μπορατσε, η τριτη ηλικια ειναι κακος συμβουλος.
καταρχην μην εχεις τυψεις που χαθηκαν τα 80αρια τικετς. η εχεις καμει λαθος με το 80αρι (οι τιμες ξεκιναγαν απο 100+) ή αν οντως ηταν 80αρι, ηταν στην ακρη ακρη του θεού, οπότε σαν να μην εισαι εκει.
εγω περσι πηγα στην μοντσα. 120 ευρω με φορους μαζι κλπ στο δευτερο πιτ (ινσερτ τριπλο φεισπαλμ). θα ξερεις τι ειναι το πιτ. ο περιφραγμενος χωρος μπροστα στην σκηνη. ξερωγω 60 μετρα μηκος, 30 πλατος. γιου γκετ δε πικτσερ. στο Autodromo Nazionale της μοντσα, εχει σημασια που το γραφω. ταλαιπωρηθηκα απιστευτα (νοουτ του σελφ: απο δω και μπρος, ΑΥΣΤΗΡΑ μονο συναυλιες σε σταδια, ΜΕΣΑ στην πολη), ειδα τον μπρους απο καμια 50αρια μετρα, ενω στις προηγουμενες ημουνα καγκελο μπροστα στην σκηνη και χουφτωνα τα γερικα κρεατα του (που λεει κι ο θεουλης μερτσαντ). ξενερωσα την ζωουλα μου, ολο κοιταγα τις γιγαντοοθονες (οχι παιδγια, η συναυλια ΔΕΝ ειναι οπως οταν βλεπεις τιβι στο σπιτι, ειναι μια εντελως διαφορετικη κατασταση... η γιγαντοοθονη ειναι παρηγορια στον αρωστο). χωρια που (υποκειμενικο αυτο) ηταν μετριο σωου. οκ, 75 y.o., τι περιμενεις? δεν ειν αυτο. ηταν ολο staged. τα ιδια τραγουδια, με την ιδια σειρα, σε συγκεκριμενο σημειο 1-2 και καλα "εκπληξεις" κι ο μπρουσαρας βαριοτανε (ξαναλεω, αποψαρα μου. αλλοι τον βρηκαν καταπληκτικο).
στην επιστροφη πολυ χειροτερη ταλαιπώρια. επειδη ηταν οξω απ την πολη, οκ, ειχανε ναυλωσει ΠΟΛΛΑ λεωφορεια (πληρωνες αδρα βεβαια) ολη τη νυχτα, αλλά το σημειο αφετηριας ηταν καναδυοτρία χιλιομετρα απ τον χωρο συναυλιας και περασαμε μεσα απο κατι οργωμενα και ΠΟΤΙΣΜΕΝΑ (γιου γκετ παλι δε πικτσερ) χωραφια. δράμα. εβραζα. εκει ειπα οτι ο μπρους κι εγω συναυλιακα τελειωσαμε.
η αληθεια ειναι οτι εριξα και φετος μια ματια το θυμα, για πραγα. μπροστα στη σκηνη καμμια 150αρια γιουρος και ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
χαρντ πάς. χαρντ ομως.
και περα απ ολα αυτα βεβαια μπαινει και το υπαρξιακοφιλοσοφικο ερωτημα. γιατι να δεις καποιον σε τετοια ηλικια λαιβ? για να λες οτι τον ειδα και καλα? για να πεις: "πωπωωωω, μπραβο, ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ καλα κρατιεται" ??? δεν υπαρχει λογος. ειδικα οταν τον εχεις δει σε παλιοτερες συναυλιες που ηταν Εμπειριες Ζωής.
για το τικετμαστερ, τις διαμαρτυριες και το κλεισιμο του μπακστρητς ας μη μιλησω. εκει κολλαει η πρωτη φραση του ποστ μου. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ στα τελειωματα να το κανεις αυτο. σου λειπουν λεφτα? ας καγχασω (να θυμισω οτι εκτος των αλλων, πριν 2-3 χρονια πουλησε τα δικαιωματα της δισκογραφιας του στην σονυ για 500 μυρια δολλαρια). σου λειπει φημη? ειναι θεμα εγωισμου? τι ακριβως? γιατι τ ακριβαινεις κατα 150% τα εισιτηρια και μαλιστα με το σκατενιο συστημα της τικετμαστερ που βαριεμαι να το εξηγησω, δεν εχουν στανταρ τιμες, αλλα λεει οι τιμες καθοριζονται απ την ζητηση (στην αμερικη αυτο, ευτυχως. γι αυτο εγινε τοσος χαμος εκει. στην ευρωπη εχουν στανταρ τιμες ΑΚΟΜΑ). οκ, καταλαβες....
και το χειροτερο βγηκε κι εκανε, ενοχλημενες δηλωσεις τυπου: "τοσα θεωρω οτι αξιζει μια λαιβ συναυλια μας, οποιος μετα το σωου δεν ειναι ικανοποιημενος, να ερθει στην εισοδο να παρει πισω τα λεφτα του κλπ". βρε σαλτα γαμησου (ειναι φιλος μου, αδρεφος, γι αυτο μπορω να τον βριζω. τα ξερεις...).
αυτα. τα βγαλα απο μεσα μου. δεν πειραζει καθολου που εχασες αυτη την χρονια την συναυλια. ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΩΣ πριν 6-7 χρονια που σου λεγα παγαινε δες τον, επρεπε να πας, να το πουμε αυτο.
--------
σε άλλα νεα, ντρεπομαι αλλά δεν τον ηξερα τον μερτσαντ. μονο και μονο απ αυτο το κλιπακι ομως (ενταξει, αδιανοητος) θα ψαξω το outlaws και ισως τους πρωτους κυκλους του office.