Συζήτηση για τις next gen κονσόλες

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Για μένα πάντως η πιο σημαντική εξέλιξη του DualSense είναι ότι το σχήμα του μοιάζει περισσότερο με του XBox controller κι επιτέλους δεν θα παθαίνεις αγκύλωση μετά από μισή ώρα ενασχόλησης, όπως με τα προηγούμενα της Sony.
 
View attachment 1203

Δηλαδή έχεις πιάσει/ακούσει για/διαβάσει για χειριστήριο στο PC που προσαρμόζει την πηγή και την ένταση της δόνησης ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείσαι, τη διεύθυνση, φορά και φύση του αιτίου που την προκαλεί, ή που αυξομειώνει την αντίσταση των triggers ανάλογα με το πόσο τεντωμένη είναι η χορδή του τόξου ή αν έχει πάθει εμπλοκή το όπλο σου; Δώσε και σε μένα μπάρμπα.
μα αυτό έκανε το force feedback, απλά το παράτησαν και δεν ασχολήθηκαν να το φέρουν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να βγει έξω από τα όρια των HOTAS. Η τεχνολογία εδώ ήταν από πάντα. Μακάρι να το ξαναπιάσουν τώρα που όλοι κωλογλύφουν για το ινοβέισιο την sony.

Αυτό με τα triggers είναι ακριβώς το ίδιο με το force feedback, το άλλο με την δόνηση με το έμβολο είναι καλύτερο από το παλιότερο δονητήρη αλλά παραμένει μια απλή εξέλιξή του.
 
Η ιστορία έχει διδάξει πάντως ότι τέτοια πράγματα συνήθως δεν υιοθετούνται ευρέως από τους developers, καθώς θα πρέπει να βγάζουν μια διαφορετική έκδοση για την κάθε κονσόλα. Κάτι παρόμοιο (αν και όχι τόσο προχωρημένο) έχει και το χειριστήριο του Xbox One, που έχει δόνηση σε κάθε trigger ξεχωριστά, αλλά το εκμεταλλεύεται μόνο το Forza Horizon 4.
 
μα αυτό έκανε το force feedback, απλά το παράτησαν και δεν ασχολήθηκαν να το φέρουν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να βγει έξω από τα όρια των HOTAS.

"Θα είναι σαν να υπάρχει, αλλά δεν θα υπάρχει"
~ Γέρων Παΐσιος, περί τεχνολογίας ανάδρασης κι εξελίξεως αυτής σε επιτραπέζια υπολογιστικά συστήματα.

Δεν είναι φιλοσοφικό το ερώτημα Νίτρε. Είτε υπάρχει εκεί έξω, με hardware και software implementations, είτε όχι. Ούτε στα πιο uber nerd-alert flight sim HOTAS και driving sim περιφερειακά δεν υπάρχουν αυτά. Zero F's given για το ποιος ξεκίνησε τι.
 
ρε φίλε το force feedback δεν υπάρχει; δεν αλλάζει το ζόρι και το τρέμουλο ανάλογα το βάρος που θέλει να αποδώσει το παιχνίδι στο σκάφος; δεν αλλάζει η αντίσταση του οχήματος στο τιμόνι όταν πατάει άσφαλτο από χώμα;
Υπάρχει, το αν δεν ασχολήθηκαν πολύ και τώρα σπανίζει τι αλλάζει;
 
View attachment 1203

Δηλαδή έχεις πιάσει/ακούσει για/διαβάσει για χειριστήριο στο PC που προσαρμόζει την πηγή και την ένταση της δόνησης ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείσαι, τη διεύθυνση, φορά και φύση του αιτίου που την προκαλεί, ή που αυξομειώνει την αντίσταση των triggers ανάλογα με το πόσο τεντωμένη είναι η χορδή του τόξου ή αν έχει πάθει εμπλοκή το όπλο σου; Δώσε και σε μένα μπάρμπα.

ss_d2f5e7325666df6119ff1d42be73bac9594c5b1e.1920x1080.jpg


Ο Steam Controller έχει haptics από την πρώτη μέρα, δυστυχώς η Valve δεν φρόντισε να υποχρεώσει τους developers να προσθέσουν υποστήριξη οπότε τα περισσότερα features έμειναν ανεκμετάλλευτα. Προφανέστατα τα haptics του PS5 θα είναι εξελιγμένα, εξάλλου πέρασαν και πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του Steam Controller.
 
