Dragon Age: The Veilguard

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Είχε ενδιαφέρον το review του SkillUp, στάθηκε αρκετά στο γεγονός ότι το Veilguard έχει χάσει σχεδόν όλη την οξύτητά του, αυτό που οι αγγλοσάξωνες περιγράφουν ως "edge". Περίπου σαν να έκανες το Game of Thrones PG-13.
 
Βασικά και το review του PC Gamer το ίδιο λέει, κι ας το λέει πιο στρογγυλεμένα.
 
Υπάρχουν και άλλα διαμάντια

image.png.cae7d768e6a7e33c51b75755f93f0893.png


καλά αυτό εδώ είναι ανεπανάληπτο :D

IMG_0025.webp.361ea323de7dccaa9d503e3adbb5d65a.webp


η γελοιότητα έχει βαρέσει κόκκινο.
κοιτα να δεις.
 
Πέρα από τις διάφορες μλκ που έχουν βγει στη φόρα και μόνο γέλιο προκαλούν, για μία εταιρία που κάποτε είχε δώσει BGs, KOTOR, JE, ME κλπκλπ εκεί που καταλαβαίνω πάσχει το παιχνίδι, και δυστυχώς είναι θέμα γενικότερο σε σύγχρονες σειρές (Castlevania, Vox Machina - btw βγήκε 3η σαιζόν πήρατε μυρωδιά ή μπα - κ.α.) και παιχνίδια ερχόμενων εκ του Μούρικα κυρίως, είναι το γράψιμο που δεν κολλάει στο ύφος τους, αλλού περισσότερο κι αλλού λιγότερο.
Δηλαδή σαν να ακούς/βλέπεις larpers, influencers, ή δεν ξέρω γω ποιον άλλο, να προσπαθούν να υποδυθούν ένα ρόλο σε ένα φανταστικό σύμπαν για να σε κάνουν immerse και να αποτυγχάνουν.

Νομίζω το είχε θίξει και ο @Admiral σε κάποιο άλλο θρεντ ότι στο θέμα writers χωλαίνουν, είτε επειδή δεν έχουν επαφή με το είδος, ή επειδή προσπαθούν να προβάλλουν τον εαυτό τους μέσα από αυτό.

Ο τύπος στο βίντεο εδώ τα λέει καλά και αναλυτικά, παρόλο τον clickbait-y τίτλο

 
είναι το τελευταίο που ανεβάζω για το game και πλέον δεν θα ασχοληθώ άλλο γιατί το γελοιόμετρο έχει βαρέσει κόκκινο και πλέον νομιζω δεν έχει νόημα καθώς το game είναι αυτό που είναι, απευθύνεται εκεί που απευθυνεται και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε.

 
Vox Machina - btw βγήκε 3η σαιζόν πήρατε μυρωδιά ή μπα - κ.α.
Τι εννοείς για το συγκεκριμένο παράδειγμα? Πιστεύω ότι ήταν ταμάμ η τελευταία σαιζόν.
 
Γενικά το modern writing που έχει (ανήκει στο "αλλού λιγότερο" κατηγορία που ανέφερα), με εκφράσεις ή λέξεις που παραείναι σύγχρονες-χτυπάνε περίεργα για mediaval fantasy setting. Προφανώς δε περιμένω επίπεδο LoTR αλλά διάολε έχουμε κι ένα Lodoss για μέτρο.

Επίσης θυμίζει ανά διαστήματα το "break" character" που κάναμε στα dnd sessions για χαβαλέ, να συννενοηθούμε ή επειδή απλά βαριόμασταν. Θέλω να πω αν ήθελα να δω critical role, θα έβλεπα απευθείας αυτό.
Και δε θα πιάσω καν για βωμολοχίες που ξεφεύγουν από τα κλασικά γαλλικά όπως μας μάμησαν από όλες τις τρύπες, fugly (!) και αλλά τέτοια...
Ίσως το μόνο μελανό σημείο, σε μια κατά τ' άλλα πολύ καλή σειρά. Όπως είπα, είναι γενικά θέμα σύγχρονων writers από ό,τι φαίνεται. 🤷‍♂️
 
είναι το τελευταίο που ανεβάζω για το game και πλέον δεν θα ασχοληθώ άλλο γιατί το γελοιόμετρο έχει βαρέσει κόκκινο και πλέον νομιζω δεν έχει νόημα καθώς το game είναι αυτό που είναι, απευθύνεται εκεί που απευθυνεται και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε.


Tωρα το ειδα. Ναι αυτη με το μπλε βρακι και ροζ καπελο λεει βλακειες. Αυτο εννοεις?
 
είναι το τελευταίο που ανεβάζω για το game και πλέον δεν θα ασχοληθώ άλλο γιατί το γελοιόμετρο έχει βαρέσει κόκκινο και πλέον νομιζω δεν έχει νόημα καθώς το game είναι αυτό που είναι, απευθύνεται εκεί που απευθυνεται και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε.



Ίσως ο συγκεκριμένος μονόλογος να μπήκε σαν συμβουλή καλής συμπεριφοράς αλλά πέρα από το γεγονός ότι είναι τελείως άσχετο με το setting ενός medieval fantasy video game, βγαίνει και σαν κήρυγμα προς τον παίκτη.

Φυσικά, στον συγκεκριμένο διάλογο τουλάχιστον, δεν υπάρχει καμία επιλογή διαφωνίας ή αντίθεσης από τον παίκτη. Μπορεί να θέλω να κάνω τον μ@λακα αλλά σιγά μην σας επιτρέψουμε να μας φέρετε οποιαδήποτε αντίρρηση σε αυτά που σας λέμε!
 
