Grand Theft Auto 6

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Eγω απο το 2016 αρχισα να παιρνω στα παιχνδιια στο steam γιατι τοτε σταματησαν οι περισσοτερες εταιριες να βγαζουν ταπ αιχνδιια σε dvd στο pc. Απο το 1996 που πηρα το πρωτο pc μεχρι το 2001 τα επαιρνα σε cd. Τοτε βγηκε το dvd και απο το 2001 μεχρι το 2016 τα επαιρνα σε dvd.
Λεει εδω αλλος οτι την ημερα που θα βγειΜε τιμή εκκίνησης 79,99 δολάρια, το GTA 6 κυκλοφορεί στις 19 Νοεμβρίου με μια "έκπληξη" φανταστειται ποσοι θα αρρωστησουν. Χαζοι ειναι οι διευθυντες και οι προισταμενοι? Θα καταλαβουν οτι κατι αλλο συμβαιναι!!
 
Η πχιο σωστή τοποθέτηση μέχρι στιγμής. Αυτό ακριβώς και τίποτες άλλο...
 
Αυτή τη στιγμή έχει μέσα 40κ και παίζουν , αναμονή του 6. Έχει τραβήξει και κάτι τρελά peaks . Μπορεί να μην έχει το Pc τόσους παίκτες όσο οι κονσόλες, αλλά έχει πάρα πολλούς. Και οι πάρα πολλοί παίκτες σημαίνουν και πάρα πολλά λεφτά ! Και με την απληστία που τους διακατέχει ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
 
Νομίζω μέσα στην απέραντη σοφία μου είχα σχολιάσει για το πως χρειάστηκε το 5 τρεις μέρες για να πιάσει το πρώτο του δις και πως το 6 θα το καταφέρει μόλις πέσει η πρώτη κλανιά για τα πρηόρντερς. Τελικά την πρώτη μέρα των πρηόρντερς πιάσανε ήδη τα 3 δις, κάπου 40 μύρια κόπιες. Και η τρομακτική πλειοψηφία αγοράζει την κατοστάρα ούλτιμεητ έκδοση, όχι την άλλη την πλεμπ. Και αν κρίνω από τους σκληρούς καριόληδες στο gtaforums, εκατομμύρια από αυτούς αγοράζουν τώρα γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ και θα πάρουν και σε πισί την πραγματική ούλτιμεητ αργότερα. Μέχρι και ο αντμίν εκεί κύλησε που ήταν παραδοσιακά υπέρμαχος της υπομονής, καλά είπε ότι θα πάρει πλεηστέσιο, δεν το έκανε ακόμα. Το νταμπλ ντίπινκ που λέγαμε, it just works.
 
Νομίζω μέσα στην απέραντη σοφία μου είχα σχολιάσει για το πως χρειάστηκε το 5 τρεις μέρες για να πιάσει το πρώτο του δις και πως το 6 θα το καταφέρει μόλις πέσει η πρώτη κλανιά για τα πρηόρντερς. Τελικά την πρώτη μέρα των πρηόρντερς πιάσανε ήδη τα 3 δις, κάπου 40 μύρια κόπιες. Και η τρομακτική πλειοψηφία αγοράζει την κατοστάρα ούλτιμεητ έκδοση, όχι την άλλη την πλεμπ. Και αν κρίνω από τους σκληρούς καριόληδες στο gtaforums, εκατομμύρια από αυτούς αγοράζουν τώρα γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ και θα πάρουν και σε πισί την πραγματική ούλτιμεητ αργότερα. Μέχρι και ο αντμίν εκεί κύλησε που ήταν παραδοσιακά υπέρμαχος της υπομονής, καλά είπε ότι θα πάρει πλεηστέσιο, δεν το έκανε ακόμα. Το νταμπλ ντίπινκ που λέγαμε, it just works.
Μην απορούμε μετά γιατί οι ram θα μείνει ακριβή και μετά το bubble, γιατί κάποιο θα τα δίνουν και έτσι.
 
