Cyberpunk 2077

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
FREE DLC:

  • Johnny Silverhand's Alternative Appearance – can be enabled in Settings in the "Additional Content" tab.
  • Multilayered Syn-Leather Deltajock Jacket, Luminescent Punk Jacket - both available in the stash in V's apartment after receiving a message from Viktor after completing The Ride. They're of Rare/Iconic quality by default, Crafting Specs to craft a higher quality will also be unlocked.
  • Archer Quartz "Bandit" - available as a reward or for purchase (depending on choices made by player) after completing Ghost Town and then receiving a message from Dakota or Rogue. If you haven't received the message, make sure to be in the Badlands area and move further away from Dakota's workshop. Dakota will also need a couple of days to contact you.


:ROFLMAO:

Το πιο σημαντικό που είπανε σε όλο το στρημ ήταν πως ως τώρα δεν μπορούσαν να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές επειδή πρακτικά όλο το παιχνίδι είχε memory management issues (ιδιαίτερα στις κονσόλες - χαίρω πολύ), τα οποία μάλλον ψιλοδιορθώθηκαν προσφάτως οπότε έχουν ξεκινήσει ήδη πλέον να οργανώνουν τα πιο σημαντικά patch για το μέλλον.

ΥΓ.

  • Added new sleeping spots for Nibbles in V's apartment.

ΟΚ, ανακαλώ. BEST PATCH EVER.
 
Τίποτα για την ΑΙ. Μάλλον δεν θα γίνει ποτέ.

Έχει πραματάκια
  • Detection time of enemies now depends on game difficulty. Enemies on Easy and Normal difficulties will now detect the player slower. Enemies on Very Hard difficulty will now detect the player faster.
  • Enemies on Very Hard difficulty (and only that difficulty alone) will now be more aggressive when searching around when they are in the "Alerted" state.
  • NCPD will now also react to hitting NPCs with a non-lethal weapon.

  • Turrets should now have a common target with NPCs.
  • Adjusted the NPCs' behaviour when their car is stolen.
  • NPCs will no longer react by crouching to every gunshot.
  • Fixed an issue where some NPCs wouldn't run away from combat scenes.
  • Traffic vehicles will now honk after hitting V.
  • Vehicles will no longer get stuck in their position upon saving and loading the game while they're in the air.
Goty
  • Fixers will now message V to offer a car for purchase less often.
 
Χμ, όντως μικρά. Για να δούμε
 
Πάντως πέρα από το πέταγμα λευκής πετσέτας, η κίνηση αυτή εμένα μου βάζει υπόνοιες ότι ίσως ανακοινώσουν κάποιο μεγάλο DLC/Season Pass μέσα στο επόμενο διάστημα. Ο μόνος τρόπος που μπορούν να βγάλουν κάποιο κέδρος από αυτούς που το πήραν στο 10ρικο.
 
Υποτιθεται πως περιμενουμε season pass στα προτυπα του Witcher 3. Τουλαχιστον σε μεγεθος ας αφησουμε την ποιοτητα. Το season pass δεν εχει ακυρωθει/αναβληθει επισημα.

Το multiplayer standalone ειναι υπο consideration.
 
Last edited:
το απο πανω το ποσταρα μιας και μεσα στις εικονες εχει και την εναλακτικη ενδυμασια του silverhand οποτε μαλλον εχει βαση σαν συνολο.

και ναι τα σχεδια για season pass δεν εχουν αλλαξει απλα φαγανε push back (μεγαλο).
 
Ακριβώς. Οπότε μετά την μείωση τιμής νομίζω θα έρθει κάποια ανακοίνωση ημερομηνίας για το πρώτο paid DLC ή το Season Pass.
 
υποψιν οτι αυτη η τιμη ειναι σε retail που προφανως τα καταστηματα προσπαθουν να διωξουν αποθεμα. οποτε δεν μπορω να σου δωσω ποτε θα αποφασισουν απο την cdpr να δωσουν τετοια μειωση τιμης στα online stores. ισως απο κανα κλειδαδικο απλα να βρεις την χαμηλοτερη τιμη που εφτασε σε αυτα (που νομιζω ειναι τα 30?η τα 40 ευρω?). οποτε απλα περιμενε.
 
Για GOG είναι στα 20 αυτή τη στιγμή στο instant
 
κοντα επεσα.
 
Γενικά στα κλειδάδικα παίζει στο 20ρικο σε χρόνους ρεκόρ από την κυκλοφορία του. Να 'ναι καλά το όλο βατερλώ της κυκλοφορίας του.
 
το patch ειναι live για οσους ενδιαφερονται.
 


αν και τα γενεθλια μου περασαν λετε να προλαβαινω να τους πω να μου στειλουν και εμενα ενα?
 
Παιδιά, βρίσκω αυτές τις μέρες σε καλές τιμές τη retail Day One edition. Έχει καμία ουσιαστική διαφορά από την ψηφιακή αγορά στο Steam/GOG?
 
Back
Top