Dragon Age: The Veilguard

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
3000 reviews μια μέρα μετά δεν είναι υπερβολικά λίγα? Με βάση αντίστοιχους τίτλους, θα έπρεπε να είχε εκατοντάδες χιλιάδες ήδη, έτσι δεν είναι?
 
Το θέμα είναι πως το Veilguard βρίσκεται υπό development εδώ και κοντά 10 χρόνια, έχει υποστεί τουλάχιστον 3 reboot στην ανάπτυξή του, και άρα τα κόστη έχουν εκτοξευθεί (κάπου διάβαζα για 200 εκατομμύρια μπάτζετ) και για να βγάλει τα λεφτά του πρέπει να σημειώσει τρελές πωλήσεις. Και με τα έως τώρα ενδεικτικά νούμερα έστω στο Steam αυτό δε φαίνεται να συμβαίνει, εξ ου και το "αποτυχία".

Για αντιπαραβολή, το Andromeda και το Anthem πούλησαν περί τα 5 εκατομμύρια έκαστο και θεωρούνται και τα 2 μέγιστα flops για την εταιρεία (ΟΚ ειδικά το δεύτερο είχε και τον παράγοντα live service που απέτυχε παταγωδώς, κάτι που δεν εφαρμόζεται στο DAV). Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι που να με κάνει να πιστεύω πως το Veilguard θα φτάσει έστω σε αυτό το νούμερο. Αλλά θα δείξει όσο περνάνε οι ημέρες.
νομιζω δεν δωσανε νουμερα για andromeda και μπορει στο σχολια να ηταν φλοπ αλλα sales numbers μαλλον πετυχε τα αναμενομενα. βεβαια να πουμε την αληθεια η ιδια η bioware το ειχε ξεγραμμενο απο την αρχη το game επειδη το εκανε το b studio και οχι το main.
αχ ακομα θυμαμαι αυτες τις τρομερες λεπτομεριες που εβγαλε ο jason schrier στη φορα και ειναι να τραβας τα μαλλια σου. η οποια αποτυχια των παιχνιδιων που ηρθαν μετα (και οι μελλοντικες μαλλον) το λες και καρμα με την αλαζονια του main studio.


edit: τσεκαρα λιγο γκειμς της ea τα νουμερα. το jedi survivor εκανε peak στα 60k (δεν θυμαμαι ποια γκειμς ηταν day 1 steam αλλα θυμαμαι το survivor)

Screenshot 2024-11-01 083917.png
 
Last edited:
νομιζω δεν δωσανε νουμερα για andromeda και μπορει στο σχολια να ηταν φλοπ αλλα sales numbers μαλλον πετυχε τα αναμενομενα. βεβαια να πουμε την αληθεια η ιδια η bioware το ειχε ξεγραμμενο απο την αρχη το game επειδη το εκανε το b studio και οχι το main.
αχ ακομα θυμαμαι αυτες τις τρομερες λεπτομεριες που εβγαλε ο jason schrier στη φορα και ειναι να τραβας τα μαλλια σου. η οποια αποτυχια των παιχνιδιων που ηρθαν μετα (και οι μελλοντικες μαλλον) το λες και καρμα με την αλαζονια του main studio.


edit: τσεκαρα λιγο γκειμς της ea τα νουμερα. το jedi survivor εκανε peak στα 60k (δεν θυμαμαι ποια γκειμς ηταν day 1 steam αλλα θυμαμαι το survivor)

View attachment 8384
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?
 
Θα έλεγα ότι τα νούμερα δεν φαίνονται άσχημα, είναι μια καλή αρχή δεδομένων των συνθηκών. Ποιες είναι οι συνθήκες; Ότι η Bioware έχει χάσει μεγάλο μέρος της καλής θέλησης του κοινού και θα πρέπει να την ξαναχτίσει.
 
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?
Δεν νομίζω ότι ξέρουμε το budget του Jedi survivor.

Και τα νούμερα του veilguard μάλλον είναι εικασίες. Έχω δει να λένε για 80 μύρια. 150 και διάφορους να ξεφεύγουν λέγοντας για πάνω από 250. Ποιος λέει αλήθεια?
 
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι το Jedi survivor δεν είχε μικρό budget? Μεταξύ ΑΑ και ΑΑΑ?

Δεν ξέρω αν είχε ακουστεί κάτι τέτοιο αλλά δεν το πιστεύω. H Respawn έχει τα γραφεία της στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια (με υψηλό κόστος ζωής και αντίστοιχους μισθούς των developers) και η άδεια για το Star Wars σίγουρα δεν θα ήταν φθηνή. Θυμάμαι π.χ. από τα Insomniac leaks ότι η Sony πλήρωσε στην Disney 80κάτι εκατομμύρια δολάρια για την άδεια του Spiderman. Το Star Wars θα ήταν σίγουρα πιο φθηνό αλλά φαντάζομαι όχι κάτω από 40-50.
 
