Baldur's Gate 3

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!


ψυχραιμος, σοβαρος, του δε πόιντ. ειδα κι αλλα τετοια βιντεα και οκ, συμφωνω, αλλά ξεχναει ευκολα ο κοζμος. στο 99% των βιδεο ΔΕΝ ακουσα την λεξη cdp ή γουίτσε. ΘΑ ΠΡΕΠΕ.




δες το για την, εχμ, βελουδινη φωνη.... ωστοσο, καπως υπερβολικο τον βρισκω.




ΚΛΑΣΙΚΗ λαριαν ρε φιλε. μου φυγανε τσισακια, αν και ψιλοπεριμενα την εξελιξη... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
αυτο το δικαιολογω. πριν απο 25 χρονια οι σημερινοι στρημερς/γιουτιουμπερς δεν υπηρχαν. το πολυ ενα 5 με 10 τοις εκατο απ αυτους (νουμερο βγαλμενο απ το κεφαλι μου) να εχει παιξει ενα απ τα 2 πρωτα bg.
ενω το Μεγιστο κυκλοφορησε πριν 8 χρονια και συζητιεται ακομα.

επισης καταλαβαινω οτι ζω σ ενα παραλληλο συμπαν με ολους αυτους που λενε ποσο σπανιο και ποσο ρηφρεσινγκ ειναι ενα κειμ χωρις τρανσαξονς και απαιτησεις για ωλγουεις ονλαιν κλπ. εμενα ειναι ολα τα κειμς που παιζω ετσι. απο επιλογη. οκ, ξερω, τωρα ετσι ειναι τα πραματα, δεινοσαυρος, σηματακια του πασοκ κλπ.
ωστοσο η επιλογη ειναι στα χερια του καταναλωτη.
 
Αναφερόμουν και στα γραπτά reviews (που εντάξει δε νομίζω ότι όλοι είναι πιτσιρικάδες), αλλά ναι στο δανείστηκα με λίγο out of context για να εκφράσω τη δική μου διαπίστωση. :p
Φυσικά σχετικά με τις πολιτικές των εταιριών, mt, sp κλπ θα έπρεπε να αναφερθεί η CDPR. Δεν ξέρω ίσως ξεχάστηκε, όπως ίσως ξεχαστεί και η Larian, στο επόμενο "anomaly" και στον επόμενο "based" dev που λέει τα αυτονόητα, δηλαδή περιγράφει την πραγματικότητα στη πλειοψηφία της gaming παραγωγής πριν καμιά 15ετία+.
Και σχετικά με αυτό το τελευταίο, το yt μετά το yong yea που πρότεινε το παρακάτω. Μοιάζει clickbait. Or is it...

 
δεν χρειαζεται να δω το βιντεο για να ξερω οτι δυσκολα θα ασχοληθει καποιος με την ip τοσο καλα οσο η larian. τι εννοω οτι η ιδια η wizard δεν κανει ποιοτικες επιλογες. απο το nwn2 μεχρι σημερα εχεις 2 hack n slash action games μετρια προς κακα. 1 mmo μετριο με πολυ aggressive monetization και 2 crpg με το ενα να ειναι μετριο στην καλυτερη (sword coast legends) (και πολλες enhanced editions που προφανως δεν θα μετρησουμε).

πιστευω οτι αν δεν επεμενε η larian δεν υπηρχε ουτε μια στο εκατομμυριο να δουμε καλο dnd video game
και επειδη δεν εχω δει καν το βιντεο τοση ωρα μπορει να γραφω μαλακιες και ο τυπος να λεει ασχετα πραγματα απο αυτο που ξεκινησα να λεω εγω εδω.
 
δεν χρειαζεται να δω το βιντεο για να ξερω οτι δυσκολα θα ασχοληθει καποιος με την ip τοσο καλα οσο η larian
Δε λέει αυτό. Να το δεις, είναι και επιμορφωτικό. Hint: το θέμα που αναπτύσσει είναι στο thumbnail και προφανώς ΔΕΝ αναφέρεται στο σεκχζ με αρκούδες.
 
