Dragon Age 3: Inquisition

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τα saves μεταφέρονται.<br><br>Ξεκίνησέ το, δεν είναι απαραίτητα τα dlc, ίσως το awakening και witch hunt, τα οποία βέβαια διαδραματίζονται μετά την κεντρική ιστορία.<br><br>Αν καραγουστάρεις, αγοράζεις την ultimate σε έκπτωση.
 
Το expansion (Awakening) και το Stone Prisoner dlc μετράνε. Τα υπόλοιπα, λίγο-πολύ meh.
 
Ξεκίνα το και τώρα το Origins ,τα DLC τα βλέπεις και αργότερα.
 
<blockquote><br><blockquote><br><blockquote><br>Το DAI είχε μπόλικους ενδιαφέροντες χαρακτήρες, πολύ καλό γράψιμο, <b>εκπληκτική μάχη</b> και αρκετά φρέσκα στοιχεία (πχ, οι δίκες στο φρούριο). <br></blockquote><br><br>Διαφωνώ με όλα, αλλά επειδή εμπεριέχει και το προσωπικό γούστο, δεν θα επιμείνω. Αλλά στο bold, δεν μπορώ να μην σχολιάσω. Η μάχη ήταν εκπληκτική μόνο αν έπαιζες στο easiest και επέλεγες ranged χαρακτήρα και καθόσουν να απολαύσεις τα εντυπωσιακά εφέ της frostbite την ώρα που έκανες button smashing.<br><br>Εγώ που έκανα το λάθος να φτιάξω melee χαρακτήρα, έχανα τα αυγά και τα πασχάλια, κανένα έλεγχο στο battle field, η κάμερα στο μέγιστο zoom out και πάλι δεν έβλεπες τίποτα, καμία δυνατότητα εύκολου συγχρονισμού ανάμεσα στους χαρακτήρες για δημιουργία combo και πολλά ακόμα αρνητικά. Πρακτικά δεν μπορούσες με τίποτα να παίξεις με κάποια μορφή tactical<br></blockquote><br><br>Eπαιξα αποκλειστικά melee. Ειδικά το whirlwind ήταν μακράν η κορυφαία melee εμπειρία που έχω σε game. Ο χαρακτήρας μου ήταν κατάφρακτος και κράδαινει οπλο βαρυ-βαρύ. Το παιχνίδι αποδίδει άριστα το πως σταδιακά νικας την αδράνεια της μάζας σου και με σωστό χτίσιμο στα ταλέντα και δέσιμο στα πλήκτρα του ποντικιού ,μπορούσα να στριφογυρίζω για αρκετή ώρα (εκτος αν ετρωγα stun οπότε φτου από την αρχή. Διαδικασία που θέλει προετοιμασία και καλό υπολογισμό αποστάσεων με τον εχθρό αλλά που απέδιδε αν εκτελούσες σωστά. Εχω παίξει άπειρους τίτλους σε διάφορα genre και κανένα δεν πλησιάζει καν αυτην την εμπειρία. Συνήθως ο χαρακτήρας είναι ανάλαφρος ή έχει τεχνητή υστέρηση στις κινήσεις η οποία είναι η ίδια είτε έχει πάρει φόρα είτε όχι. Και το charge ήταν On point επίσης, γενικά για μένα το DAI είναι το benchmark των melee κινήσεων πια.<br></blockquote><br><br>Απαντάω εδώ καθότι είναι άσχετο με το ΜΕΑ<br><br>Πολύ ωραία είναι αυτά που περιγράφεις, αλλά ταιριάζει περισσότερο σε παιχνίδι τύπου dark souls και όχι σε τίτλο που θεωρηθείτε ότι είναι party based combat και που προωθήθηκε ότι έχει tactical camera, party combo, ότι επιστρέφει στα χνάρια του DA:Origin κτλ.
 
