Αξιοσημείωτα Games της Δεκαετίας: RPG

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ενδιαφέρον λίστα, με όσα έχω παίξει από αυτή συμφωνώ 100% αν και στην αρχή αναρωτήθηκα γιατί δεν υπάρχει το DAO, αλλά μετά είδα ότι βγήκε 2009, αν και πραγματικά δεν του φαίνεται από άποψη γραφικών ότι είναι τόσο παλιό.

Εκείνο που παρατήρησα είναι μια στροφή στα ισομετρικά prerendered όπως παλιά (μεγάλη μλκ imho, γιατί όπως την πάθαμε με τα παλιά παιχνίδια που δεν ήταν scalable στην 1080p εποχή, έτσι θα έχουμε πρόβλημα και μετά) αλλά και μια κόπωση της αγοράς σε αυτά.
Το Pillars 2 πχ δεν πήγε και πολύ καλά από ότι διάβαζα πρόσφατα.
 
Ενδιαφέρον λίστα, με όσα έχω παίξει από αυτή συμφωνώ 100% αν και στην αρχή αναρωτήθηκα γιατί δεν υπάρχει το DAO, αλλά μετά είδα ότι βγήκε 2009, αν και πραγματικά δεν του φαίνεται από άποψη γραφικών ότι είναι τόσο παλιό.

Εκείνο που παρατήρησα είναι μια στροφή στα ισομετρικά prerendered όπως παλιά (μεγάλη μλκ imho, γιατί όπως την πάθαμε με τα παλιά παιχνίδια που δεν ήταν scalable στην 1080p εποχή, έτσι θα έχουμε πρόβλημα και μετά) αλλά και μια κόπωση της αγοράς σε αυτά.
Το Pillars 2 πχ δεν πήγε και πολύ καλά από ότι διάβαζα πρόσφατα.

Όντως δεν πήγε καλά σε πωλήσεις.
 
Μεγάλη ιστορία το γιατί δεν πήγε καλά το Pillars 2. Εξέλιξη που, όλως περιέργως, δεν έχει να κάνει με την ποιότητά του ως γκεημ ή με την ισομετρική απεικόνιση.
 
Μεγάλη ιστορία το γιατί δεν πήγε καλά το Pillars 2. Εξέλιξη που, όλως περιέργως, δεν έχει να κάνει με την ποιότητά του ως γκεημ ή με την ισομετρική απεικόνιση.
υπάρχει κάπου καταγεγραμμένη αυτή η ιστορία;
 
Υπάρχει ένα μεγάλο chain post αυτοκριτικής από τον Sawyer που ξεκίνησε ένα ολόκληρο οχετό τοξικότητας από το RPG Codex (ουδεμία έκπληξις εδώ). Εν συντομία: πολύ κακό marketing, παρότι το παιχνίδι είναι πολύ πιο συμπαγές και ταυτόχρονα πλουσιότερο συγκριτικά με το πρώτο.
 
Τα παραπάνω κυρίως, σε συνδυασμό δευτερευόντως με το γεγονός ότι, με βάση τα στατιστικά στο Steam, πολύς κόσμος που πήρε το Pillars 1 δεν το τελείωσε ποτέ (πολλοί εξ αυτών το πήραν και υπερφθηνά μέσω Bundle). Οπότε υπήρχε αφενός η αίσθηση ότι "γιατί να παίξω το 2 στο release του, αφού ακόμα δεν τελείωσα το 1 καλά-καλά και άρα δεν θα ξέρω τι γίνεται στο 2", αφετέρου πως "ε, πάλι θα βγει σε κάνα bundle και θα το πάρω φθηνά, οπότε γιατί να το πάρω στο release του".
 
Στο Steamspy εμφανίζει κοινό ανάμεσα στα 200κ και τα 500κ, άρα θαρρώ έχει σμπρώξει περισσότερα κομμάτια από τότε σε όλες τις πλατφόρμες. Αλλά και πάλι δεν το λες και επιτυχία.
 
Με βάση το post της kara, όποιος αποφάσισε να σπρώξει χρήματα ως επενδυτής για το Deadfire, απλώς έχασε λεφτά...
 
Δεν βγάζει νόημα όμως, οι κριτικές είναι very positive, το παιχνίδι όπως το είδα φαίνεται πράγματι βελτιωμένο χωρίς να χαλάει την συνταγή, τι έφταιξε τότε; Είναι δυνατόν να φταίει τόσο το marketing για ένα παιχνίδι που έχει τα φόντα να πουλήσει τον εαυτό του από μόνο του λόγο του προηγούμενου;

Μην δεν ήταν τόσο καλό το σενάριο; Εμένα αυτό με τσίμπησε και με κράτησε, δεν βαρέθηκα σε καμία φάση στο πρώτο.
 