Aυτο με το να βγαινουν παιχνιδια που μεσα το dvd να εχει μονο τον κωιδκο ξεκινησε στο pc απο το 2015 οταν βγηκαν τα mad max καιmetal gear 5 και ειχαν μονο τον κωδικο και το παιχνδιι το κατεβαζες απο το steam. Τωρα εγινε και στις κονσολες. Να δουμε ποσοι απο αυτους τους κονσολαδες που λενε οτι δεν θα το αγορασουν για αυτο τον λογο αν οντως δεν το αγορασουν η λενε ψεματα και τελικα το αγορασουν.
 
θα νοσταλγούμε που τα είχαμε σε δισκάκια δικά μας να τα κάνουμε ότι γουστάρουμε με offline patches για τα updates, αλλά θα είναι αργά...

μετανοείτε.
 
Γιατί ; Θα είναι και για pc ;;;
Σε κάποια φάση θα βγει. Οι PC gamers για την rockstar είναι η σίγουρη γκόμενα. Και 15 χρόνια μετά να το βγάλουν θα το αγοράσουν και θα λένε μετά και πόσο optimized release είναι.
 
θα νοσταλγούμε που τα είχαμε σε δισκάκια δικά μας να τα κάνουμε ότι γουστάρουμε με offline patches για τα updates, αλλά θα είναι αργά...

μετανοείτε.
Εξαρτάται πάντα και τι drm είχαν τα δισκάκια. Γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε πολύ πιθανόν να έχεις απλά κάποια ακριβά σουβέρ.
 
Εξαρτάται πάντα και τι drm είχαν τα δισκάκια. Γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε πολύ πιθανόν να έχεις απλά κάποια ακριβά σουβέρ.
Ένα nocd μακριά είναι όλα τα drm που έπρεπε να επικοινωνήσουν με server. Το έκανα για το split second πρόσφατα.
 
Ένα nocd μακριά είναι όλα τα drm που έπρεπε να επικοινωνήσουν με server. Το έκανα για το split second πρόσφατα.
δεν αντιλεγω αλλα απο την στιγμη που πρεπει να μπεις στον κοπο να βρεις nocd και ιστοριες σου ανηκει οντως κατι? βεβαια νταξ βγαινουμε απο το θεμα εδω απλα ηθελα να πω οτι χρονια τωρα θελαν να μη μας ανηκει τπτ. απλα το νοικιαζουμε απο αυτους. και ιστορικα ειχαμε δει αρκετα κουλα drm σε φαση ειμαι σιγουρος οτι εχω γκειμ που δεν μπορω να το κανω πια install απο το dvd του. αρα ακριβο σουβερ
 
δεν αντιλεγω αλλα απο την στιγμη που πρεπει να μπεις στον κοπο να βρεις nocd και ιστοριες σου ανηκει οντως κατι? βεβαια νταξ βγαινουμε απο το θεμα εδω απλα ηθελα να πω οτι χρονια τωρα θελαν να μη μας ανηκει τπτ. απλα το νοικιαζουμε απο αυτους. και ιστορικα ειχαμε δει αρκετα κουλα drm σε φαση ειμαι σιγουρος οτι εχω γκειμ που δεν μπορω να το κανω πια install απο το dvd του. αρα ακριβο σουβερ
Εγώ λέω απλά να αντισταθούμε. Έχω επανέλθει στην αγορά cd/dvd θα αρχίσω να κοιτάω και για BR τώρα (η SONY μόλις έσβησε όλες τις ταινίες που έχουν αγοράσει οι χρήστες από το studio Canal, από τις βιβλιοθήκες τους...)

