maximum armor
Umber Hulk
- Joined
- Jun 14, 2019
- Messages
- 825
Πάρα πολύ καλά πάει το Dungeon Siege 2, που ξεκίνησα απ’ τις αρχές του μήνα, που επαναλαμβάνω ότι δεν περίμενα ότι θα μ’ άρεσε τόσο, δεδομένου ότι υπάρχει enemy respawn αν βγεις και ξαναμπείς (δηλαδή ευτυχώς όχι του στυλ Sacred!), όσο και το save του που είναι του στυλ Diablo 2. Κατά τη συνήθειά μου έχω κάνει αρκετό farming σε ορισμένα καλά σημεία με πυκνούς εχθρούς (ώστε να μη χρειάζεται να μετακινούμαι πολύ) που θα διευκόλυναν το έργο μου στη συνέχεια. Είμαι κοντά στο τέλος της Act 2 (από 3 που έχει το main game) και είμαι 38 lvl. Πριν πάνω από 8 χρόνια είχα ξαναπαίξει μόνο το main game και είχα φτάσει 45 lvl στο τέλος του. Αυτή τη φορά το παιχνίδι δεν είναι για solo (περισσότερα γι’ αυτό παρακάτω, στο δεύτερο αρνητικό), αλλά επειδή βαριέμαι το πολύ micromanagement συντρόφων (το κρατάω για το Divinity: Original Sin 2, όταν το πάρω…), έχω πάρει 3 pack-mules (πάλι) αλλά αυτή τη φορά αυτά πολεμούν κανονικά και κάνουν ζημιά μπορεί και μεγαλύτερη απ’ τον τοξότη μου.
Δύο παράπονα έχω απ’ το παιχνίδι.
Άντε ας πούμε ότι το πρώτο είναι ασήμαντο, καθώς (σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι) πλέον χρειάζεται να επισκέπτεσαι προηγούμενα μέρη (αλλά μόνο για side quests). Θα πείτε «σε όλα τα RPG επισκέπτεσαι προηγούμενα μέρη». Ναι, αλλά αυτή τη φορά (εκτός από δύο περιπτώσεις) δεν σου δίνεται κανένα επιπλέον στοιχείο. Π.χ. βρίσκεις κλειδωμένη πόρτα και σου γράφει «χρειάζεσαι tablet stones που υπήρχαν κυρίως στην First Age», δεν ξέρεις τι είναι αυτά, ούτε πώς θα τα βρεις. Ή άλλη φορά, βρίσκεις κλειδωμένη πόρτα και κάποιος από μέσα σού λέει «δεν έχεις τις απαιτούμενες πληροφορίες!» και δεν ξέρεις τί χρειάζεται να έχεις για να μπεις. Ευτυχώς όλα αυτά αφορούν μόνο side quests και όχι main και έχουν σχέση είτε με το να έχεις κάποιον συγκεκριμένο σύντροφο μαζί σου ώστε να ενεργοποιήσει την ενέργεια για να αρχίσει το quest, αλλά εκτός από 2 περιπτώσεις (όπως γράφω παραπάνω) δεν σου αναφέρεται ποιόν, είτε το να έχεις ένα αντικείμενο από προηγούμενο side quest. Το επίσης παράδοξο είναι ότι στη μία απ’ τις δύο αυτές φορές, που μου αναφέρθηκε ποιόν πρέπει να έχω μαζί μου, δεν είχα συναντήσει καν το όνομα αυτό μέχρι τότε, καθώς μου συνέβη προς το τέλος της Act 1 και αυτόν τον συναντούσα στην Act 2. Έτσι, χωρίς να κοιτάς λύση, θα έπρεπε να σημειώνεις αυτά τα μέρη και να τα ξαναγυρνάς με κάθε νέο σύντροφο που έβρισκες για να δεις αν αφορά αυτόν!
