- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 15,622
gaius germanicus wrote:
οι μαχες που βασιζονται στα αντανακλαστικα και μονο ειναι ξενες στην κλασικη αρπιτζαδικη λογικη με μπος θηρια κτλπ,ειναι κατευθειαν βγαλμενα απο τις κονσολες πως να το κανουμε δηλαδη?</blockquote>
Τι έχεις να πεις για παιχνίδια όπως Severance, Divinity 2, και Gothic Χ ( Χ ∈ [1,3] ). Όλα τους έχουν συστήματα μάχης που απαιτούν αντανακλαστικά, κι αυτά από κονσόλες προήλθαν...?

Also:
-Arcade ≠ Ρεαλισμός , συνήθως (βλ. encumbrance που αναφέρθηκε πιο πάνω)
-Κανείς δεν είπε ότι το Dark Souls είναι "παραδοσιακό", old-school α λα BG/Fallout Rpg. :vaultboy:
EDIT: Ο κυριότερος λόγος που δεν είδες (είδαμε) συνέχεια στο NWN είναι τα gaming media και το θάψιμο που έριξαν (αρκετά από αυτά) στο 2 και στην Obsidian (αδίκως αφού ήταν ένα βελτιωμένο σε κάθε τομέα sequel). Επίσης πούλησε λιγότερο από το ΝWN "Toolset της Bioware" 1. Βάλε και την τρισκατάρατη publisher Atari στην εξίσωση και πιάνεις το νόημα...