Επίσης αγόρασα HDMI splitter και ένα usb recorder... να πάνε να πνιγούν. if paying isn't owning, piracy isn't stealing...

edit btw μόλις το είδα που άνοιξα reddit


edit 2 με πήρε γραμμή ο αλγόριθμος και μου τα βγάζει;
www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/1ugt3gl/stay_away_from_ubislop_games/
 
Last edited:
Και πως θα αντισταθουμε οτταν ηδη ολες οιε ταιριες εχουν σταματησει να βγαζουν τα παιχνιδια σε dvd? Οταν βλεπουμε τωρα τελευταια για διαφορς παιχνδιια που εκαναν πολυ υψηλες πωλησεις στο steam
Το dvd player το εχω κρατησει στο pc γιατι ηταν απο το προηγουμενο κουτι εχω να το χρησιμοποιησω απο το 2016.
 
Για αυτό. Πάρτε ένα switch 2 που τα έχει ακόμα retail τα παιχνίδια του!
 
Πάτε εκεί σε κάνα πανηγύρι της γειτονιάς σας και πάρτε ένα Gamestation (ντεμεκ playstation με παιχνίδια του SNES).
Με τα ρέστα θα τσιμπήσετε και κάμποσους λουκουμάδες, τηγανισμένους σε προπέρσινο φοινικέλαιο.
 
Ο Τόνεχ ο άρχοντας ξέρει να ζει.

Όλσο, ένα έπος θα 'ναι το GTAVI. Θα το χτυπήσουμε 50Ε στο Instant το '28 που θα μας έρθει για PC και θα ΑΠΑΝΘΡΑΚΩΘΟΥΜΕ όπως κάνουμε με κάθε GTA. Τώρα αυτές οι φιλολογίες α δεν είναι δικό μας, α το θέλω σε δισκάκι μπουχουχού, είναι για να περνάνε την ώρα οι 45άρηδες υπογειάκηδες μέχρι να φωνάξει η μαμά για Χέμο.
 
Ο Τόνεχ ο άρχοντας ξέρει να ζει.

Όλσο, ένα έπος θα 'ναι το GTAVI. Θα το χτυπήσουμε 50Ε στο Instant το '28 που θα μας έρθει για PC και θα ΑΠΑΝΘΡΑΚΩΘΟΥΜΕ όπως κάνουμε με κάθε GTA. Τώρα αυτές οι φιλολογίες α δεν είναι δικό μας, α το θέλω σε δισκάκι μπουχουχού, είναι για να περνάνε την ώρα οι 45άρηδες υπογειάκηδες μέχρι να φωνάξει η μαμά για Χέμο.
η ιεροσυλια μου ειναι οτι ποτε δεν τρελαθηκα με τα gta. σε μεσες ακρες τα επαιξα ολα αλλα επειδη η ροκσταρ μισει για καποιο λογο mouse/keyboard οταν ξεκινουσαν οι ιπταμενες αποστολες τα παρατουσα. αλλα ναι τα παρατουσα επειδη δεν με τρελαναν κιολας. σε αντιθεση με τα rdr δεν τα θεωρω τα παιχνιδια της χιλιετιες. και με εξαιρεση το 5 που καπως βρεθηκε στα χερια μου δεν εχω ουτε ενα αυθεντικο gta.
 
η ιεροσυλια μου ειναι οτι ποτε δεν τρελαθηκα με τα gta. σε μεσες ακρες τα επαιξα ολα αλλα επειδη η ροκσταρ μισει για καποιο λογο mouse/keyboard οταν ξεκινουσαν οι ιπταμενες αποστολες τα παρατουσα. αλλα ναι τα παρατουσα επειδη δεν με τρελαναν κιολας. σε αντιθεση με τα rdr δεν τα θεωρω τα παιχνιδια της χιλιετιες. και με εξαιρεση το 5 που καπως βρεθηκε στα χερια μου δεν εχω ουτε ενα αυθεντικο gta.
Ετοιμάσου για κάνα Heist εσύ όταν θα βγει όμως...
 
Back
Top