εμενα αλλο ειναι το θεμα μου αδαν. εχουν σταματησει και οι εταιριες να τολμουν. οχι στο να βαζουν σεξ μ αρκουδες και τζενιτάλια, δεν εννοω αυτο. νιωθω οτι υπαρχει τεραστια πως να το πω, "εξειδικευση" και επαναληψη. καταλαβαινω πολυ καλα πως ειναι σκληρη η εποχη μας, πως δεν υπαρχει περιθωριο λαθους και πως η καθε εταιρια δουλευει κατι που το ξερει πολυ καλα και γι αυτο φερνει και αποτελεσματα..

θελω να πω, το witche3 ειναι το αποκορυφωμα και η τελειοποιηση, και σε γραψιμο πια εκτος απο εμφανιση και gameworld του γουιτσε2 (και λιγοτερο του 1). και η cdp με το cyberpunk προσπαθησε νομιζω να "αντιγραψει" τον κοσμο του γουιτσε σ ενα αλλο σετινγκ. η λαριαν (και σχωρεστε με, εχω καταλαβει οτι το bg3 ειναι σε αλλο δικο του λεβελ, αλλά) εφτιαξε την απολυτη εξελιξη των divos 1 και 2 και εκανε κοπι πειστ τα καλυτερα τους κομματια. ξερεις τι θα θελα? π.χ. την cdp να φτιαξει ενα ισομετρικ αρπιγκι και την λαριαν στο επομενο γκειμ της να φτιαξει κατι σαν το divinity 2 ego draconis.
ισως επειδη ειναι τοσο λιγες οι εταιριες που βαζουν ακομα τον παικτη πανω απ τα τρανζαξο και το αρμεγμα, και κανουν μερακληδικη δουλεια, κακως να τους ζηταω να σωσουν το ειδος και να απλωθουν σε ολες τις μορφες του, αλλά ετσι νιωθω.

εξαλλου το παιχνιδι του συφορουμιτη σάβατα δεν προχωρησε τελικα κι ετσι χασαμε την ευκαιρια να γινει η ragequit games (με σημα το αθρωπακι του ρεηκουι με σανιτας καπελο®️) το τριτο πιλαρ των rpgs εταιριων...


εντιτ: ωραια κουβεντα, αλλά εχμ καλυτερα να μην οφτοπικιαζουμε τοσο αυτο το θρεντ που απ οτι φαινεται θα πλησιασει το θρεντ του απολυτου στον αριθμο σελιδων. ας μεταφερθουν τα πιο "γενικα" ποστς κι αυτα που συζηταμε αλλού.
 
Last edited:
οκ το ειδα. αντιλαβανεσε το οξυμωρο της υποθεσης να υποθεσω πανω σε αυτο το θεμα.
 
Χτίζεις όνομα και μια άλφα εμπιστοσύνη με το κοινό.
Αφού κάνεις το "success", τότες προχωράς με τα υπόλοιπα (αν σου κάτσει καλά και η ζαριά της ζωής).

Η Remedy για παράδειγμα. Έβγαλε ένα Control και έχτισε μια βιώσιμη fanbase γύρω από το όνομα της. Αυτό λοιπόν της έδωκε την δυνατότητα να καταφύγει σε συμφωνία για τα χ-ψ προτζεκτς που έχει στο μυαλό της.

Το κοινό της πλέον ζήτημα να γνωρίζει τι εστι Alan Wake 2 (η πλειοψηφία τουλάχιστον), αλλά της δείχνει κάμποση εμπιστοσύνη, μιας και "ΡΕ! ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ. ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ".

Σεημ θινκ γκοουζ για κάμποσες εταιρίες εκεί έξω.
Οπότε την όλη γκρίνια για τα "ΑΧ, γιατί να μην έμενες αγνή και ανέγγιχτη; Γιατί εκπορνεύτηκες για τα φράγκα και την δόξα; " την περνάω στα ψιλά γράμματα, από τη στιγμή βεβαίως που μιλάμε για ένα αρκετά καλό παιχνίδι, δίχως τις οποιοδήποτε μαλαγανιές της σήμερον ημέρας.
 