Από τότε βέβαια τους αγόρασε η MS

Άσχετο για αυτούς που έκαναν invest στο Pillars of Eternity 2 (μέσω Fig αν δεν κάνω λάθος, μιας και δεν νομίζω πως υπάρχει άλλη crowdfunding πλατφόρμα που να δίνει δυνατότητα για invest), μιας και επένδυσαν μόνο στο συγκεκριμένο game και όχι στην εταιρεία. Ούτε μισό cent δεν θα δουν από τα λεφτά της MS.
 
Το RTwP φταίει. Είναι η πληγή της κοινωνίας. Όταν τα computer RPGs άρχισαν να γίνονται real time with pause στα τέλη των 90ς κόντεψε να πεθάνει το είδος.
 
Το RTwP φταίει. Είναι η πληγή της κοινωνίας. Όταν τα computer RPGs άρχισαν να γίνονται real time with pause στα τέλη των 90ς κόντεψε να πεθάνει το είδος.
αλήθεια; δεν με ενόχλησε καθόλου εμένα. Βασικά όταν έπαιξα πρώτη φορά στο DAO με τέτοιο στυλ μου άρεσε σε σχέση με πχ το nwn που έπαιζα πριν.
 
Το RTwP φταίει. Είναι η πληγή της κοινωνίας. Όταν τα computer RPGs άρχισαν να γίνονται real time with pause στα τέλη των 90ς κόντεψε να πεθάνει το είδος.

ΜΙΣΏ το RTwP σύστημα, παιχνίδια θρύλοι (BG, nwn etc) θα ήταν πολύ καλύτερα με καθαρά turn based όπως ήταν τα συστήματα που βασίστηκαν, αλλά δεν θα έφτανα και στο σημείο να πω ότι εξαιτίας του πήγε να πεθάνει το είδος.

Μεγαλύτερο υπεύθυνο κατά την γνώμη μου για την μείωση "καθαρόαιμων" Rpg ήταν η μεγάλη επιτυχία των Diablo και clones που είδαν οι εταιρείες ότι με πολύ λιγότερο κόπο (και χρήμα) μπορείς να κάνεις λεφτά αρκεί να έχεις γρήγορη δράση καθώς και η άνθηση των ΜΜΟ
 
Last edited:
ΜΙΣΏ το RTwP σύστημα, παιχνίδια θρύλοι (BG, nwn etc) θα ήταν πολύ καλύτερα με καθαρά turn based όπως ήταν τα συστήματα που βασίστηκαν, αλλά δεν θα έφτανα και στο σημείο να πω ότι πήγε να πεθάνει το είδος.
Περισσότερο υπεύθυνο για την μείωση "καθαρόαιμων" Rpg ήταν η μεγάλη επιτυχία των Diablo και clones όπως και την άνθηση των ΜΜΟ που είδαν οι εταιρείες ότι με πολύ λιγότερο κόπο (και χρήμα) μπορείς να κάνεις λεφτά αρκεί να έχεις γρήγορη δράση.
τα ΜΜΟ είναι λιγότερος κόπος; Για τις κορεάτικες παπαρίτσες copy paste τύπου metin 2 μιλάς;
 
Το Deadfire μετά από update περιέχει επιλογή για turn-based μάχες, btw.

Το συγκεκριμένο σύστημα κιόλας ήταν υπεραπαραίτητο για την ατμόσφαιρα "πνευματικός διάδοχος του BG" με την οποία είχε λανσαριστεί το πρώτο γκεημ, δεν μπορούσαν να το αποφύγουν.
 
τα ΜΜΟ είναι λιγότερος κόπος; Για τις κορεάτικες παπαρίτσες copy paste τύπου metin 2 μιλάς;

Έχεις δίκαιο, τα ΜΜΟ τα πρόσθεσα σε δεύτερο χρόνο και δεν εκφράστηκε σωστά το νόημα που ήθελα. Άλλαξα το post για να είναι πιο ξεκάθαρο
 
Έχεις δίκαιο, τα ΜΜΟ τα πρόσθεσα σε δεύτερο χρόνο και δεν εκφράστηκε σωστά το νόημα που ήθελα. Άλλαξα το post για να είναι πιο ξεκάθαρο
λέω και εγώ, αφού γινόντουσαν συχνά ταφόπλακα για στούντιο τα ΜΜΟ :p
 
Back
Top