταμάτα να κάνεις ριβιού ό,τι ξεκινάω.

Δηλώνω έκπληκτος και εντυπωσιασμένος μέχρι στιγμής. Εν τω μεταξύ ~15 ώρες, ούτε το τουτόριαλ δεν έχει τελειώσει ακόμα ξέρω 'γω.
Didn't see that coming.

Αλήθεια; Εγώ παίζω ευχάριστα μέχρι τώρα (με κύριο πλεονέκτημα ότι ο ρυθμός είναι σαφώς πιο γρήγορος σε σχέση με τα περισσότερα jRPGs) αλλά έχω βρει και τρωτά σημεία στην πλοκή και το gameplay.. Π.χ. θεωρώ ότι στις πρώτες ώρες το παιχνίδι σε βομβαρδίζει με game mechanics σε βαθμό που κουράζει. Έχω ξεπεράσει τις 12-13 ώρες και δεν μπορώ να πω ότι έχω κατανοήσει πλήρως το όλο σύστημα των personas, arcanas, confidants κλπ. Επίσης η πλοκή έχει αρκετά ενδιαφέροντα concepts αλλά επίσης αρκετές (θα το πω όπως το νιώθω) σαχλαμάρες. Οι writers έπαθαν λίγο Kojima, με την έννοια ότι η πολύ ενδιαφέρουσα βασική ιδέα χρειαζόταν έναν editor σε ρόλο κηπουρού να κουρέψει τα περιττά παρακλάδια.
 
Αλήθεια; Εγώ παίζω ευχάριστα μέχρι τώρα (με κύριο πλεονέκτημα ότι ο ρυθμός είναι σαφώς πιο γρήγορος σε σχέση με τα περισσότερα jRPGs) αλλά έχω βρει και τρωτά σημεία στην πλοκή και το gameplay.. Π.χ. θεωρώ ότι στις πρώτες ώρες το παιχνίδι σε βομβαρδίζει με game mechanics σε βαθμό που κουράζει. Έχω ξεπεράσει τις 12-13 ώρες και δεν μπορώ να πω ότι έχω κατανοήσει πλήρως το όλο σύστημα των personas, arcanas, confidants κλπ. Επίσης η πλοκή έχει αρκετά ενδιαφέροντα concepts αλλά επίσης αρκετές (θα το πω όπως το νιώθω) σαχλαμάρες. Οι writers έπαθαν λίγο Kojima, με την έννοια ότι η πολύ ενδιαφέρουσα βασική ιδέα χρειαζόταν έναν editor σε ρόλο κηπουρού να κουρέψει τα περιττά παρακλάδια.

Διαφωνώ στα περισσότερα που λες.
Το παιχνίδι είναι τίγκα στους μηχανισμούς (παίζει να μας παρουσιάζει τουτόριαλς μέχρι και στον επίλογο ξέρω 'γω) αλλά στους παρουσιάζει αρκετά στρωτά και οργανικά θα έλεγα. Ίσα ίσα, θα ήθελα να ήταν λίγο καλύτερη η παρουσίασή τους, γιατί κι εγώ δεν έχω καταλάβει πολλά, κυρίως για το fusion των personas. Δεν έχω κάτσει να κάνω πειραματισμούς για να τα καταλάβω όμως γιατί
πορώθηκα με το palace και το έβγαλα μονορούφι, χωρίς να κάτσω να ασχοληθώ και πολύ με τα τριγύρω.

Καλά για πλοκή και σαχλαμάρες που αναφέρεις διαφωνώ κάθετα. Δεν έχω βρει τίποτα περιττό μέχρι τώρα, τα πάντα συμβάλλουν σε αυτά που θέλει να πει το παιχνίδι, στο χτίσιμο των χαρακτήρων, στα πάντα. Είναι αρκετά ξεκάθαρη η πλοκή (και ενδιαφέρουσα) για μένα μέχρι στιγμής, καμία σχέση με Κοτζίμα που αναφέρεις. Ίσα ίσα, η υπερβολή και η in your face approach (που ταιριάζει παράλληλα και με την μάνγκα/άνιμε αισθητική) σε αυτά που δείχνει ταιριάζουν πολύ περισσότερο στο να κάνει landing στις αλληγορίες και στα πολιτικά/κοινωνικά κοκ σχόλια που κάνει το παιχνίδι, σε σχέση με την vague μπερδεουά approach του Κοτζίμα στα παιχνίδια του.
 
Καλά για πλοκή και σαχλαμάρες που αναφέρεις διαφωνώ κάθετα. Δεν έχω βρει τίποτα περιττό μέχρι τώρα, τα πάντα συμβάλλουν σε αυτά που θέλει να πει το παιχνίδι, στο χτίσιμο των χαρακτήρων, στα πάντα.

