Grand Theft Auto 6

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Eγω απο το 2016 αρχισα να παιρνω στα παιχνδιια στο steam γιατι τοτε σταματησαν οι περισσοτερες εταιριες να βγαζουν ταπ αιχνδιια σε dvd στο pc. Απο το 1996 που πηρα το πρωτο pc μεχρι το 2001 τα επαιρνα σε cd. Τοτε βγηκε το dvd και απο το 2001 μεχρι το 2016 τα επαιρνα σε dvd.
Λεει εδω αλλος οτι την ημερα που θα βγειΜε τιμή εκκίνησης 79,99 δολάρια, το GTA 6 κυκλοφορεί στις 19 Νοεμβρίου με μια "έκπληξη" φανταστειται ποσοι θα αρρωστησουν. Χαζοι ειναι οι διευθυντες και οι προισταμενοι? Θα καταλαβουν οτι κατι αλλο συμβαιναι!!
 
Η πχιο σωστή τοποθέτηση μέχρι στιγμής. Αυτό ακριβώς και τίποτες άλλο...
 
Back
Top