Και οι δύο αναφέρεστε στα πρωτεία της καινοτομίας. Δεν είπα ωστόσο κουβέντα για οποιαδήποτε έννοια καινοτομίας. Ρώτησα τον Νίτρο αν μπορεί να μου καταδείξει μια συσκευή με εφαρμογές που κάνουν ότι περιγράφεται στο quote, τις οποίες έχω διαθέσιμες ως PC gamer.

Δεν καθορίζει η ύπαρξη αυτή καθεαυτή της οποιασδήποτε καινοτομίας τις gaming εμπειρίες μας. Η εξέλιξη του hardware, συνοδευόμενη από την ύπαρξη SDK και τα exposed APIs για να μιλήσει ο developer με αυτό τις καθορίζει. Και φυσικά, το mass adoption που ανέφερε ο Hank.

Το ότι το Steam Controller δεν έχει να δείξει αντίστοιχα πράγματα, υποδηλώνει α) hardware limitations β) ανεπαρκή dev kits - tooling - documentation γ) συνδυασμό των προαναφερθέντων δ) απουσία κινήτρου (οικονομικού πιθανότατα). Γενικότερα, αν υπάρχει υποστήριξη και tooling για κάτι, βλέπουμε και εφαρμογές πάνω σε αυτό.

Συνεπώς, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τίποτα αντίστοιχο στα PC. Το τι θα μπορούσαμε να έχουμε, δεν έχει αντίκρυσμα στην πραγματικότητα και με wishful thinking δε γ... κανείς. Κι αντί να χαιρόμαστε που θα δούμε επιπλέον πράγματα που εντείνουν ουσιαστικά τις εμπειρίες μας πέρα από 2 διαστάσεις ενός monitor, λέμε "εγώ το είπα πρώτος".

Fanboism is bad. PCMR supremacy is also bad.
 
Χωρίς να διαφωνώ επί της ουσίας Μιτσάκο, το τι θα δούμε... μένει να το δούμε. Οι περισσότεροι commentators πάντως, θεωρούν ότι μόνο games από first party Sony developers θα ασχοληθούν ουσιαστικά με τις δυνατότητες του νέου dualshock. Στην οποία περίπτωση, την τύχη του Steam controller θα έχει.
 
για να καταλάβω, το προβλημά σου είναι ότι τις έχουμε σε hotas και όχι σε joypad? Για το steam controller δεν είαπ πριν γιατί δεν ξέρω πως και αν το υποστηρίζουν, στα hotas όμως δεν είναι wishfull thinking είναι πραγματικότητα και τουλάχιστον μέχρι κάποια φάση το υποστήριζαν φουλ, δεν ξέρω τώρα αν βαστάει ακόμα γιατί κάπου διάβασα ότι η MS το ξήλωσε το API από το directX
 
Για μένα πάντως η πιο σημαντική εξέλιξη του DualSense είναι ότι το σχήμα του μοιάζει περισσότερο με του XBox controller κι επιτέλους δεν θα παθαίνεις αγκύλωση μετά από μισή ώρα ενασχόλησης, όπως με τα προηγούμενα της Sony.
Πως κι έτσι; Δε βλέπω σημαντική διαφορά στο σχήμα από του ps4.
 
Για μένα πάντως η πιο σημαντική εξέλιξη του DualSense είναι ότι το σχήμα του μοιάζει περισσότερο με του XBox controller κι επιτέλους δεν θα παθαίνεις αγκύλωση μετά από μισή ώρα ενασχόλησης, όπως με τα προηγούμενα της Sony.
Το dualshock 4 θεωρώ είναι πιο βολικό για όσους έχουν μικρά χέρια και δάχτυλα.
 