Δεύτερο παράπονο, και πολύ πιο σοβαρό, είναι (όπως έχω διαβάσει κιόλας) ότι το main game γίνεται πιο δύσκολοκαι άδικο αν έχεις ήδη εγκατεστημένο το Broken World. Δεν θυμάμαι πώς ήταν το main game όταν το είχα παίξει τόσο παλιά, αλλά (απ’ ό,τι διάβασα τουλάχιστον) με το Broken World εγκατεστημένο, τα stats ανεβαίνουν πιο δύσκολα και παίρνεις μικρότερα bonuses απ’ τα skills (π.χ. τώρα που το βλέπω στο gamebanshee, το tier 2 skill Survival στο ανώτερο 20 πόντους να βάλεις, χωρίς το expansion, σου δίνει +60% σε resistances, ενώ με το exp. οι 20 πόντοι που θα βάλεις σού δίνουν +36%). Επίσης τα drops είναι όλα τα ίδια και πιο σπάνια αντικείμενα (στο mercenary επίπεδο που παίζω, τα άλλα είναι κλειδωμένα) πολύ απλά ΔΕΝ πέφτουν ούτε υπάρχουν σε εμπόρους. Είμαι με το ίδιο τόξο από τότε που μπήκα στην Act 2 εδώ και μια βδομάδα και όπου να’ ναι τελειώνω την Act 2 με αυτό! Εδώ πάει αυτό που ανέφερα ότι το δεύτερο παιχνίδι δεν είναι για solo. Και στο πρώτο ήταν πολύ οι αντίπαλοι, αλλά στο 2 δεν σε δίνουν και κάτι για να πολεμήσεις (μάλλον για να εξαρτάσαι από την ομάδα σου). Γι’ αυτό και λέω ότι μάλλον τα μουλάρια κάνουν πιο πολύ ζημιά από μένα.
Μάλλον δεν είμαι για RPGs με action δράση και ομάδα. Ή ομάδα σε turn-based, ή action μόνος μου!
Δύο παράπονα έχω απ’ το παιχνίδι.
Άντε ας πούμε ότι το πρώτο είναι ασήμαντο, καθώς (σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι) πλέον χρειάζεται να επισκέπτεσαι προηγούμενα μέρη (αλλά μόνο για side quests). Θα πείτε «σε όλα τα RPG επισκέπτεσαι προηγούμενα μέρη». Ναι, αλλά αυτή τη φορά (εκτός από δύο περιπτώσεις) δεν σου δίνεται κανένα επιπλέον στοιχείο. Π.χ. βρίσκεις κλειδωμένη πόρτα και σου γράφει «χρειάζεσαι tablet stones που υπήρχαν κυρίως στην First Age», δεν ξέρεις τι είναι αυτά, ούτε πώς θα τα βρεις. Ή άλλη φορά, βρίσκεις κλειδωμένη πόρτα και κάποιος από μέσα σού λέει «δεν έχεις τις απαιτούμενες πληροφορίες!» και δεν ξέρεις τί χρειάζεται να έχεις για να μπεις. Ευτυχώς όλα αυτά αφορούν μόνο side quests και όχι main και έχουν σχέση είτε με το να έχεις κάποιον συγκεκριμένο σύντροφο μαζί σου ώστε να ενεργοποιήσει την ενέργεια για να αρχίσει το quest, αλλά εκτός από 2 περιπτώσεις (όπως γράφω παραπάνω) δεν σου αναφέρεται ποιόν, είτε το να έχεις ένα αντικείμενο από προηγούμενο side quest. Το επίσης παράδοξο είναι ότι στη μία απ’ τις δύο αυτές φορές, που μου αναφέρθηκε ποιόν πρέπει να έχω μαζί μου, δεν είχα συναντήσει καν το όνομα αυτό μέχρι τότε, καθώς μου συνέβη προς το τέλος της Act 1 και αυτόν τον συναντούσα στην Act 2. Έτσι, χωρίς να κοιτάς λύση, θα έπρεπε να σημειώνεις αυτά τα μέρη και να τα ξαναγυρνάς με κάθε νέο σύντροφο που έβρισκες για να δεις αν αφορά αυτόν!
Δεύτερο παράπονο, και πολύ πιο σοβαρό, είναι (όπως έχω διαβάσει κιόλας) ότι το main game γίνεται πιο δύσκολο
Μάλλον δεν είμαι για RPGs με action δράση και ομάδα. Ή ομάδα σε turn-based, ή action μόνος μου!