Χειριστηρια και παρεμφερη

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Να με συγχωρείς αλλά πέρα από τη νοσταλγία ή παιχνίδι στην og κονσόλα ή κλώνο, δε βρίσκω άλλο λόγο να πάς εκεί
Να εξηγηθώ λίγο περισσότερο. Από το ελάχιστο που έχω πιάσει χειριστήρια, ξέρω ότι μισώ απίστευτα τα thumbsticks. Αν κάποιο παιχνίδι τα χρειάζεται, πολύ απλά δεν θα θέλω να το παίξω έτσι. Προτιμώ να δώσω ευκαιρία στα thumbpads τού steam deck (deck και steam controller δεν έχω πιάσει).
 
:unsure: Στο bangood βγάζει σε μένα 20€ τελική τιμή. Σε κάθε περίπτωση προσωπικά δεν εμπιστεύομαι μαγαζιά σε σκρούτζ κτλ που έχουν παράδοση τέσσερις ημέρες plus (Nαι, εμπιστεύομαι περισσότερο μακρές περιόδους παράδοσης από bangood και Ali..)
 
Ναι, και η δική μου υπόθεση είναι ότι πρόκειται για χειριστήριο ειδικά για το VR.

Τελικά όντως το Roy είναι για VR αλλά υπάρχει και κωδική ονομασία για Steam Controller 2: Ibex:

 
Τελικά όντως το Roy είναι για VR αλλά υπάρχει και κωδική ονομασία για Steam Controller 2: Ibex:


Ανέβασε βιντεάκι και ο NerdNest.



Πίστευα ότι το Steam Controller 2 θα ήταλ λίγο πιο μετά και απόλυτη προτεραιότητα τώρα θα ήταν μόνο το VR. Αλλά το ξανασκέφτηκα και βγάζει νόημα ότι πρέπει να βγει μαζί με το VR. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα "Steam Machines 2" δεν είναι πολύ κοντά αλλά το VR είδαμε ότι θα μπορεί να παίζει και συνήθη παιχνίδια. Οπότε χρειάζεται ένα Steam Controller 2 για να μπορεί να παίξει όχι μόνο μια πολύ στενή συλλογή από VR παιχνίδια αλλά όσο γίνεται περισσότερα από τα παιχνίδια στο Steam και όχι μόνο.
 
Πίστευα ότι το Steam Controller 2 θα ήταλ λίγο πιο μετά και απόλυτη προτεραιότητα τώρα θα ήταν μόνο το VR. Αλλά το ξανασκέφτηκα και βγάζει νόημα ότι πρέπει να βγει μαζί με το VR. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα "Steam Machines 2" δεν είναι πολύ κοντά αλλά το VR είδαμε ότι θα μπορεί να παίζει και συνήθη παιχνίδια. Οπότε χρειάζεται ένα Steam Controller 2 για να μπορεί να παίξει όχι μόνο μια πολύ στενή συλλογή από VR παιχνίδια αλλά όσο γίνεται περισσότερα από τα παιχνίδια στο Steam και όχι μόνο.

Αυτό είναι όντως το πιο πιθανό σενάριο, απλά εμένα με ιντριγκάρει λίγο μια πατέντα που είχε βγει και μιλούσε για VR headset που επικοινωνούσε με εξωτερικό box. Τότε οι αναλύσεις έλεγαν αν θυμάμαι σωστά ότι το VR headset θα είχε μόνο την ελάχιστη απαιτούμενη υπολογιστική ισχύ ώστε να είναι ελαφρύ, ενώ το processing θα γινόταν από αυτό το εξωτερικό box που θα έστελνε εικόνα στο headset με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας.

Η σκέψη που έκανα λοιπόν ήταν "αν θα φτιάξουν όντως ένα τέτοιο κουτί για χρήση με VR, γιατί να μην το διαθέσουν και μόνο του;". Πάρε αυτό το κουτί, βάλε στο πακέτο έναν Steam Controller, να το το Steam Box. Όλα αυτά βέβαια βασίζονται σε μια πατέντα που δεν ξέρουμε αν θα υλοποιηθεί αλλά απο τότε το έχω στο μυαλό μου.
 
Αυτό είναι όντως το πιο πιθανό σενάριο, απλά εμένα με ιντριγκάρει λίγο μια πατέντα που είχε βγει και μιλούσε για VR headset που επικοινωνούσε με εξωτερικό box. Τότε οι αναλύσεις έλεγαν αν θυμάμαι σωστά ότι το VR headset θα είχε μόνο την ελάχιστη απαιτούμενη υπολογιστική ισχύ ώστε να είναι ελαφρύ, ενώ το processing θα γινόταν από αυτό το εξωτερικό box που θα έστελνε εικόνα στο headset με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας.

Η σκέψη που έκανα λοιπόν ήταν "αν θα φτιάξουν όντως ένα τέτοιο κουτί για χρήση με VR, γιατί να μην το διαθέσουν και μόνο του;". Πάρε αυτό το κουτί, βάλε στο πακέτο έναν Steam Controller, να το το Steam Box. Όλα αυτά βέβαια βασίζονται σε μια πατέντα που δεν ξέρουμε αν θα υλοποιηθεί αλλά απο τότε το έχω στο μυαλό μου.
Ίσως, μια ιδέα λέω τώρα, γιατί θα πρέπει να είναι δυνατό για να στηρίξει VR, οπότε και ακριβό, κρίνοντας από το deck ο σκοπός τους δεν είναι να ανοίξουν τον χορό των απαιτήσεων αλλά να δώσουν κάτι προσιτό με ΟΚ hardware.
 
