Τέλος το Clair Obscure: Expedition 33.
Αν κι έφτασα σε κάποιο σημείο να σιχτιρίσω, να κάνω ragequit και να σκεφτώ uninstall, ευτυχώς το συνέχισα και άλλαξα προσέγγιση. Ήταν δικό μου λάθος, απλά το παιχνίδι δεν σε παίρνει και τόσο από το χέρι και πρέπει να ανακαλύψεις λίγο τι παίζει με τα mechanics.
ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ:
- Α Ψ Ο Γ Ο soundtrack.
- Όμορφα ατμοσφαιρικά γραφικά, ονειρικά, twisted. Οι εκφράσεις στα πρόσωπα πολύ καλές επίσης και παίζει πολύ ρόλο στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
- Αρκετά πρωτότυπο σενάριο και setting. Mε έκαψε προς το τέλος. Με έκανε και να δακρύσω το άτιμο!
- Ικανοποιητική απόδοση σε μεσαίο μηχάνημα με i5 9600 - RTX 4060 - 32GB RAM. (1080p, 50-70 FPS με όλα στο φουλ)
- Εντυπωσιακές turn based μάχες με το twist ότι στις επιθέσεις των εχθρών είχε dodge / parry σε real time. Κάτι που υπό νορμάλ συνθήκες σιχαίνομαι, αλλά εδώ μου άρεσε.
- Άπειρα skills / abilities / οπλα.
- Διάρκεια. Μου πήρε 45 ώρες, αλλά κάποιος μπορεί να ασχοληθεί και πολύ παραπάνω. Γκόσαμε με τα 100ωρα παιχνίδια. Έχουμε και backlog κύριοι! Οι devs υποστήριξαν ότι τα παιχνίδια πρέπει να στραφούν προς αυτές τις διάρκειες ίσως και λιγότερο. Thumbs up και με τα 2 χέρια. Εξάλλου εύκολα ξαναπαίζεις άλλες τόσες ώρες με διαφορετικό build αν θες.
ΤΙ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ:
- Μάλλον θα ήθελα ένα fast travel στον χάρτη του κόσμου, γιατί είχα κάνει κάποια quests και βαρέθηκα να γυρίσω πίσω.
- O χειρισμός όποτε απαιτούσε platforming ήταν κάπως meeeh.
Το παιχνίδι δείχνει γιατί τα games είναι και πρέπει να θεωρούνται μορφή τέχνης με τον καλύτερο τρόπο. Θα το ξαναπαίξω σίγουρα με την προσθήκη κάποιου DLC και για να δω κάποια μέρη που δεν ασχολήθηκα (πχ. challenges στα Gestral Beaches ή Painting Workshops).
9,5 / 10