Baldur's Gate 3

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Το timeline στο video είναι λίγο off.

Θεωρητικά ο Minsc ήταν άγαλμα, αλλά είχε ήδη ξεφύγει από αυτήν την κατάσταση και το είχαν αντικαταστήσει πριν τα γεγονότα του Descent into Avernus module (έχουν βγάλει ολόκληρο module με αυτόν και τον Βοο). Το Baldur's Gate 3 διαδραματίζεται μετά από αυτά τα γεγονότα. Άρα θα παίξει κανένα flashback?
 
Ίσως το personal quest του Minsc ως companion να είναι ένα τέτοιο flashback sequence με τα γεγονότα του ξεπετρώματός του. Αλλά πέραν τούτου καθαρά για το fan service και το hype το έφτιαξαν το cutscene θαρρώ, ασχέτως timeline.
 
Ναι, κουβέντα να κάνουμε είναι. Μάλλον η Wizards ζήτησε να το απεικονίσουν και επίσημα ως το κύριο selling point. Που να ήξερε η Black Isle τι canon θα έφτιαχνε με ένα και μόνο NPC.

Επίσης, related
jizz-in-my-pants.gif
 
Double-post

Το έψαξα λιγάκι διότι δεν μπορούσα να μείνω με την απορία. Από ότι φαίνεται θα πάρουν ως canon ό,τι έχει συμβεί σε comics κτλ και θα κάνουν tie-in με τα modules στο Baldur’s Gate 3. Με βάση αυτό, στα γεγονότα στο Descent into Avernus είχε εμπλακεί τόσο ο Minsc όσο και η Delina (Wild Magic Sorceress). H τελευταία ευθύνεται για το ξώφαλτσο spell (ακούμε και τη φωνή της) στο trailer ενάντια στο gargoyle που πολεμούσε (επίσης το βλέπουμε ως σκιά πάνω στο άγαλμα και το ακούμε). Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στo Avernus, ο Minsc έπεσε στα νερά της Στυγός, οπότε έπαθε full-blown αμνησία (οριακά τη γλίτωσε ένα party που ξέρω), αλλά είδε τη Zariel και ξανάνιωσε το αίσθημα “For justice” που γνωρίζουμε, χωρίς να θυμάται τίποτα άλλο για τη ζωή του. Το canon επομένως είναι ότι η Zariel που δεν σώθηκε/μετανόησε αλλά παρέμεινε Archduke/chess of Avernus (σε αντίθεση με ένα party που ξέρω).

@Bathory @kara @missmisfit @Grotenfrod @f2bnp @Snipereye
 
Επειδη μου δημιουργηθηκε η απορια και επειδη το 3 συνεχιζει το στορη του dnd campaign του BG3: Descent into Avernus οπως ειπε ο βορειος, καλο ειναι να υπαρχει το στορη του συγκεκριμενου καμπαιην εδω για να μη το ψαχνουμε στα ιντερνετια

 
Μου φάνηκε αρκετά καλή σούμα ρε συ. Πέρα από τα σημεία τα οποία είναι υποκειμενικά, αναλόγως το πάρτη φυσικά, δίνει μια καλή σύνοψη χωρίς πολλες σάλτσες για λεπτομέρειες
Προφανώς αν έχεις να προτείνεις κάποια καλύτερη πηγή πιστεύω θα ήμασταν υπόχρεοι!
 
Η περίληψη είναι αξιοπρεπέστατη αν και λείπουν κάποια σημεία που δεν είναι τόσο ανοιχτά προς μετάφραση. Π.χ. η Zariel εξωθήθηκε όπως λέει να γίνει Archduke of Avernus από τον Asmodeus, διότι η πτώση μίας ψυχής αγγέλου είναι ότι πιο "λαχταριστό" για τους διάβολους διότι είχε μεγάλο διακύβευμα να σώσει τους συντρόφους της, που τελικά έγιναν death knights. Εν τέλει όλο αυτό αποτελεί σημαντικό κομμάτι που αναλόγως πώς θα το χειριστεί το party μπορεί να οδηγήσει στην εξιλέωσή της ή όχι.

Σε γενικές γραμμές, η Wizards έχει δέσει τα Hoard of the Dragon Queen/Rise of Tiamat με το Descent of Avernus (πολλοί NPC από το πρώτο έχουν cameos στο δεύτερο).
 
Θα σου έλεγα να τα δεις εν τάχει. Μηχανικά τα βιβλία δυστυχώς πάσχουν επειδή ήταν τα πρώτα που βγήκαν για την 5Ε, και χρειαζόταν πολλή δουλίτσα για να τρέξουν "οργανικά".

Το Curse of Strahd από την άλλη ενώ είναι πλήρες module (και καθολικά αναγνωρισμένο ως το καλύτερο για 5Ε) με θεωρητικά άπειρες προεκτάσεις, είναι κακογραμμένο τεχνικά/δομικά ως module.
 
Κακή έκφρασή μου. Ζει, και έχει γυρίσει πίσω στο Faerun. Αναρωτιέμαι αν το βίντεο θα είναι κάποιας μορφής flashback έτσι και καταφέρει να βρει τη μνήμη του ο Minsc.
 
Εγώ ήθελα να κάνω ΤΡΚ στους παίκτες μου επειδή το έκαναν ακόμη μεγαλύτερο.

Κυριολεκτικά να έχουν φάει ένα ΟΛΟΚΛΗΡΟ session να προσανατολιστούν σε ένα λαβύρινθο, μία στροφή πριν από τον τελικό τους προορισμό/στόχο μία λαμπρή επιφώτηση "ρε παιδιά δεν πάμε να φύγουμε, γιατί είμαστε εδώ, πάμε αλλού". :giankos:

Αυτή η επιλογή είχε αποτέλεσμα να μην δουν ποτέ τον Arkhan The Cruel (περίπου, διότι προσάρμοσα το "meaty" part όπως το περιγράφει ο τύπος παραπάνω να είναι πιο διακλαδισμένο sandbox στα πρότυπα της Obsidian και λιγότερο μονόδρομος).
 
Εγώ ήθελα να κάνω ΤΡΚ στους παίκτες μου επειδή το έκαναν ακόμη μεγαλύτερο.

Κυριολεκτικά να έχουν φάει ένα ΟΛΟΚΛΗΡΟ session να προσανατολιστούν σε ένα λαβύρινθο, μία στροφή πριν από τον τελικό τους προορισμό/στόχο μία λαμπρή επιφώτηση "ρε παιδιά δεν πάμε να φύγουμε, γιατί είμαστε εδώ, πάμε αλλού". :giankos:

Αυτή η επιλογή είχε αποτέλεσμα να μην δουν ποτέ τον Arkhan The Cruel (περίπου, διότι προσάρμοσα το "meaty" part όπως το περιγράφει ο τύπος παραπάνω να είναι πιο διακλαδισμένο sandbox στα πρότυπα της Obsidian και λιγότερο μονόδρομος).
Ας έβαζες δύο iron golem να φυλάνε το δρόμο της επιστροφής. Κλασικό κόλπο παλιού dm μου όταν είχε βαρεθεί να καθυστερούμε κάνοντας κύκλους 😅
 
View attachment 4538

Έγινε το pre-order

Υπεροχα πραγματακια! Το περιεχομενο ειναι αξιος απογονος των προηγουμενων της σειρας!!! Κριμα που εχει 260 ευρα, ψηνομουν να το επαιρνα
 
Back
Top