Έχοντας τελειώσει τις διαθέσιμες αποστολές της early access η γεύση που μου έμεινε ήταν προς το θετικό περισσότερο.
Καταρχάς να πω ότι ότι το παραπάνω roadmap έμεινε λόγω των συνθηκών απλά στα χαρτιά, γεγονός που έφερε γκρίνια σε όσους στήριξαν μέχρι τώρα το παιχνίδι και πάμε για ένα συνολικό patch που θα φέρνει όλα μαζί τα επιμέρους μηνιαία patches.
Ιστορία: Παίζεις μόνο δύο αποστολές από το main campaign όποτε δεν βγαίνουν και πολλά συμεράσματα αλλά το όλο concept του να παίζεις το Mordred απέναντι σ έναν "κακό" Αρθούρο φαίνεται ενδιαφέρον κι αφήνει κι ένα μυστήριο να αποκαλυφθεί για το πως καταλήξαμε σε όλο αυτό.
Γραφικά, artwork κτλ: Η όλη σκοτεινή αισθητική που έχει το παιχνίδι μου άρεσε προσωπικά. Νομίζω θέλει αρκετή δουλειά στο optimization. Το κεντρικό hub όμορφο μεν αλλά αδικαιολόγητα βαριά η πλοήγηση σε αυτό. Την τελευταία αποστολή, δεν ξέρω για ποιο λόγο, την έπαιξα όλη με μέσο όρο 20 fps. Early access θα μου πεις λογικό. Επίσης ωραία τα τοπία των missions με την σκοτεινάδα κτλ αλλά κάπου νομίζω θέλει λίγη περισσότερη ποικιλία. Εκτός αν έχουν αποφασίσει ότι όλο το μέρος θα είναι ένας απέραντος βάλτος.
Μουσική, εφέ κτλ.: Το κεντρικό theme που ακούγεται στο hub μου άρεσε πολύ. Το recording των φωνών των ιπποτών που χρησιμοποιείς ήταν σχετικά καλό. Κατά την διάρκεια των αποστολών όταν τριγυρνάς λένε διάφορα σχετικά με το πως αντιμετωπίζουν τον κόσμο που βρίσκονται που έχει την πλάκα του αλλά κάποιος μπορεί να το βρει και εκνευριστικό.
Gameplay: Οι ήρωες που μέχρι τώρα μπορείς να κάνεις recruit χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: Defender (το τανκ της ομάδας), Champion (melee fighter), Vanguard (rogue), Marksman (τοξότης), Archanist (ο μάγος της παρέας). Όσο ανέβαζα λέβελ τους ήρωες και μελετούσα τα skills του μπορούσα να ξεκλειδώσω διαπίστωσα ότι έχουν κάνει καλή δουλειά με ωραία combos και συνδυασμούς μεταξύ χαρακτήρων που μπορούν να γίνουν. Η ομάδα που για μένα δούλεψε τρένο από κάποια στιγμή και μετά ήταν defender, champion, 2 marksmen. Η αλήθεια είναι ότι σύστημα με το hide του vanguard κατά τη διάρκεια της μάχης ή εγώ δεν το κατάλαβα ή δε λειτουργεί σωστά. Κατά τη διάρκεια της μάχης μεγάλο ρόλο παίζει η τοποθέτηση των χαρακτήρων στην αρχή. Την AI την βρήκα μια χαρά. Δε με λυπήθηκε καθόλου. To OVERWATCH το βρήκα πολύ χρήσιμο. Οι χάρτες των missions δεν έχουν πολύ εξερεύνηση, ούτε πολλά να κάνεις, απλά βρίσκεις loot και εχθρούς που στο τέλος δίνουν loot. Εμένα μου άρεσε αυτός ο roguelike χαρακτήρας των missions (επίσης δεν μπορείς να κάνεις save κατά την διάρκεια των αποστολών, αλλά απ'ότι διάβασα αυτό μπορεί να αλλάξει). Camelot: Εδώ η αλήθεια είναι ότι οι αποστολές και το loot που έπαιρνες κατά την διάρκεια της early access δε σ αφήνουν να επεκτείνεις πολύ την βάση σου. Χρειάζεται περιγραφές για το τι κάνει το καθένα γιατί δεν υπάρχουν πριν τα ξεκλειδώσεις (κάποια δεν τα καταλαβαίνεις από το όνομα όπως το training ας πούμε). Η διαχείριση των ηρώων ενδιάμεσα των αποστολών προσθέτει στην όλη τακτική αντιμετώπιση. Για το loyalty σύστημα δεν έχω να πω κάτι. Ήταν ελάχιστα τα interactions που έδιναν πόντους στον loyalty χάρτη του Mordred οπότε ουσιαστικά το ξέχασα τελείως.
Συμπέρασμα: Εμένα μ' άρεσε.