Πάντως δε μπορώ παρά να γελάω με τις πρακτικές των "μεγάλων" σαιτς που ανεβάζουν αποθεωτικά review και μετά από λίγες ώρες ανεβάζουν και ένα άρθρο "ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟ" για να τραβήξουν κλικ από όλους.


Μήπως να κάνουμε κι εμείς το ίδιο τελικά.
 
Εμένα πλέον το παιχνίδι με ενδιαφέρει μόνο για το meta-σκηνικό που συμβαίνει. Είναι οριακά η καλύτερη σαπουνόπερα του 2024.
 
Καταλαβσίνετε τι θα συμβεί αν εκλεγεί ο Τραμπ έτσι; Για την επόμενη δεκαετία όλα τα παιχνίδια αμερικανικής παραγωγής δεν θα κρατάνε ούτε τα προσχήματα. Τα σενάρια θα είναι όλα για τα διάφορα θέματα των US politics και οι κακοί θα είναι όλοι τύπου π.χ. Bonald Drump. Θα μας τα κάνουν μπαλόνια.

anime-raccoon.gif
 
Πού ξεθάψες αυτό το gif ρε θεέ, από τα αγαπημένα μου spam attacks στο messenger!

Edit: MSN messenger, όχι του Μαρκ
 
Last edited:
x4m592k3m3yd1.png


edit: άλλαξα με απευθείας την εικόνα, διότι δεν με άφηνε να την ανεβάσω από το κινητό
 
Last edited:
Return to Form ή όχι, το launch του στο Steam ήταν απογοητευτικό πάντως σύμφωνα με το SteamDB.

Για σύγκριση, το Starfield κυκλοφόρησε Τετάρτη 6 Σεπτέμβρη, τις πρώτες ώρες κυκλοφορίας του έφτασε περίπου 250.000 concurrent players, και έφτασε στο απόλυτο peak του μες στο ΣΚ 9-10 Σεπτέμβρη στις 330,000 πριν αρχίσει να πέφτει.

Το Baldur's Gate 3 βγήκε από early access την Πέμπτη 3 Αυγούστου, τις πρώτες ώρες κυκλοφορίας έφτασε τους 500,000 παίκτες περίπου, το ΣΚ έφτασε τις 800,000 και το επόμενο ΣΚ έφτασε στο απόλυτο peak των 880,000 concurrent players.

Το Veilguard κυκλοφόρησε Πέμπτη 31 Οκτώβρη, peakαρε στους... 70,000 concurrent players και ήδη πέφτει εδώ και ώρα. Άρα λογικά μες στο ΣΚ ίσως φτάσει τις 100,000, άντε με ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΗ μέτρηση να διπλασιάσει τους παίκτες και να φτάσει 150,000 ως το άλλο ΣΚ.

Δεδομένων των αποθεωτικών reviews, της εταιρείας, του marketing, και του αναγνωρίσιμου franchise, τα νούμερα είναι πενιχρά σε σχέση με τον "άμεσο ανταγωνισμό" στην πλατφόρμα. Εκτός πια και αν εκατομμύρια οπαδών το πήραν ήδη στο ΕΑ app ή σε κονσόλα, και το Steam είναι οι φτωχοί συγγενείς του στατιστικού λάθους.
 
Μάλλον η όλη η ίντριγκα έχει φέρει μούδιασμα μέχρι να σταθεροποιηθεί το οποιοδήποτε metascore.

Για μένα πάντως το "έκανα λάθος, πέφτω και παίρνω" είναι top comedy σε videogame.
 
παντως για την bioware το veilguard ειναι peak record. νταξ καποια games δεν ειχαν βγει στο steam day1 sure και σε καποια υπηρχε ακομα η επιλογη physical οποτε δεν εχει να λεει κατι.

παντως για studio που ειχε αρκετες απανωτες αποτυχιες δεν ξερω αν βαζεις το veilguard στις αποτυχιες. και δεν ειχε σε καμια περιπτωση το hype που ειχαν αλλα games στα social media.
 
Πιθανότατα έχεις δίκιο από πλευράς αριθμών που μπορούμε να πιστοποιήσουμε στην εποχή της ψηφιακής διανομής. Όπως και να έχει η αισθητή πτώση στην ποιότητα είναι εμφανής, το οποίο βασίζεται σε σειρά λόγων που δεν αποκρυσταλλώνονται στο "γουώκ ατζέντα", αλλά περισσότερο με την ευρύτερη αντίληψη του "ταλέντου" που είναι διαθέσιμο στην εταιρεία σε συνδυασμό με το δημιουργικό προτσές που μάλλον έχει μπει σε φουλ corpo-γύψο.
 
Το θέμα είναι πως το Veilguard βρίσκεται υπό development εδώ και κοντά 10 χρόνια, έχει υποστεί τουλάχιστον 3 reboot στην ανάπτυξή του, και άρα τα κόστη έχουν εκτοξευθεί (κάπου διάβαζα για 200 εκατομμύρια μπάτζετ) και για να βγάλει τα λεφτά του πρέπει να σημειώσει τρελές πωλήσεις. Και με τα έως τώρα ενδεικτικά νούμερα έστω στο Steam αυτό δε φαίνεται να συμβαίνει, εξ ου και το "αποτυχία".

Για αντιπαραβολή, το Andromeda και το Anthem πούλησαν περί τα 5 εκατομμύρια έκαστο και θεωρούνται και τα 2 μέγιστα flops για την εταιρεία (ΟΚ ειδικά το δεύτερο είχε και τον παράγοντα live service που απέτυχε παταγωδώς, κάτι που δεν εφαρμόζεται στο DAV). Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι που να με κάνει να πιστεύω πως το Veilguard θα φτάσει έστω σε αυτό το νούμερο. Αλλά θα δείξει όσο περνάνε οι ημέρες.
 
Back
Top