To Gamespot τέσταρε ορισμένα παιχνίδια ως προς τα loading times σε XBX και PS5

ΧΒΧ wins, flawless victory. Που να είχε και τον γρήγορο SSD του PS5

 
Πιο πολύ με νοιάζουν τέτοια πράγματα (haptics, motion detection, VR) παρά 12Κ UHDR PEW PEW LASER στα x FPS, x ∈ [60, +∞).
Όχι ότι δεν έχουν τη φάση τους αυτά τα gimmicks - btw ένταση της δόνησης αναλόγως του τι συμβαίνει υπάρχει ήδη στα περισσότερα αξιόλογα χειριστήρια για pc - αλλά εμένα περισσότερο θα με απασχολούσε το ότι ακόμα δεν είναι βέβαιο ούτε η αρκούδα ελάχιστο (aka 1080/60, πέρα από ελαφριά, indie, last gen παιχνίδια) και ότι παλεύουν με τα specs και μετά κοιτάμε για το πως θα περιφρονήσουμε και τα 12k κλπκλπ.
 
To Gamespot τέσταρε ορισμένα παιχνίδια ως προς τα loading times σε XBX και PS5

ΧΒΧ wins, flawless victory. Που να είχε και τον γρήγορο SSD του PS5



Πωωω, τι ξύλο είναι αυτό στο FF XV, και μάλιστα σε franchise καλώς ή κακώς συνδεδεμένο με τη Sony...
 
Όντως, πέρα από το RDR2 που είναι πολύ κοντά, στα υπόλοιπα υπάρχει μεγάλη διαφορά. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αντίστοιχη σύγκριση και με νέους multiplatform τίτλους, όταν κυκλοφορήσουν.
 
Και οι δύο αναφέρεστε στα πρωτεία της καινοτομίας. Δεν είπα ωστόσο κουβέντα για οποιαδήποτε έννοια καινοτομίας. Ρώτησα τον Νίτρο αν μπορεί να μου καταδείξει μια συσκευή με εφαρμογές που κάνουν ότι περιγράφεται στο quote, τις οποίες έχω διαθέσιμες ως PC gamer.

Δεν καθορίζει η ύπαρξη αυτή καθεαυτή της οποιασδήποτε καινοτομίας τις gaming εμπειρίες μας. Η εξέλιξη του hardware, συνοδευόμενη από την ύπαρξη SDK και τα exposed APIs για να μιλήσει ο developer με αυτό τις καθορίζει. Και φυσικά, το mass adoption που ανέφερε ο Hank.

Το ότι το Steam Controller δεν έχει να δείξει αντίστοιχα πράγματα, υποδηλώνει α) hardware limitations β) ανεπαρκή dev kits - tooling - documentation γ) συνδυασμό των προαναφερθέντων δ) απουσία κινήτρου (οικονομικού πιθανότατα). Γενικότερα, αν υπάρχει υποστήριξη και tooling για κάτι, βλέπουμε και εφαρμογές πάνω σε αυτό.

Συνεπώς, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τίποτα αντίστοιχο στα PC. Το τι θα μπορούσαμε να έχουμε, δεν έχει αντίκρυσμα στην πραγματικότητα και με wishful thinking δε γ... κανείς. Κι αντί να χαιρόμαστε που θα δούμε επιπλέον πράγματα που εντείνουν ουσιαστικά τις εμπειρίες μας πέρα από 2 διαστάσεις ενός monitor, λέμε "εγώ το είπα πρώτος".

Fanboism is bad. PCMR supremacy is also bad.

Δεν νομίζω ότι έπιασες ακριβώς αυτό που ήθελα να πω. Η υποστήριξη σε hardware δεν αρκεί. Πρέπει και οι developers να δείξουν διάθεση να το χρησιμοποιήσουν. Το Dualshock 4 είχε touchpad και σχεδόν κανείς δεν έκανε κάτι το αξιόλογο με αυτό. Περίμενε να δούμε μην αποδειχθεί gimmick και μετά το συζητάμε.
 
δεν διαφωνω ουτε με νιτρο ουτε με μιτσακο. ναι μεν δεν ειναι next gen οπως το παρουσιαζουν μιας και υπηρχε ηδη αλλα δεν χρησιμοποιηθηκε και μαζικα. αλλα εδω ειμαι με τον g0o μαλλον περα απο sony titles δεν θα το δουμε αλλου.
 
Back
Top