οκ το ειδα. αντιλαβανεσε το οξυμωρο της υποθεσης να υποθεσω πανω σε αυτο το θεμα.
δες λίγο gameplay από το birthright και μετά πες μου για οξύμωρο ποιο είναι αυτό, ότι η wotc νοιάζεται για χρήμα; γιεα νοου σιτ. Το θέμα είναι ότι δεν παίρνει ρίσκα (καλά όχι μόνο αυτή, οι περισσότερες εταιρίες πλέον) για να δούμε games και σε άλλα genres, μικρότερες παραγωγές πχ κάποιο point 'n click adventure, κάποιο first person action τύπου Witchaven κλπ. Δεν υπάρχουν indie devs ικανοί να τα φέρουν εις πέρας; Η games workshop μπορεί να μοιράζει το license δεξιά κι αριστερά, και να έχουμε δει μετριότητες αλλά υπήρξαν και καλά games. Αυτό σου λέει το βίντεο.
Επίσης, μη μου πεις ότι κλονίστηκε η πίστη της wotc από τα μετριοκακά παιχνίδια; Αυτοί έχουν τα δικαιώματα τα τελευταία χρόνια, ούτε η Atari, oύτε άλλος περιστασιακός publisher, οπότε στο χέρι τους είναι ποιον θα εμπιστευθούν.
 
Νομίζω ότι το βασικό ζήτημα το πιάνει ξωφαλτσα και εφαπτόμενα στο βίντεο.

Στόχος: να φέρουμε και περισσότερο κόσμο στην ΙΡ μας για να βγάλουμε χρήμα.
Προσέγγιση Α: δώσε την IP ακόμη και στο Dragon's Den για πραφιτ, any publicity is good publicity. Αν τσιμπήσω πελατακια για την μινιατουρίστικη πρέζα, τόσο το καλύτερο. - Games Workshop
Προσέγγιση Β: θέλω να βάλω μια συνταγή σε γύψο, για να είναι όσο πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία ώστε να μην ξενίσει τα υποψήφια πελατακια, διότι έχω μόνο τα βιβλία να πουλήσω. - Wizards

Ένα απλό παράδειγμα έρχεται και από εδώ μέσα. Αν, λέμε ΑΝ, έβγαινε ένα FPS/immersive SIM τύπου Hexen και ο παίκτης περίμενε να τα σφάζει όλα με stealth σε real-time χρόνο, και μετά έτρωγε το tabletop turn based σύστημα με το καλημέρα τότε η Wizards πιθανώς να χάσει υποψήφιο πελάτη. Μιλάμε για εντελώς διαφορετικά οικονομικά και κατ' επέκταση marketing μοντέλα λόγω φύσης του παιχνιδιού όπως και να έχει. Αυτά με τη σειρά τους καθορίζουν λίγο πολύ πώς θέλουν να κινηθούν οι εταιρείες. Το ρίσκο δεν υφίσταται πλέον, ακριβώς διότι κανένας δεν θέλει να το πάρει. Η αδράνεια κίνησης σε τέτοιες περιπτώσεις είναι τεράστια ώστε να πειστεί ενα συμβατικό "μεγάλο κεφάλι" για να δώσει το πράσινο φως για φιλόδοξα "B-list" projects. Για αυτό και βλέπουμε μεγάλες καινοτομίες να έρχονται συνήθως από μικρή studio που έχουν high risk, high reward και έπειτα είτε τους εξαγοράζουν, είτε τους αντιγράφουν. Δεν είναι καν αποκλειστικότητα της βιομηχανίας το παραπάνω, έτσι είναι οργανωμένο όλο το σύστημα.
 
@Mogrey665 Μα με ένα τέτοιο εδραιωμένο ip δε ρισκάρει και τόσο. Μιλάω για τη Wizards πάντα (ok ο Χειρομαλάχτης μίλησε για τη Larian και το τι μέλει γενέσθαι). Δεν έκανε δα και κάνα pitch σε studios "θέλω να μου φτιάξετε ένα 4x game με στοιχεία dungeon crawling στον κόσμο του Aebrynis, go!!!"
Η Larian από την άλλη ναι, παρά την δοκιμασμένη φόρμουλα και μηχανή, αν στράβωνε κάτι σε εκείνη θα έπεφτε το βάρος, οπότε το ρίσκο και το άγχος για να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του κοινού ήταν μεγάλο.
 
Back
Top