Θα σου δώσω ένα μικρό παράδειγμα:

Ο μηχανισμός της calling card εξυπηρετεί σε κάτι;
 
Θα σου δώσω ένα μικρό παράδειγμα:

Ο μηχανισμός της calling card εξυπηρετεί σε κάτι;

Καταλαβαίνω γιατί το ρωτάς, το σκεφτόμουν κι εγώ.
Υποθέτω ότι εξυπηρετεί την πλοκή στο φουλ στον real world. Αλλιώς δεν θα υπήρχε νόημα η ύπαρξη των phantom thiefs κλπ. Και μου άρεσε που το εξήγησε και ωραία σε σχέση με το treasure, στο γιατί πρέπει να γίνει έτσι.
 
Καταλαβαίνω γιατί το ρωτάς, το σκεφτόμουν κι εγώ.
Υποθέτω ότι εξυπηρετεί την πλοκή στο φουλ στον real world. Αλλιώς δεν θα υπήρχε νόημα η ύπαρξη των phantom thiefs κλπ. Και μου άρεσε που το εξήγησε και ωραία σε σχέση με το treasure, στο γιατί πρέπει να γίνει έτσι.

Νομίζω λοιπόν ότι δεν διαφωνούμε στην ουσία γιατί και εσύ εντόπισες τα στοιχεία στα οποία αναφέρθηκα. Οι παρατηρήσεις μου αυτές αφορούν στις πρώτες αυτές ώρες, εάν στην πορεία καλυφθούν τότε προφανώς και δεν θα προσμετρηθούν ως αρνητικά στην βαθμολογία.
 
Το έχω ξεκινήσει και εγώ το Persona 5. Κάποια πράγματα είναι standarάκια στα παιχνίδι της Atlus απ' ότι έχω καταλάβει και ίσως γι' αυτό δε τα εξηγεί και τόσο καλά. Π.χ. στο Soulhackers 2 της ιδίας που τελείωσα πριν κάνα μήνα ήταν ένα απλοποιημένο Persona. Τα menu με τις commands και η γενικότερη δομή των μαχών ίδια και τα Personas (στο Soulhacker'2 λέγονται Demons) ακριβώς τα ίδια.
 
Last edited:
Π.χ. στο Soulhackers 2 της ιδίας που τελείωσα πριν κάνα μήνα ήταν ένα απλοποιημένο Persona. Τα menu και η γενικότερη δομή των μαχών ίδια και τα Personas (στο Soulhacker'2 λέγονται Demons) απλώς ίδια :p.

Αυτό συμβαίνει γιατί τα Persona games είναι spin-off του Megami Tensei franchise. Το Soul Hackers 2 ανήκουν στη σειρά Devil Summoner που και αυτή με τη σειρά της ανήκει στο ευρύτερο Megami Tensei franchise.

To Persona 4 βγήκε πριν 2 χρόνια στο Steam, ίσως αρκετοί μηχανισμοί να ερχόντουσαν πιο μαλακά σε κάποιον προτού πάει κατευθείαν στο 5ο της σειράς. Προσωπικά έπαιξα κατευθείαν το 5 πριν μερικά χρόνια και όσο είδα στο 3o boss έφτασα μετά βγήκε από το PSnowμου άρεσε πολύ. Ετοιμάζομαι για νεό run soon.
 


Δεκαπέντε χιλιάδες σήκουελ πλοκαμία
Μαρβέλκυθοι συνέλθετε
Σαράντα χρόνια οβαλτίνη
Μαρβέλκυθοι συνέλθετε

Όλο εμένανε διαλέγει
Να ξορκίσω η μοίρα τα πλοκάμια
θα τα κόψω απ' τη ρίζα
και θα βγω να παίξω Ντίσκο

Μαρβέλκυθοι, μαρβέλκυθοι παντού
Το νου σας στα πλοκάμια
του φίλου εξ'ανατολών
Μαρβέλκυθοι, οβάλκυθοι

Περσονοπλόκαμες γαζέλες
Όλη η Άθενσκον μαζί
Υπόγα και μαμά
Είστε οι παρεξηγημένοι

Γενιά του ογδόντα
δίχως μέτρο, φίλτρο ή αγγαρεία
Χωρίς ρετσίνα
Τί ποτό να πήρατε
Μαρβέλκυθοι συνέλθετε.
 
@Borracho κρίνεις από το περιτύλιγμα και χανεις την ουσία. Χαζεψε λίγο το παρακάτω βιντεο να δεις με τι καταπιάνεται το game προτού το σταυρώσεις για εντελώς λάθος λόγους

@Admiral κι εσύ μπορείς να δεις το βίντεο, δεν έχει spoiler. Θα καταλάβεις καλύτερα τα concepts και από πού εμπνεύστηκαν οι writers.

