By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!μα αυτό έκανε το force feedback, απλά το παράτησαν και δεν ασχολήθηκαν να το φέρουν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να βγει έξω από τα όρια των HOTAS. Η τεχνολογία εδώ ήταν από πάντα. Μακάρι να το ξαναπιάσουν τώρα που όλοι κωλογλύφουν για το ινοβέισιο την sony.View attachment 1203
Δηλαδή έχεις πιάσει/ακούσει για/διαβάσει για χειριστήριο στο PC που προσαρμόζει την πηγή και την ένταση της δόνησης ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείσαι, τη διεύθυνση, φορά και φύση του αιτίου που την προκαλεί, ή που αυξομειώνει την αντίσταση των triggers ανάλογα με το πόσο τεντωμένη είναι η χορδή του τόξου ή αν έχει πάθει εμπλοκή το όπλο σου; Δώσε και σε μένα μπάρμπα.
μα αυτό έκανε το force feedback, απλά το παράτησαν και δεν ασχολήθηκαν να το φέρουν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να βγει έξω από τα όρια των HOTAS.
μου αρέσει αρκετά σχεδιαστηκα το ps5
View attachment 1203
Δηλαδή έχεις πιάσει/ακούσει για/διαβάσει για χειριστήριο στο PC που προσαρμόζει την πηγή και την ένταση της δόνησης ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείσαι, τη διεύθυνση, φορά και φύση του αιτίου που την προκαλεί, ή που αυξομειώνει την αντίσταση των triggers ανάλογα με το πόσο τεντωμένη είναι η χορδή του τόξου ή αν έχει πάθει εμπλοκή το όπλο σου; Δώσε και σε μένα μπάρμπα.
Πως κι έτσι; Δε βλέπω σημαντική διαφορά στο σχήμα από του ps4.Για μένα πάντως η πιο σημαντική εξέλιξη του DualSense είναι ότι το σχήμα του μοιάζει περισσότερο με του XBox controller κι επιτέλους δεν θα παθαίνεις αγκύλωση μετά από μισή ώρα ενασχόλησης, όπως με τα προηγούμενα της Sony.
Το dualshock 4 θεωρώ είναι πιο βολικό για όσους έχουν μικρά χέρια και δάχτυλα.Για μένα πάντως η πιο σημαντική εξέλιξη του DualSense είναι ότι το σχήμα του μοιάζει περισσότερο με του XBox controller κι επιτέλους δεν θα παθαίνεις αγκύλωση μετά από μισή ώρα ενασχόλησης, όπως με τα προηγούμενα της Sony.
Όχι ότι δεν έχουν τη φάση τους αυτά τα gimmicks - btw ένταση της δόνησης αναλόγως του τι συμβαίνει υπάρχει ήδη στα περισσότερα αξιόλογα χειριστήρια για pc - αλλά εμένα περισσότερο θα με απασχολούσε το ότι ακόμα δεν είναι βέβαιο ούτε η αρκούδα ελάχιστο (aka 1080/60, πέρα από ελαφριά, indie, last gen παιχνίδια) και ότι παλεύουν με τα specs και μετά κοιτάμε για το πως θα περιφρονήσουμε και τα 12k κλπκλπ.Πιο πολύ με νοιάζουν τέτοια πράγματα (haptics, motion detection, VR) παρά 12Κ UHDR PEW PEW LASER στα x FPS, x ∈ [60, +∞).
To Gamespot τέσταρε ορισμένα παιχνίδια ως προς τα loading times σε XBX και PS5
ΧΒΧ wins, flawless victory. Που να είχε και τον γρήγορο SSD του PS5
Και οι δύο αναφέρεστε στα πρωτεία της καινοτομίας. Δεν είπα ωστόσο κουβέντα για οποιαδήποτε έννοια καινοτομίας. Ρώτησα τον Νίτρο αν μπορεί να μου καταδείξει μια συσκευή με εφαρμογές που κάνουν ότι περιγράφεται στο quote, τις οποίες έχω διαθέσιμες ως PC gamer.
Δεν καθορίζει η ύπαρξη αυτή καθεαυτή της οποιασδήποτε καινοτομίας τις gaming εμπειρίες μας. Η εξέλιξη του hardware, συνοδευόμενη από την ύπαρξη SDK και τα exposed APIs για να μιλήσει ο developer με αυτό τις καθορίζει. Και φυσικά, το mass adoption που ανέφερε ο Hank.
Το ότι το Steam Controller δεν έχει να δείξει αντίστοιχα πράγματα, υποδηλώνει α) hardware limitations β) ανεπαρκή dev kits - tooling - documentation γ) συνδυασμό των προαναφερθέντων δ) απουσία κινήτρου (οικονομικού πιθανότατα). Γενικότερα, αν υπάρχει υποστήριξη και tooling για κάτι, βλέπουμε και εφαρμογές πάνω σε αυτό.
Συνεπώς, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τίποτα αντίστοιχο στα PC. Το τι θα μπορούσαμε να έχουμε, δεν έχει αντίκρυσμα στην πραγματικότητα και με wishful thinking δε γ... κανείς. Κι αντί να χαιρόμαστε που θα δούμε επιπλέον πράγματα που εντείνουν ουσιαστικά τις εμπειρίες μας πέρα από 2 διαστάσεις ενός monitor, λέμε "εγώ το είπα πρώτος".
Fanboism is bad. PCMR supremacy is also bad.