Elden Ring

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Είναι πολύ σημαντική εξέλιξη! Ειδικά οι κονσολάδες στην Ουκρανία, έχουν πάθει παροξυσμό!
 
Είναι πολύ σημαντική εξέλιξη! Ειδικά οι κονσολάδες στην Ουκρανία, έχουν πάθει παροξυσμό!

Παίζουμε όσο μπορούμε και προλαβαίνουμε.
 

Εν τω μεταξύ, αυτό το "some performance issues" μεταφράζεται σε 59% -προς το παρόν- στο Steam (16Κ positive - 11K negative).
 
Το παιχνίδι και το launch του είναι τέλειο, 10/10 μέσος όρος βαθμολογίας, μη γκρινιάζετε παλιοχέητερς.

Όσοι του βάζουν αρνητική βαθμολογία στο Στημ είναι ηθοποιοί.
 
1.PNG

Εψαχνα με μανία ένα FWS profile για υποστίριξη widescreen. Βγήκε σήμερα.. φαίνεται να ξεκλειδώνει και τα fps, αν ενδιαφέρεται κάποιος.

Θα φάω κανα ban από το online μου φαίνεται... αλλά δεν γίνεται να το παίξω αλλιώς :(
 
Καιαιαι κλασσικά σα νουμπάς ασχολήθηκα πόση ώρα με την εμφάνιση και ούτε καν προσέχω την επιλογή για starting gift :giankos:.
Μια χαρά θα περάσουμε :PCMR:.
 
Βρήκα πάντως ένα starting gift μετέπειτα. Πολύ ξύλο και αρκετά bugs όμως.
 
Σ' αναζητώ
Σ' αναζητώ Limgrave ξημερώματαααααααα

Έβαλα να δω που είναι η οπλάρα μου, 1η περιοχή διαβάζω (γενικά και αόριστα). Τέλεια, μπόμπα, γίναμε. Τράβηξαμε προς μια μεριά του χάρτη μπας και το βρούμε. ΜΠΑ. Τελικά κοιτάξαμε που είναι στο wiki και είναι κάπου 50-70 ώρες μακριά από εκεί που είμαστε. RIP. Θα παίξω με άλλο όπλο τι να κάνω.

Το παιχνίδι είναι χαώδες χαοτικό. Είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και 100% Dark Souls. Δεν ξέρω γιατί το θεωρούν accessible και το προτείνουν σε όσους δεν έχουν ασχοληθεί με τη σειρά. Κάποιος που παίζει πρώτη φορά και πηγαίνει στο tutorial και μετά πηγαίνει στον ανοιχτό κόσμο, απλώς μαζεύει τα παϊδια του.

Είναι πολύ αρχή ακόμα για εντυπώσεις, όμως στα ανητικά χτυπάνε πολύ οι αλλαγές στο key binding. Για να χωρέσει το Jump στο Α, πήγε το Interact στο Υ. H αλλαγή από 1-handed σε 2-handed πήγε σε 2 κουμπιά πια (Υ + RB ή Υ + LB). Εγώ που άλλαζα συνέχεια μες το fight δεν μπορώ να το συνηθίσω ακόμα.

Κυκλοφορούν φήμες πως το Riposte κάνει πολύ καλή ζημιά αλλά εγώ δεν το δοκίμασα ακόμα, ας μιλήσουν οι φήμες.
 
Το coop επίσης είναι smooth, streamlined και easy peasy lemon squeezy.

Ζητώ δημόσια να βγει αυτός που έκανε λόγο για 30 ώρες παιχνιδιού να μας πει τι είχε πιει, είμαι μεγάλος πολέμιος των ναρκωτικών αλλά από αυτό θα ήθελα να δοκιμάσω.
 
Το coop επίσης είναι smooth, streamlined και easy peasy lemon squeezy.

