Χρειάζομαι τα φώτα σας φίλοι:<br><br>Έχω ξεκινήσει να ασχολούμαι λίγο με το modding του Witcher3. Έφτιαξα κάποια μικρά πραγματάκια ήδη με unrealscript και επεξεργασία 2D files, όπου έχω μια προηγούμεη εμπειρία, αλλά τώρα χρειάζεται να προχωρήσω στο 3D μοντελινγκ για να υλοποιήσω κάποιες άλλες ιδέες. Δεν θα ττις χαρακτήριζα ιδιαίτερα προηγμένες αλλά καθότι δνε έχω καθόλου εμπειρία, νιώθω ότι έχω πέσει σε τοίχο...<br><br>Μετά από αυτή την εισαγωγή, ας μπω στο θέμα:<br><br><br>Τα μοντέλα του Witcher3 είναι σε μορφή w3mesh τα οποία όταν γίνουν export βγαίνουν σε fbx είτε 2013 είτε 2016 μαζί με ένα xml. Η διαδικασια είναι λίγο μπελαλίδικη αλλά τεσπα. Έχω κατεβάσει 2 προγράμματα για να επεξεργαστώ τα αρχεία αυτά: Το 3ds Max που είχα διαβάσει ότι χρησιμοποιεί και η CDPR και το Blender 2,76 το οποίο χρησιμοποιούσαν αρκετοί modders. Ωστόσο δεν υπάρχει κανένα documentation ή έστω guides που να δείχνουν πως έκαναν κάποια βασικά πράγματα. Προσωπικά προτιμώ να χρησιμοποιήσω το 3ds Max επειδή έχει καλύτερο χειρισμό κάμερας και επειδή δεν απαιτεί μετατροπή των fbx σε dae για να τα διαβάσει όπως χρειάζεται το Blender. Ωστόσο εάν αυτό που θέλω να κάνω το κάνει το Blender ταχύτερα και ευκολότερα, εννοείται πως θα χρησιμοποιήσω αυτό αφού είναι και open source.<br><br><br>Εγώ λοιπόν θέλω να κάνω ένα recolor σε ένα mesh. Σε ένα ποστ του 2015 στό φόρουμ της CDPR διάβασα ότι για να γίνει αυτό θα πρέπει να: <br><br><blockquote>To the best of my knowledge there are three places where you have to change the color.<br><u><b><b>First is the vertex color</b> in the hair mesh</b></u> that defines the base color. You have to change this in order to get some reasonable effect at all.<br><u><b>Second is the specular color in the xml</b></u> that is exported along with the mesh, so the reflections are in line with the new base color.<br><u><b>And third is <b>Triss' head texture</b></b></u>. It doesn't affect the hair color itself, but the light red always seems to find its way through the hair mesh</blockquote><br><br><br>To 3ο αφορά tga τα οποία μπορώ να τα διαχειριστώ. Το 2ο αναφέρεται σε αριθμητικά RGB values που υπάρχουν στο xml και μπορώ να τα επεξεργαστώ με notepad++ αλλά δεν ξέρω πως θα πρέπει να συσχετίζονται με το vertex color του 1ου. Αυτό που δεν μπορώ σίγουρα να καταφέρω είναι το 1ο και πως την όποια αλλαγή χρώματος κάνω θα μπορώ να την δω σε preview εντός του προγράμματος χωρίς να χρειαστεί να πακετάρω τα αρχεία ξανά και να τα δω εντός του παιχνιδιού.<br><br><br>Υπάρχει κάποιος να μου δείξει πως γίνονται τα 1 και 2, με μια βαθιά κόκκινη απόχρωση ας πούμε, άμα ανεβάσω κάπου τα αρχεία που αφορούν ένα hair mesh ;