Baldur's Gate 3

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Πάει για αναβολή δηλαδή?:eek:
 
Προφανώς, δεν χρειαζόταν καν να το αναφέρεις. Εγώ ξέρω ήδη ότι θα φτιάξω Barbarian με μπουτάρες. :journal:
Θα ακολουθήσει βέβαια κάποια στιγμή και πλέιθρου με μόνο πάρτυ origins.

Barbarian έχουμε, ranger/fighter έχουμε, lawful good ( :sick: ) priest έχουμε, μας μένει κάποιος να είναι (εγώ δλδ) arcane caster. Το' χουμε. Αν και δεν ξέρω μέχρι το 10ο lvl πόσο δυνατός θα είναι.


Ωραίο το ΑΜΑ, απάντησαν αρκετά πραγματάκια.
Δεν μου άρεσε αυτό που πάνε να κάνουν με το reaction, προτιμώ τον τρόπο του Solasta. Που σου βγάζει μήνυμα και σου λέει: Θες να κάνεις opportunity attack; Θες να καστάρεις shield; κλπ.
Εδώ λέει θα επιλέγεις από πριν τι reaction θες και θα γίνεται αυτόματα. Και αν ρε μαν βάλω το shield αλλά χρειαστώ το counterspell για reaction ή το ανάποδο;

Επίσης μούφα μου φάνηκε οι πόσες ενέργειες από action πάνε σε bonus action. Άκου dash και disengage bonus action. Κάτι που καθιστά αυτομάτως (σχεδόν) άχρηστους τους rogues, αν και αναφέρουν ότι ψάχνουν τρόπους να το ανατρέψουν αυτό.

Ενθαρρυντικές πάντως απαντήσεις γενικά σε διάφορα θεματάκια.

Αν πολλά από αυτά που είπαν τα είχαν πει και στην παρουσίαση οι αντιδράσεις θα ήταν διαφορετικές. Όχι εντελώς, αλλά τουλάχιστον πολλοί (ανάμεσά τους και εγώ) δεν θα ανεβαίναμε στα κάγκελα. Τώρα για τα gameplay mechanics, λογικά κάτι θα βρουν για να ισορροπήσουν τον rogue για παράδειγμα. Θα υπάρξουν σίγουρα πολλές αλλαγές μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
 
Barbarian έχουμε, ranger/fighter έχουμε, lawful good ( :sick: ) priest έχουμε, μας μένει κάποιος να είναι (εγώ δλδ) arcane caster. Το' χουμε. Αν και δεν ξέρω μέχρι το 10ο lvl πόσο δυνατός θα είναι.

Μη σε απασχολεί τόσο το πόσο δυνατός θα είσαι, γιατί μάλλον δε θα φτάσεις και πολύ μακριά χωρίς healing ;)
 
Barbarian έχουμε, ranger/fighter έχουμε, lawful good ( :sick: ) priest έχουμε, μας μένει κάποιος να είναι (εγώ δλδ) arcane caster. Το' χουμε. Αν και δεν ξέρω μέχρι το 10ο lvl πόσο δυνατός θα είναι.


Εντάξει, εννοείται ότι αν ψήνεσαι να φτιάξεις κανά τανκ εσύ, δεν θα τα χαλάσουμε φυσικά. Σίγουρα θα κάνουμε ένα session 0 όταν κοντοζυγώνει η ώρα, στο οποίο θα συζητήσουμε πώς θέλουμε να είναι το campaign μας. :)
 
Μη σε απασχολεί τόσο το πόσο δυνατός θα είσαι, γιατί μάλλον δε θα φτάσεις και πολύ μακριά χωρίς healing ;)
Στο sequel δεν θα σας έχω ανάγκη. :p

Εντάξει, εννοείται ότι αν ψήνεσαι να φτιάξεις κανά τανκ εσύ, δεν θα τα χαλάσουμε φυσικά. Σίγουρα θα κάνουμε ένα session 0 όταν κοντοζυγώνει η ώρα, στο οποίο θα συζητήσουμε πώς θέλουμε να είναι το campaign μας. :)
Όχι ρε, μια χαρά. Jon Irenicus όνομα και πράμα.
 