Λόγια έπειτα από κυριολεκτικά 2 ώρες αφιερωμένες στο πώς γίνεται summon co-op, πέρα-δώθε στις πρώτες 2 bonfires εξωτερικού χώρου. :p

Το παιχνίδι μπορεί να μετανομαστεί σε Dark Souls - Το μεγάλο πελάγωμα. Ο κόσμος είναι αχανής με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
 
Το παιχνίδι μπορεί να μετανομαστεί σε Dark Souls - Το μεγάλο πελάγωμα. Ο κόσμος είναι αχανής με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Χθες μόνο εγώ βρήκα το HUB οι υπόλοιποι δεν το βρήκαν. Κι αν σου κάτσει;

Και ο τρόπος που ξεκλειδώνεις το levelling επίσης μαγευτικός.
 
Δεν ξέρω γιατί το θεωρούν accessible
Fall damage - η νέα υπόθεση της Νικολούλη / αρκετό stealth / αν δεν μπορείς να τους νικήσεις φύγε τρέχοντας πάνω στο άτι (όπως έλεγε περίπου και μια μασκότ του φόρουμ), ή cheeseαρε τους με την ταχύτητα του.
Τι περίμενες, μονόχιτους εχθρούς;
 
Σ' αναζητώ
Σ' αναζητώ Limgrave ξημερώματαααααααα

Έβαλα να δω που είναι η οπλάρα μου, 1η περιοχή διαβάζω (γενικά και αόριστα). Τέλεια, μπόμπα, γίναμε. Τράβηξαμε προς μια μεριά του χάρτη μπας και το βρούμε. ΜΠΑ. Τελικά κοιτάξαμε που είναι στο wiki και είναι κάπου 50-70 ώρες μακριά από εκεί που είμαστε. RIP. Θα παίξω με άλλο όπλο τι να κάνω.
Άκυροοοοοοο

Fall damage - η νέα υπόθεση της Νικολούλη / αρκετό stealth / αν δεν μπορείς να τους νικήσεις φύγε τρέχοντας πάνω στο άτι (όπως έλεγε περίπου και μια μασκότ του φόρουμ), ή cheeseαρε τους με την ταχύτητα του.
Τι περίμενες, μονόχιτους εχθρούς;
Μη βιάζεσαι να μου απαντήσεις, παίξτο πρώτα. Δεν μιλάω για τακτικές ή cheese. Πήγαινε στο HUB πρώτα και πες μου αν κατάλαβες πως πήγες. Μετά δες από τη σκοπιά του νέου παίκτη.
 
@kara σίγουρα, αλλά πολλοί όταν διαβάζουν accessible, έχουν διαμορφώσει προσδοκίες βασισμένες στο Skyrim και την πλειοψηφία, εδώ που τα λέμε, των open world της τελευταίας δεκαετίας πάνω-κάτω, πως θα έχουν καθοδήγηση στα "οbjectives" με κάποιο τρόπο.
Accessibility είναι κι αυτά που ανέφερα ενδεικτικά, έστω για τα δεδομένα της σειράς.
 
"Accessible" με την έννοια ότι έχεις χάρτη και ένα μπούσουλα τύπου "marker" για το που πρέπει να πας μετά ώστε να μη σπαταλάς χρόνο και νεύρα για περιοχές που ενώ τις βρίσκεις στη πορεία σου είναι"για μετά".

Κατά τα άλλα να δω πόσο θα αντισταθώ μέχρι να ανοίξει το wiki. Σαν τους Ουκρανούς με τη Ρωσία ένα πράμα. Ήδη η Kara (άθελά της φυσικά) με φυτιλιάζει για να βρω το Claymore μια ώρα αρχύτερα.
 
Ήδη η Kara (άθελά της φυσικά) με φυτιλιάζει για να βρω το Claymore μια ώρα αρχύτερα.

 
Να ρωτήσω με ποιούς όρους γίνεται το enemy respawn; Ακριβώς όπως στα Dark Souls, δηλαδή είτε πεθάνεις, είτε σώσεις, είτε βγεις/μπεις στο παιχνίδι;
 
Back
Top