Δεν νομίζω ότι ξέρουμε το budget του Jedi survivor.

Και τα νούμερα του veilguard μάλλον είναι εικασίες. Έχω δει να λένε για 80 μύρια. 150 και διάφορους να ξεφεύγουν λέγοντας για πάνω από 250. Ποιος λέει αλήθεια?

Δεν ξέρω αν είχε ακουστεί κάτι τέτοιο αλλά δεν το πιστεύω. H Respawn έχει τα γραφεία της στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια (με υψηλό κόστος ζωής και αντίστοιχους μισθούς των developers) και η άδεια για το Star Wars σίγουρα δεν θα ήταν φθηνή. Θυμάμαι π.χ. από τα Insomniac leaks ότι η Sony πλήρωσε στην Disney 80κάτι εκατομμύρια δολάρια για την άδεια του Spiderman. Το Star Wars θα ήταν σίγουρα πιο φθηνό αλλά φαντάζομαι όχι κάτω από 40-50.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άρα είχα δίκιο και το survivor φτιάχτηκε με ελάχιστα χρήματα, λίγο παραπάνω από indie game!
Αυτό δεν είναι το σωστό να κάνεις στο ίντερνετ? Να αγνοείς αυτά που σου απαντάνε και να συνεχίζεις να λες τα δικά σου?
:p
 
Return to Form ή όχι
Δεν το πιάσατε ρε χαζά. Εννοεί το φορμ εκείνο, που αισθάνεσαι άβολα κάτω από το πετσί σου, σαν την μπουτς κανάραινα.

Peak formless writing.
 
Τα review είναι αρκετά θετικά, αν και παραμένει το κράξιμο για κακό γράψιμο, φαίνεται ότι βρήκε το κοινό του με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Βέβαια μπορεί απλά ο κόσμος που ξέρει ότι δεν θα του αρέσει, απλά να μην το αγόρασε, οπότε και δεν το θάβει.
Δίκαιο, αλλά ένα γαμώτο που κατάντησε το DA παραμένει.
 
Θα είχε ενδιαφέρον να υπήρχε μια έρευνα για το αν οι συγγραφείς των σύγχρονων μεγάλων games γράφουν με αυτό τον τρόπο γιατί μέχρι εκεί φτάνει η ικανότητά τους ή γιατί προσπαθούν απεγνωσμένα να προσελκύσουν την γενιά του Fortnite.
 
ΟΚ έχουμε διαβάσει παπαροτίτλους και παπαροτίτλους, αλλά το PCGamesN έκαψε φλάτζα:

Dragon Age The Veilguard beats Inquisition’s Steam record by 500% in one hour​

Το οποίο Inquisitions ήρθε steam 6 χρόνια μετά από όταν βγήκε ξέρω εγώ. Το λένε και μέσα, αλλά επιμένει στην σύγκριση...
 
Χμμ, εννοείς δηλαδή ότι δεν πέφτουν να παίρνουν μετά από αναγνώριση αυτής της ασυμφωνίας δεδομένων?
 


Ωωω τι έκπληξη! Το γράψιμο είναι για τ....α μπάζα! #nonbuynary #isosotantodoseioTimaros
 
Screenshot_20241102-092411.png.14519d0725e6a7addfa53f5b8d951d03.jpg
Ειναι αξιοπιστα τα στοιχεία του? Μου φαινεται πολυ μικρο το 200-300Κ copies sold για να ειναι σωστό
 
πολλα απο αυτα δεν εχουν accurate στοιχεια. θα μαθουμε στην πορεια τι sales εχει κανει και αν με βαση οτι προσδοκειες ειχε η ea θεωρειτε αποτυχια η εβγαλε τα αναμενωμενα.
 
Σίγουρα δεν είναι αξιοζήλευτα νούμερα (αν ισχύουν φυσικά) αλλά είναι σχετικά νωρίς ακόμα, συν ότι μάλλον τα πηγαίνει καλύτερα στις κονσόλες. Ή τουλάχιστον εκεί στοχεύει, κρίνοντας από το gameplay, το UI και το γενικότερο "young adult" ύφος. Αλλά όπως είπε και ο Suga ας περιμένουμε μερικές βδομάδες να κάτσει η σκόνη και θα μάθουμε. Πάντως αν κινηθεί σε νούμερα παρόμοια με το SW: Outlaws τότε σίγουρα θα έχουμε γκρίνια και σωρεία άρθρων "γιατί οι παίκτες γύρισαν την πλάτη στο Veilguard" από τα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ sites που το λιβάνιζαν Day 1.
 
Back
Top