- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 1,737
1) Ναι οκ και γω το τερμάτισα ξανά για χιλιοστή φορά καπάκι μετά το DIII φέτος το καλοκαίρι.
Προφανώς και μου άρεσε απλά αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, το παιχνίδι δεν παλεύεται πια.
2) 3.5 την πρώτη μέρα, 10 μέχρι τον Νοέμβρη. Δεν καταλαβαίνω γιατί μου αναφέρεις τα COD, δεν αναφέρθηκα στο αν είναι καλό ή όχι το παιχνίδι. Απλά από αυτά που μου λες/λέτε ουσιαστικά η Blizz έβγαλε την PC έκδοση για beta testing (1+ χρόνο οκ λολ το προσπερνάμε) η οποία θα πουλούσε 1-2 εκατομμυριάκια και μετά την έκδοση για κονσόλες για να χεστούν στο τάλιρο. Και σου ξαναλέω πως μέχρι τον Νοέμβρη πούλησε 10 εκατομμύρια, φαντάζομαι τώρα θα είναι στα 12 κοντά, βρίσκεται στις λίστες με τα παιχνίδια που έχουν πουλήσει περισσότερα αντιτύπα από όλα τα υπόλοιπα.
Οπότε η θεωρία σου δεν έχει λογική βάση. Έχουν ήδη χεστεί στο τάλιρο like it or not.
3) Οκ δεκτόν, βέβαια καταλαβαίνεις πως ήδη από το Diablo II μιλάμε για καθαρά Multi εμπειρία έτσι;
Και γω προσωπικά μία φορά τερμάτισα το DIII δεν με πολυενδιέφερε το Multi, έπαιξα λίγο με φίλους και δεν με τράβηξε γιατί απλά δεν είμαι και πολύ του Multi, γενικά προτιμώ παιχνίδια με περισσότερη ιστορία μπλα μπλα (νταξ παίζω Ντότες αλλά άκυρο). Αν πηγαίνεις με λογική Single στο DIII είσαι λάθος, εγώ εξαρχής γνώριζα πως απλώς θα το τερματίσω μία φορά και that's all. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για Multi, πάρτο χαμπάρι.
Όσον αφορά το Blizzard Χιούμορ λοιπόν δεν έχεις δικαιολογία. Ακόμα και στο Diablo 2 που σου λέω υπάρχει το Secret Cow Level όπου για να πας πρέπει να βρεις το Wirt's Leg. Η όλη φάση με το SCL είχε ξεκινήσει σαν τρολλάρισμα στα official forums το 1997, όταν κάποιος τυπάς ισχυριζόταν πως είχε καταφέρει να πάει στο μυστικό επίπεδο που πολεμάς αγελάδες. Η Blizzard συνέχισε το αστείο φυσικά και το έβαλε στο παιχνίδι. Επίσης στο Starcraft υπάρχει κωδικός για να περάσεις τις πίστες που γράφεις το εξής:
Thereisnocowlevel
Πάμε πάλι, συγκρίνεις το Singleplayer ενός παιχνιδιού του 1997, με ενός του 2012. 15 χρόνια διαφορά. Και φυσικά μιλάμε για ανόμοια πράγματα, ξαναλέω το D1 έχει φτιαχτεί με γνώμονα το SinglePlayer και το Multi είναι μεταγενέστερη σκέψη ενώ το DIII κάνει ακριβώς το ανάποδο.
Εγώ προσωπικά το κατευχαριστήθηκα τις 3-4 μέρες που ασχολήθηκα μαζί του, το θεωρώ άξιο συνεχιστή των προηγουμένων, είναι καλύτερο και από τα δύο παιχνίδια αντικειμενικά, αν και προσωπικά το αγαπημένο μου θα παραμείνει το 1ο, διότι έχω πολύ γερές αναμνήσεις από αυτό.
Παρόλα αυτά είναι χειρότερο παιχνίδι, πολύ χειρότερο.
Προφανώς και μου άρεσε απλά αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, το παιχνίδι δεν παλεύεται πια.
2) 3.5 την πρώτη μέρα, 10 μέχρι τον Νοέμβρη. Δεν καταλαβαίνω γιατί μου αναφέρεις τα COD, δεν αναφέρθηκα στο αν είναι καλό ή όχι το παιχνίδι. Απλά από αυτά που μου λες/λέτε ουσιαστικά η Blizz έβγαλε την PC έκδοση για beta testing (1+ χρόνο οκ λολ το προσπερνάμε) η οποία θα πουλούσε 1-2 εκατομμυριάκια και μετά την έκδοση για κονσόλες για να χεστούν στο τάλιρο. Και σου ξαναλέω πως μέχρι τον Νοέμβρη πούλησε 10 εκατομμύρια, φαντάζομαι τώρα θα είναι στα 12 κοντά, βρίσκεται στις λίστες με τα παιχνίδια που έχουν πουλήσει περισσότερα αντιτύπα από όλα τα υπόλοιπα.
Οπότε η θεωρία σου δεν έχει λογική βάση. Έχουν ήδη χεστεί στο τάλιρο like it or not.
3) Οκ δεκτόν, βέβαια καταλαβαίνεις πως ήδη από το Diablo II μιλάμε για καθαρά Multi εμπειρία έτσι;
Και γω προσωπικά μία φορά τερμάτισα το DIII δεν με πολυενδιέφερε το Multi, έπαιξα λίγο με φίλους και δεν με τράβηξε γιατί απλά δεν είμαι και πολύ του Multi, γενικά προτιμώ παιχνίδια με περισσότερη ιστορία μπλα μπλα (νταξ παίζω Ντότες αλλά άκυρο). Αν πηγαίνεις με λογική Single στο DIII είσαι λάθος, εγώ εξαρχής γνώριζα πως απλώς θα το τερματίσω μία φορά και that's all. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για Multi, πάρτο χαμπάρι.
Όσον αφορά το Blizzard Χιούμορ λοιπόν δεν έχεις δικαιολογία. Ακόμα και στο Diablo 2 που σου λέω υπάρχει το Secret Cow Level όπου για να πας πρέπει να βρεις το Wirt's Leg. Η όλη φάση με το SCL είχε ξεκινήσει σαν τρολλάρισμα στα official forums το 1997, όταν κάποιος τυπάς ισχυριζόταν πως είχε καταφέρει να πάει στο μυστικό επίπεδο που πολεμάς αγελάδες. Η Blizzard συνέχισε το αστείο φυσικά και το έβαλε στο παιχνίδι. Επίσης στο Starcraft υπάρχει κωδικός για να περάσεις τις πίστες που γράφεις το εξής:
Thereisnocowlevel
Πάμε πάλι, συγκρίνεις το Singleplayer ενός παιχνιδιού του 1997, με ενός του 2012. 15 χρόνια διαφορά. Και φυσικά μιλάμε για ανόμοια πράγματα, ξαναλέω το D1 έχει φτιαχτεί με γνώμονα το SinglePlayer και το Multi είναι μεταγενέστερη σκέψη ενώ το DIII κάνει ακριβώς το ανάποδο.
Εγώ προσωπικά το κατευχαριστήθηκα τις 3-4 μέρες που ασχολήθηκα μαζί του, το θεωρώ άξιο συνεχιστή των προηγουμένων, είναι καλύτερο και από τα δύο παιχνίδια αντικειμενικά, αν και προσωπικά το αγαπημένο μου θα παραμείνει το 1ο, διότι έχω πολύ γερές αναμνήσεις από αυτό.
Παρόλα αυτά είναι χειρότερο παιχνίδι, πολύ χειρότερο.