Grand Theft Auto 6

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Eγω απο το 2016 αρχισα να παιρνω στα παιχνδιια στο steam γιατι τοτε σταματησαν οι περισσοτερες εταιριες να βγαζουν ταπ αιχνδιια σε dvd στο pc. Απο το 1996 που πηρα το πρωτο pc μεχρι το 2001 τα επαιρνα σε cd. Τοτε βγηκε το dvd και απο το 2001 μεχρι το 2016 τα επαιρνα σε dvd.
Λεει εδω αλλος οτι την ημερα που θα βγειΜε τιμή εκκίνησης 79,99 δολάρια, το GTA 6 κυκλοφορεί στις 19 Νοεμβρίου με μια "έκπληξη" φανταστειται ποσοι θα αρρωστησουν. Χαζοι ειναι οι διευθυντες και οι προισταμενοι? Θα καταλαβουν οτι κατι αλλο συμβαιναι!!
 
Η πχιο σωστή τοποθέτηση μέχρι στιγμής. Αυτό ακριβώς και τίποτες άλλο...
 
Αυτή τη στιγμή έχει μέσα 40κ και παίζουν , αναμονή του 6. Έχει τραβήξει και κάτι τρελά peaks . Μπορεί να μην έχει το Pc τόσους παίκτες όσο οι κονσόλες, αλλά έχει πάρα πολλούς. Και οι πάρα πολλοί παίκτες σημαίνουν και πάρα πολλά λεφτά ! Και με την απληστία που τους διακατέχει ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
 
Νομίζω μέσα στην απέραντη σοφία μου είχα σχολιάσει για το πως χρειάστηκε το 5 τρεις μέρες για να πιάσει το πρώτο του δις και πως το 6 θα το καταφέρει μόλις πέσει η πρώτη κλανιά για τα πρηόρντερς. Τελικά την πρώτη μέρα των πρηόρντερς πιάσανε ήδη τα 3 δις, κάπου 40 μύρια κόπιες. Και η τρομακτική πλειοψηφία αγοράζει την κατοστάρα ούλτιμεητ έκδοση, όχι την άλλη την πλεμπ. Και αν κρίνω από τους σκληρούς καριόληδες στο gtaforums, εκατομμύρια από αυτούς αγοράζουν τώρα γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ και θα πάρουν και σε πισί την πραγματική ούλτιμεητ αργότερα. Μέχρι και ο αντμίν εκεί κύλησε που ήταν παραδοσιακά υπέρμαχος της υπομονής, καλά είπε ότι θα πάρει πλεηστέσιο, δεν το έκανε ακόμα. Το νταμπλ ντίπινκ που λέγαμε, it just works.
 
Back
Top