Λοιπόν, το Subnautica είναι ειδική περίπτωση παιχνιδιού. Δύσκολα να στο περιγράψω ακριβώς, πρέπει να το παίξεις για να καταλάβεις για τι εμπειρία μιλάμε. Όσοι το έχουν παίξει, θα συμφωνήσουν νομίζω.
Το στόρυ δεν ολοκληρώθηκε ποτέ στην ea. Το τελευταίο part της ιστορίας, προστέθηκε με την φουλ κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Τα updates τα μεγάλα (εξαιρώντας patches για bugs, fixes κλπ) χωριζόντουσαν σε 3 κατηγορίες.
α) Νέα Biomes για εξερεύνηση (με νέα πλάσματα, fauna, flora κλπ)
β)Νέα gameplay mechanics (+ νέα items, vehicles κλπ)
γ)Major Story Update.
Καμιά φορά κανά update τα είχε όλα ταυτόχρονα τα παραπάνω.
Κάθε μεγάλο update, ήθελε και νέο save και να ξεκινήσεις το παιχνίδι απ' την αρχή.
Όχι, δεν με ξένιζε τίποτα στην όλη φάση. Κάθε φάση ξεκινούσα με την ίδια όρεξη για να ανακαλύψω τα νέα πράγματα που είχε να προσφέρει η ομάδα.
Όλα αυτά σε μένα, κατέληξαν σε μια σχέση αγάπης με το παιχνίδι (την έχω εκφράσει πολλές φορές) και κάθε φορά με άφηναν να θέλω και άλλο, να ρουφάω στόρυ και lore. Eπίσης, κάθε bug ή glitch που έβρισκα, μετά χαράς το έκανα report.
Και δεν έχω αναφερθεί καν στην experimental version.
Τεσπα, αυτό που θέλω να πω, ότι το Subnautica σίγουρα ανήκει στα παιχνίδια που είναι όχι απλά "ea done right", είναι "ea done fucking amazing", αλλά προσωπικά νομίζω δεν θα το απολάμβανα τόσο αν το έπαιζα μία και καλή στην ολοκληρωμένη έκδοση.
Για το BG3, ούτε αυτό νομίζω θα μου χαλάσει καποιο immersion όταν το παίξω στην ea. Θα είναι κανά 20% του παιχνιδιού ξέρω γω, το οποίο θα κυκλοφορήσει κανά χρόνο μετά ξέρω γω.