Καταλαβαίνω γιατί το θέλουν όσο πιο κοντά γίνεται στο Deck θα ήθελα κάποια στιγμή κάποιον να δοκιμάσει ένα χειριστήριο με thumpads και χωρίς thumbsticks, Το πρώτο SC είχε ένα thumbstick και δεν είχε dpad. Δεν χρησιμοποιώ χειριστήρια οπότε η γνώμη μου δεν μετράει τόσο αλλά θα μού φαινόταν λογικότερο να είχε dpad και να μην είχε thumbstick.
 
Καταλαβαίνω γιατί το θέλουν όσο πιο κοντά γίνεται στο Deck θα ήθελα κάποια στιγμή κάποιον να δοκιμάσει ένα χειριστήριο με thumpads και χωρίς thumbsticks, Το πρώτο SC είχε ένα thumbstick και δεν είχε dpad. Δεν χρησιμοποιώ χειριστήρια οπότε η γνώμη μου δεν μετράει τόσο αλλά θα μού φαινόταν λογικότερο να είχε dpad και να μην είχε thumbstick.

Λες όπως το αρχικό σχέδιο του Steam Controller, σωστά; Το πρόβλημα με εκείνο ήταν η εκπαίδευση του κοινού σε κάτι εντελώς καινούριο. Εγώ εξοικειώθηκα με το χειριστήριο μετά από περίπου ένα μήνα και μετά το αγάπησα πραγματικά, όμως κανείς στο ευρύ κοινό δεν θα του δώσει τόσο χρόνο.
 
Λες όπως το αρχικό σχέδιο του Steam Controller, σωστά;
Ναι. Όπως το βλέπω εγώ τα εντελώς απαραίτητα στοιχεία ενός χειριστηρίου είναι το d-pad και τα ΑΒΧΥ. Τα υπόλοιπα είναι χρήσιμα ή απαραίτητα αναλόγως το παιχνίδι που θέλει κάποιος να παίξει. Ότι το πρώτο steam controller προτίμησε να εξομοιώσει το d-pad είναι ακατανόητο για μένα. Από τι άλλη βέβαια δεν ξέρω από χειριστήρια. Προφανώς η Valve αυτή την φορά προτιμά να μείνει στην ασφάλεια τού δοκιμασμένου και καλά κάνει. Αλλά θα ήθελα να δω κάπου και ένα χειριστήριο που θα αποφεύγει τα μοχλουδάκια πλήρως και να δίνει περισσότερο χώρο στα thumbpads.
 
Εγώ θεωρώ ότι τα thumbstick είναι standard και απαραίτητα πλέον. Ο σταυρός άλλωστε παραμένει κυρίως ως ρετρό στοιχείο (μιλάω για τις κύριες χρήσεις ενός gamepad).

Ένα gamepad χωρίς thumbsticks στην ουσία θα ήταν προορισμένο για εμπορική αποτυχία.
 
Ναι, πιστεύω το θίγει και ο lucinos, υπό την έννοια ότι είναι απαραίτητα αναλόγως το παιχνίδι. Το δεδομένο είναι ότι πλέον όλοι αναπτύσσουν το παιχνίδι πάνω στο input (ανέκαθεν βασικά) και το thumbstick είναι ενσωματωμένο από πολύ νωρίς στο design και άρα απαραίτητο. Αλλά ένα d-pad δεν είναι ποτέ άχρηστο, ειδικά για retro παιχνιδάκια με τα οποία θα ήθελε να ασχοληθεί κανείς. Δηλαδή καλό είναι το χειριστήριο να μην περιορίζει τις επιλογές του παίκτη, όπως συμβαίνει αν αφαιρέσεις το d-pad.
 
Ο σταυρός άλλωστε παραμένει κυρίως ως ρετρό στοιχείο
Μιας και είπες «σταυρός». Σε μένα φαίνεται προφανές ότι το dpad όπως είναι στο xbox είναι η λογική μορφή. Το επιβεβαιώνει η προτίμηση τού Nerdnest αλλά έτσι θα σκεφτόμουν ανεξάρτητα. Και ο λόγος είναι ότι ο μοχλός που έχω χρησιμοποιήσει είναι αυτός στα ηλεκτρονικάδικα. Το dpad αντιστοιχεί σε αυτόν τον μοχλό.
 
Από όσο ξέρω ο σταυρός (το dpad) προτιμάται κυρίως για fighting games και παιχνίδια που χρειάζεσαι υψηλή ακρίβεια στις κινήσεις (π.χ. precision platformers τύπου Celeste ή Super Meat Boy).
 
Πριν κάνα μήνα πήρα από το ozon αυτό:


Εξακολουθώ να έχω αυτό το οποίο λειτουργεί άψογα μεν, αλλά παρατήρησα μια μικρή φθορά στον αριστερό μοχλό, σαν να άρχισε να κάθεται το ελαστικό. Οπότε πήρα 2 σκουφάκια -ένα για κάθε μοχλο -από το aliexpress και του τα φόρεσα. Πλέον τα gamepads τα χρησιμοποιώ εναλλάξ.

Πάμε πάλι πίσω στο πρώτο. Όση χρήση του έχω κάνει φαίνεται εξαιρετικό. Το οξύμωρο είναι ότι αν και gamepad των 20€ πάνω κάτω έχει κατασκευή πολύ ακριβότερου χειριστηρίου πχ τα πιο πρόσφατα xbox του 50ρικου. Σε υλικά και δόνηση (δεν ξέρω αν ευθύνονται τα motors μόνο ή είναι και κάτι άλλο αλλά καμία σχέση με οποιοδήτε χειριστήριο έχω πιάσει μέχρι σήμερα) ξεπερνάει το άλλο 8bit do. Εντάξει κάτι υψηλά polling rate και hall effect (που πρακτικά σημαίνει είναι απίθανο να σου βγάλει ποτέ drift) είναι κερασάκι στην premium κατασκευή του.
 
Back
Top