Marvel Cinematic Universe: το επίσημο thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
φακιν κάζουλς, δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο :p
 
Κάτσε να φέρω τον "Ace Merrill"
@Borracho
 


562c27ca84bb6bed801616757042f3d2.gif
 

Να βγάζετε trailer μόνο τότε. Αφού αυτο ειναι το μονο που θελει να δει ο κοσμος (και το μονο που χρειάζεται αφου και οι ταινιες/ σειρες δεν εχουν πανω απο 3 λεπτα ενδιαφέρων περιεχόμενο :p )
 
Να βγάζετε trailer μόνο τότε. Αφού αυτο ειναι το μονο που θελει να δει ο κοσμος (και το μονο που χρειάζεται αφου και οι ταινιες/ σειρες δεν εχουν πανω απο 3 λεπτα ενδιαφέρων περιεχόμενο :p )
Έτσι και αλλιώς τα περισσότερα trailer δίνουν το plot twist στα 10 πρώτα δευτερόλεπτα...
 
Επιτέλους, έπρεπε να είχε γίνει πολύ νωρίτερα. Οι ιστορίες που έχω διαβάσει για την απάνθρωπη πίεση και crunch στα VFX studios είναι απίστευτες.
 
Επιτέλους, έπρεπε να είχε γίνει πολύ νωρίτερα. Οι ιστορίες που έχω διαβάσει για την απάνθρωπη πίεση και crunch στα VFX studios είναι απίστευτες.
Πέρα από την τεράστια αύξηση της χρήσης του CGI σε σειρές/ταινίες, διαβάζω ότι μεγάλο πρόβλημα είναι και τα συνεχή "reshoots".
Σε αντίθεση με την κλασική σκηνή όπου ο σκηνοθέτης έχει άμεσα εικόνα από το αποτέλεσμα, στα vfx στούντιο δίνονται γενικές οδηγίες πχ στην σκηνή αυτή θα γίνει αυτό, μετά εκείνο κτλ. Εαν όμως το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό από τον σκηνοθέτη , μπορεί να χρειαστεί να ξαναγίνουν πολλαπλές φορές οι ίδιες σκηνές, μπορεί και ολόκληρα project. Οπότε αυξάνεται ακόμα περισσότερο η πίεση στους vfx designers
 
Πέρα από την τεράστια αύξηση της χρήσης του CGI σε σειρές/ταινίες, διαβάζω ότι μεγάλο πρόβλημα είναι και τα συνεχή "reshoots".
Σε αντίθεση με την κλασική σκηνή όπου ο σκηνοθέτης έχει άμεσα εικόνα από το αποτέλεσμα, στα vfx στούντιο δίνονται γενικές οδηγίες πχ στην σκηνή αυτή θα γίνει αυτό, μετά εκείνο κτλ. Εαν όμως το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό από τον σκηνοθέτη , μπορεί να χρειαστεί να ξαναγίνουν πολλαπλές φορές οι ίδιες σκηνές, μπορεί και ολόκληρα project. Οπότε αυξάνεται ακόμα περισσότερο η πίεση στους vfx designers
μην ξεχνάμε και την μάστιγα του "we will fix this in post"...
 
Το She-Hulk έφαγε εντελώς άδικο κράξιμο. Ήταν σαν το κόμικ και πολλοί από αυτούς που κοροϊδεύουν απλά δεν είχαν διαβάσει ποτέ το κόμικ.
 
Το She-Hulk έφαγε εντελώς άδικο κράξιμο. Ήταν σαν το κόμικ και πολλοί από αυτούς που κοροϊδεύουν απλά δεν είχαν διαβάσει ποτέ το κόμικ.
δεν πήγαμε να διαβάσουμε το κόμικ, να δούμε ταινία πήγαμε, να έβγαζαν καλή ταινία (λολ δεν πήγα, έτσι το λέω).
 
Ούτε κι εγώ το είδα btw.
Καλά, δεν χρειαζόταν να το ξεκαθαρίσεις. Μόνο όσοι το είδαν χρειάζεται, για να μπορεί να τους καλέσει η Disney στο επόμενο board meeting ως guest of honor
:p
 
Back
Top