Σπουδαίες σειρές και τα Baldur's Gate, και τα Divinity. Αλλά δε πρέπει το ένα να μπλέκει με το άλλο, απλά δε δουλεύει. Αν είχε π.χ. τη μηχανή του Pillars of Eternity θα ήταν πιο true. Ηeck, ακόμα και με τη μηχανή του Pathfinder Kingmaker, αλλά εταιρείες, δικαιώματα, κτλ κτλ.
Baldur's Gate mod για Divinity Original Sin 2 θα παίξουμε.
 
Αν είχε π.χ. τη μηχανή του Pillars of Eternity θα ήταν πιο true. Ηeck, ακόμα και με τη μηχανή του Pathfinder Kingmaker, αλλά εταιρείες, δικαιώματα, κτλ κτλ.

Το Pillars of Eternity έχει ακριβώς την ίδια μηχανή με του Pathfinder: Unity. Το πώς τη χρησιμοποιούν για να κουμπώσουν το art είναι άλλο ζήτημα, αλλά τα assets είναι τα ίδια.
 
όπως είπε ο βορειος είναι η ιδια μηχανή poe-pathfinder. από κει και πέρα θα στο χαλάσω αλλά δεν νομίζω ότι η απεικόνιση και μηχανή είναι αυτά που θα χαλάσουν την εμπειρία αρκεί όλα τα άλλα να είναι σωστά να θυμίζουν bg. κάποιοι θα βγουν να πουν ναι μογκ άλλα τα μπεθεσντα φολλαουτ δεν τα θεωρείς φολλαουτ και ο λόγος είναι ξεκάθαρα οτι δεν άλλαξε απλά η απεικόνιση αλλά άλλαξαν τα πάντα (πάλι καλά βγήκε και η καλή νότα νιου βεγκας)
 
Συμφωνώ και με τους δύο, μιας και έκανα κακή επιλογή λέξεων. Λέγοντας "μηχανή" εννοούσα το όλο στήσιμο, τα mechanics, το gameplay, το "feeling" αλλά προφανώς και τα γραφικά, ναι.
Νταξ, υποκειμενική προφανώς άποψη, αλλά πιο "BG" ένιωσα παίζοντας POE ή PF:KM (λίγο περισσότερο με το POE), παρά βλέποντας gameplay υλικό του BG3.
Α είναι και το Τyrrany. Εκείνο για μένα είναι κάπου στη "μέση" σε σχέση με τα POE και PF, έχοντας ως μέτρο σύγκρισης το "πόσο BG θυμίζουν όσο τα έπαιζα".
Nταξ προφανώς το να γκρινιάξουμε μερικοί δε θα αλλάξει κάτι, αλλά τουλάχιστον ας ήταν pausable "real-time" οι μάχες. Για μένα είναι το ιδανικό για ένα pnp-based cRPG. Η χρυσή τομή ανάμεσα στους αυστηρούς turn-based κανόνες και τo ρεαλισμό των real-time μαχών.
 
Last edited:
Έχουμε δει ένα υπερβολικά μικρό δείγμα του παιχνιδιού πάντως για να κρίνουμε. Οι συνεντεύξεις πάντως που δίνουν δείχνουν ελπιδοφόρες.
 
owrks6susto41.jpg
 
Στη FB σελίδα του παιχνιδιού ανέβασαν ένα μικρό Q&A ανάμεσα στην κοινότητα που παρακολουθεί τον CohhCarnage (streamer) και τον Swen.

Λόγω FB format, δεν μπορώ να ανεβάσω το βίντεο, θα πρέπει να πάτε προς FB μεριά για να το δείτε.
 
Έχουν απενεργοποιήσει το Embed μάλλον, για να μην μοιράζονται το βίντεο στις σελίδες τους διάφορες ημιθανείς κοινότητες.

Εδώ το λινκ.
 


Μιλάμε λυπάμαι τους χαρακτήρες του Swen. Τους ρίχνει τόσο ξύλο από πτώσεις, αλληλεπιδράσεις με το περιβάλλον και αποτυχημένα ρολλς λες και τους μισεί και θέλει να τους τιμωρήσει. Καταντάει σαδιστικό.

ΥΓ. Ανέβηκαν και στο ΥΤ, το στρημ:



και η συνέντευξη:

 
Last edited:
Γουάτ; Σοβαρά;
 
Back
Top