<blockquote><br><blockquote><br><blockquote><br><blockquote><br>Το DAI είχε μπόλικους ενδιαφέροντες χαρακτήρες, πολύ καλό γράψιμο, <b>εκπληκτική μάχη</b> και αρκετά φρέσκα στοιχεία (πχ, οι δίκες στο φρούριο). <br></blockquote><br><br>Διαφωνώ με όλα, αλλά επειδή εμπεριέχει και το προσωπικό γούστο, δεν θα επιμείνω. Αλλά στο bold, δεν μπορώ να μην σχολιάσω. Η μάχη ήταν εκπληκτική μόνο αν έπαιζες στο easiest και επέλεγες ranged χαρακτήρα και καθόσουν να απολαύσεις τα εντυπωσιακά εφέ της frostbite την ώρα που έκανες button smashing.<br><br>Εγώ που έκανα το λάθος να φτιάξω melee χαρακτήρα, έχανα τα αυγά και τα πασχάλια, κανένα έλεγχο στο battle field, η κάμερα στο μέγιστο zoom out και πάλι δεν έβλεπες τίποτα, καμία δυνατότητα εύκολου συγχρονισμού ανάμεσα στους χαρακτήρες για δημιουργία combo και πολλά ακόμα αρνητικά. Πρακτικά δεν μπορούσες με τίποτα να παίξεις με κάποια μορφή tactical<br></blockquote><br><br>Eπαιξα αποκλειστικά melee. Ειδικά το whirlwind ήταν μακράν η κορυφαία melee εμπειρία που έχω σε game. Ο χαρακτήρας μου ήταν κατάφρακτος και κράδαινει οπλο βαρυ-βαρύ. Το παιχνίδι αποδίδει άριστα το πως σταδιακά νικας την αδράνεια της μάζας σου και με σωστό χτίσιμο στα ταλέντα και δέσιμο στα πλήκτρα του ποντικιού ,μπορούσα να στριφογυρίζω για αρκετή ώρα (εκτος αν ετρωγα stun οπότε φτου από την αρχή. Διαδικασία που θέλει προετοιμασία και καλό υπολογισμό αποστάσεων με τον εχθρό αλλά που απέδιδε αν εκτελούσες σωστά. Εχω παίξει άπειρους τίτλους σε διάφορα genre και κανένα δεν πλησιάζει καν αυτην την εμπειρία. Συνήθως ο χαρακτήρας είναι ανάλαφρος ή έχει τεχνητή υστέρηση στις κινήσεις η οποία είναι η ίδια είτε έχει πάρει φόρα είτε όχι. Και το charge ήταν On point επίσης, γενικά για μένα το DAI είναι το benchmark των melee κινήσεων πια.<br></blockquote><br><br>Απαντάω εδώ καθότι είναι άσχετο με το ΜΕΑ<br><br>Πολύ ωραία είναι αυτά που περιγράφεις, αλλά ταιριάζει περισσότερο σε παιχνίδι τύπου dark souls και όχι σε τίτλο που θεωρηθείτε ότι είναι party based combat και που προωθήθηκε ότι έχει tactical camera, party combo, ότι επιστρέφει στα χνάρια του DA:Origin κτλ.<br></blockquote><br><br>Κι ομως τα Dark Souls δεν τα βρίσκω ιδιαίτερα του γούστου μου, αφού  δεν πρέπει να έχω προχωρήσει κανένα μετά το 10%, χάνω το ενδιαφέρον μου πολύ γρήγορα με δαύτα.  Για το DAI τώρα νομίζω ότι απλά θα πρέπει συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Είναι στο τοπ 10 κορυφαίων παιχνιδιών που έχω παίξει την τελευταία πενταετία τουλάχιστον και μακράν το κορυφαίο DA για μένα. Ειλικρινά βρίσκω τη μάχη από τα γερά του χαρτιά που με κάνει να επιστρέφω στο παιχνίδι ξανα και ξανά. Και το DAO ήταν άρτιο εκεί ,περισσότερο σκακιστικό ίσως αλλά όταν η νέα συνταγη πετυχαίνει τόσο πολύ με βάση το γούστο μου,δεν έχω κανένα πρόβλημα.
 
<blockquote><br>...<br></blockquote><br><br>Απλα ψάχναμε διαφορετικά πράγματα από το σύστημα μάχης του, εγώ ήθελα ένα πιο tactical oriented σύστημα πιο κοντά στα πρότυπα του DA:O (όπως μας είχαν υποσχεθεί πριν το release), εσύ βρήκες ένα πιο immersive real time combat που σε ευχαρίστησε, good for you (χωρίς ειρωνεία). <br><br>Κατά τα άλλα  :thumbsup:
 
Mια χαρά παιχνίδι είναι το DAI, το μόνο που με χάλασε είναι κάποιες αποστολές που επαναλαμβάνονταν χαρακτηριστικά και κάποιες που έδειχναν αρκετά πρόχειρες με τους npc&#039;s να δείχνουν σχεδόν αδιάφοροι όταν τους έλεγες π.χ. οτι ένα πέθανε ένα συγγενικό τους πρόσωπο, το σύστημα μάχης πάντως για εμένα τουλάχιστον ήταν ικανοποιητικό.
 
Συμφωνώ, το Inquisition ήταν ενα ΠΟΛΥ καλό παιχνίδι, απο τα καλύτερα εκείνης της χρονιάς. Από τα ατού του ήταν που έφερε και άλλο κόσμο να ασχοληθεί με το είδος. Για τα facial animations, μήπως τελικά είναι κάποιος τεχνικός περιορισμός της μηχανής γραφικών?
 
Δεν νομίζω η Frostbite να είναι τόσο τραγικά "λίγη" για να μην αντέξει τα facial animations. Και άντε και είναι, δεν εξηγεί το gorilla walk ειδικά όταν δεν βλέπεις κάτι τέτοιο σε Battlefield/Battlefront.
 
Δε διαφωνώ, άλλωστε δεν εχω και τις τεχνικές γνώσεις και μπορεί να κανω λάθος. Αλλά επδ έχω δει αρκετά let&#039;s play (στο andromeda εννοω) για να χαζέψω σε "live" gameplay τις τραγικότητες που βλέπαμε στα memes, το μονο που μπορω να πω είναι πως δεν εχω βρει ουτε ενα πρόβλημα σαν αυτά που βλεπαμε και γελούσαμε. Άρα ή είναι παρακάτω, αλλα δε σκοπευω να δω κι ολοκληρο το παιχνίδι σε βίντεο, ή ήταν μεμονωμένα bugs τα οποία θα διορθωθούν λογικά στα επερχομενα patches.
 
Τέλος το main game μετά από 167 ώρες. Έχουν μείνει κάμποσες πέτρες ασήκωτες και τα 3 dlc, τα οποία δεν ξέρω αν έχω όρεξη να πιάσω τώρα. Τα τοπία του, μακράν από τα καλύτερα που έχω δει σε game τα τελευταία χρόνια, αν όχι τα κορυφαία.
 
Back
Top