Εγώ προσωπικά δεν θα υποβίβαζα τον εαυτό μου να τραβήξει σοβαρές φωτογραφίες με κινητό, όσο καλή συσκευή και αν είναι αυτό, και μου κάνει εντύπωση που το κάνεις εσύ. Οπότε το σχόλιό μου για το πολωτικό φίλτρο (CPL για την ακρίβεια) εμπεριείχε και την υπόνοια ότι αν θέλεις να τραβήξεις σοβαρές φωτογραφίες μουσείου χρειάζεσαι και τον κατάλληλο εξοπλισμό. Σίγουρα στα Selfridges θα πουλάνε καμμία Leica S2, φωτογραφική μηχανή-λουκούμι για όσους έχουν πιάσει την καλή και δουλεύουν Finance στο City. <br><br>Από ειλικρινή περιέργεια όταν αναφέρεσαι σε "καλλιτεχνικές" φωτογραφίες, ο επιθετικός προσδιορισμός πού αναφέρεται? Στο θέμα ή στην καλλιτεχνική σύνθεση της φωτογραφίας? Αν είναι το πρώτο, εγώ προσωπικά θεωρώ ότι για τις φωτογραφίες που παρέθεσες πως ο όρος "φωτογραφία τέχνης" είναι περισσότερο δόκιμος και σαφέστερος σε απόδοση έννοιας, καθώς προσδιορίζει το θέμα της φωτογραφίας χωρίς απαραίτητα να δημιουργεί προσδοκίες για την ποιότητα της ίδιας της φωτογραφίας. Έχω και προσωπικό παράδειγμα που αναδεικνύει ότι τα παραπάνω λόγια έχουν αυξημένη βαρύτητα επειδή τα γράφω εγώ.<br><br>@kara<br>Εγώ νομίζω ότι μάλλον ξεχνάς και ένα σκάνδαλο που είχε παιχτεί κάπου στις αρχές του 2000, για τα θεματικά cocktail party που έκαναν προνομιούχα στρώματα (όχι τάξεις) στο Βρετανικό Μουσείο, όπου έντυναν τα αγάλματα του Παρθενώνα και τα ακουμπούσαν κτλ. Εάν θυμάμαι καλά, η διαρροή έγινε όταν βρήκαν λεκέ από κρασί πάνω σε ένα από τα μάρμαρα. Για αυτό που αναφέρει ο Cercaphus, ισχύει ότι υπάρχει δωρεάν είσοδος στα περισσότερα μουσεία στο Ην. Βασίλειο (και μόνο). Επειδή όμως εγώ είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις βγει από τη χώρα, άρα δεν έχεις δει 2-3 πράγματα παραπάνω να αποκτήσεις εμπειρίες, άρα δεν έχουν ανοίξει τα μάτια σου λίγο περισσότερο σε σχέση άλλα άτομα, θα σου πω ότι αν αποφασίσεις να πας πχ. στο Μουσείο της Περγάμου στο Βερολίνο, και το εισητηριάκι σου θα πληρώσεις, και θα σου πουλήσουν την καραμέλα περί συντήρησης και διαφύλαξης των αρχαιοτήτων (μεγάλο παράδειγμά τους η πρόσοψη της αγοράς της Μιλήτου - σώσανε την πρόσοψη από το βομβαρδισμό του Βερολίνου, όταν ευθύς-εξαρχής δεν όφειλε να είναι εκεί). Φυσικά θα σου πουν και πόσο "τυχεροί" ήταν που λάμβαναν δωράκια ολόκληρα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς από σάχηδες και τα ξηλώνανε για να τα μεταφέρουν με τα τραίνα και πλοία.<br><br>Κατά άτυπο τρόπο ξεκίνησαν οι "διακοπές" μου στο Aberdeen. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να φέρω ένα μπουκάλι ουίσκι από το διυληστήριο που θα επισκεφτούμε με την ομάδα εργασίας (Glen Garioch το όνομά του), για να το ευχαριστηθούμε στο meating όλοι μαζί<br><br>@Morgey <br>Όταν έχεις βασικά ζητήματα επιβίωσης να λύσεις, δεν θα σκεφτείς πώς θα τραφείς με πολιτισμό. Αντιθέτως από κοινωνικής πλευράς αυτή η εξαθλίωση επιφέρει και λουμπενοποίηση της κοινωνικής συνείδησης, που οδηγεί σε καταστάσεις "νεο-παλαιολιθικού" <i>Homo sapiens var. opadikous</i> όπου προσπαθεί να βρει ασφάλεια και ταυτότητα μέσα από τέτοιες κοινωνικές ομάδες. Άλλοι καταλήγουν στα ναζίδια, άλλοι καταλήγουν να είναι Masoutis leadheads. <br><br>Το ρητορικό ερώτημα είναι αφού το κράτος περικόπτει από παντού "για να τονωθεί η οικονομία" και επιβάλει ναύλα σε όλα τα κοινωνικά αγαθά (υγεία, εκπαίδευση) - άμεσα ή τεχνητά - γιατί να τη γλιτώσει ο πολιτισμός? Θεωρείς ότι οι ουραγοί πρωκτογλύφτες θα επιτάξουν χορηγία από τον κάθε Μαρινάκη για να πηγαίνει ο ταπεινός, φτωχός πλην τίμιος Morgrey δωρεάν θέατρο, όπως γινόταν στην Αθήνα τα παλιά τα χρόνια? Εδώ τους κάνουν φοροαπαλλαγές για να πληρώνεις εσύ το τζογάρισμά τους, θα πυροβολήσουν το πόδι τους δίνοντας πρόσβαση σε εσένα μήπως αρχίσεις και σκέφτεσαι?<br><br>Ψυχή βαθιά.