 
@kara Έλα, είμαι προκατειλημμένος κωλόγερας σ'αυτό, ελπίζω να είναι αντιληπτό τοις πάσι πως κάνω στοχευμένο μπάχαλο και προφανώς ο καθένας πάντα έπαιζε και θα παίζει ό,τι τον/την ευχαριστεί περισσότερο. Πραγματικά μπορεί να 'χει να δώσει πράγματα στο κατάλληλο κοινό, αλλά δεν θα ξεπεράσω ποτέ το αισθητικό μου κόλλημα :D
 
Ναι, αλλά αν είχε κάτι τέτοιο στο σενάριο του;
 
@kara Έλα, είμαι αλλά δεν θα ξεπεράσω ποτέ το αισθητικό μου κόλλημα :D

Δεκτό. Αν είχε το art direction του red dead θα ήσουν από τους πρώτους που τα το έπαιζε. Δεν ασχολείται ούτε με υπερήρωες ούτε με elfs και orcs. Καταπιάνεται με την κοινωνία του σήμερα και από τις πρώτες ώρες θυγει βιασμούς, κακοποίηση, ξυλοδαρμούς, λογοκλοπή και πολλά πολλά άλλα.

Το anime είναι το μέσο για να τα πει όλα αυτά, όχι το μήνυμα.
 
Μαζί σου. Πράγματι η θεματική μου κάνει άμεσο κλικ. Αλλά με εικαστικό άνιμε, δεν περνάω ούτε απέξω, είμαι περίεργος και 'γω πού πραγματικά ψώνισα την προκατάληψη αυτή, μιας και μικρούλης έβλεπα άνιμε. Νομίζα το τελευταίο που είδα ήταν το Howl's Moving Castle στα 21-22. Mου άρεσε πολύ. Αλλά έκτοτε τίποτα εκτός από Αγκρετσούκο στο Νέτφλιξ :D
 
Μαζί σου. Πράγματι η θεματική μου κάνει άμεσο κλικ. Αλλά με εικαστικό άνιμε, δεν περνάω ούτε απέξω, είμαι περίεργος και 'γω πού πραγματικά ψώνισα την προκατάληψη αυτή, μιας και μικρούλης έβλεπα άνιμε. Νομίζα το τελευταίο που είδα ήταν το Howl's Moving Castle στα 21-22. Mου άρεσε πολύ. Αλλά έκτοτε τίποτα εκτός από Αγκρετσούκο στο Νέτφλιξ :D
σου την έπεσε καμιά γκόμενα με στραπόν που δεν γούσταρες αλλά αυτή γούσταρε anime? :trollface:
 
Αν και επιστημονικά θα ήταν η πιθανότερη εξήγηση, παραδόξως, όχι :D
 
Μαζί σου. Πράγματι η θεματική μου κάνει άμεσο κλικ. Αλλά με εικαστικό άνιμε, δεν περνάω ούτε απέξω, είμαι περίεργος και 'γω πού πραγματικά ψώνισα την προκατάληψη αυτή, μιας και μικρούλης έβλεπα άνιμε. Νομίζα το τελευταίο που είδα ήταν το Howl's Moving Castle στα 21-22. Mου άρεσε πολύ. Αλλά έκτοτε τίποτα εκτός από Αγκρετσούκο στο Νέτφλιξ :D
Εσυ δεν παιζεις κατι ανιμε τσοντες στο στημ ρε ψευτη;
 
Αν και επιστημονικά θα ήταν η πιθανότερη εξήγηση, παραδόξως, όχι :D
γενικά δεν θα σου πω ψέματα αλλά και εμένα η σχέση μου με τα άνιμε είναι παράξενη από τότε που μεγάλωσα.

Πρέπει να μου κάνουν πολύ ειδικό κλικ για να τα δω πλέον, αν και παρακολουθώ ακόμα τον χώρο. Δεν ξέρω τι παίζει, πχ έκατσα και ξανά είδα όλα τα Naruto (εκτός filler δεν είμαι ανώμαλος) +ότι έγινε αφού το είχα παρατήσει στο Shippuden, πριν 1 χρόνο και γούσταρα, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο nostalgia factor εδώ.
 
Εσυ δεν παιζεις κατι ανιμε τσοντες στο στημ ρε ψευτη;

MONO ποιοτική δυτική φωτορεαλιστική τσοντούλα, περικαλώ! Να με ψάξετε κύριε Πάθορι, άνιμε τσόντα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν θα βρείτε, είναι ο απόλυτος θάνατος της λίμπιντο.

Ως και οι σκηνές του Ζώρζ Τσάπελα στον 'Νταβαντζή της Ομόνοιας' είναι πιο ερεθιστικές από αυτά τα γουνοπλοκαμοπράματα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top