What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Epic Store : όταν o Gabe έφτιαχνε client, o Sweeney έτρωγε βελανίδια.

Havanezos

Death Knight
Joined
Aug 3, 2013
Messages
2,534
Μπα δεν εμφανίστηκαν bot χθες?! Μάλλον έπεσε μπανάρισμα!!!!



...με άπειρα dlc για να μην αγοράσετε!
 

Havanezos

Death Knight
Joined
Aug 3, 2013
Messages
2,534
Όσοι δεν τα χαν πάρει την προηγούμενη φορά που τα έδωσε ο Σουίνης μας μπορούν να τα αποφύγουν και τώρα! Αν και αυτό με το κυνήγι με ψήνει να το κάνω install! Και πιθανότατα να το παίξω κιόλας! Μπορεί να μην μπορώ να κάμω headshot στο μπουφού όμως ένα ολόκληρο ελάφι κάπου θα το πετύχω! Λογικά!

 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,780
Σήμερα κάποια στιγμή θα έχει Elder Scrolls online τζαμπέ, αν και δε ξέρω τι λέει χωρίς τα expansions.
 

Havanezos

Death Knight
Joined
Aug 3, 2013
Messages
2,534
Φαίνεται ξεκίνησαν οι διακοπές και το ρίξανε στις επαναλήψεις! Καλά που δε δώσαν και το Ρετιρέ!

 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,939
^Πιο άχαστη ευκαιρία για ένα συγκεκριμένο παχουλό παμπουίνο πιγκουνίνο να δούμε το λοστάρι το 30, δεν υπάρχει.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,906

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,968
Ναι, το 70/30 φαντάζει άδικο και συμφωνώ ότι θα έπρεπε να αλλάξει σε 80/20 π.χ.
Από την άλλη, η Valve προσφέρει τόσα εργαλεία στους devs (για τη διαχείριση κάθε SKU, τις ενημερώσεις, ακόμα και το marketing) μέσω της πλατφόρμας της, που μπορείς να πεις ότι τη δικαιολογεί αυτή την ταρίφα. Δεν είναι δηλαδή μια απλή βιτρίνα που σε χρεώνει για να βάλεις εκεί το προϊόν σου.

Κατά τα άλλα, αυτό το τρομερό νέο initiative της Epic, μου φαίνεται εντελώς κοροϊδία και απόπειρα free marketing, στυλ "παιδιά, υπάρχουμε κι εμείς ε". Απ'όσο ξέρω, ως τώρα κυνηγούσε η ίδια τους devs/publishers και τους πλήρωνε "μπροστά" προκειμένου να φέρουν τα παιχνίδια τους αποκλειστικά στο Epic, απαλλάσσοντάς τους πρακτικά από το ρίσκο των χαμηλών πωλήσεων. Τώρα ουσιαστικά τους ζητάει να έρθουν εθελοντικά και με το ρίσκο να είναι 100% δικό τους. Ένας ένας παιδιά, μη σπρώχνεστε...
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Δεν είναι τόσο απλό, Μαλαντρουά.

Έχει πάρα πολύ να κάνει με την ποιότητα του παιχνιδιού σου. Ένας έξυπνος ντηβέλοπερ, με δυνατό προϊόν, μπορεί να χτυπήσει τρελό τζακπότ μέσω αυτού του προγράμματος. Ο πουθενάς, όπου και να πάει, με το πουλί στο χέρι θα μείνει. Η Epic παίζει πολύ έξυπνη μπαλίτσα και θα δικαιωθεί σε βάθος χρόνου. Το λέω δίχως ίχνος οπαδισμού. Προσωπικά αγοράζω με κριτήριο την ποιότητα του παιχνιδιού, όχι την πλατφόρμα διανομής.

Αν τώρα ένα παιχνίδι κυκλοφορεί ταυτόχρονα παντού, ναι, θα προτιμήσω το Στήμ γιατί είναι ας πούμε η 'πρώτη' μου πλατφόρμα, που στεγάζει το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής μου. Αλλά σιγά μην περίμενα το ΕΠΟΣ/GOAT Αlan Wake II να έρθει στο Στήμ για να λιώσω στις δήθεν απολαύσεις του :D
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,968
Εμένα πάλι μου φαίνεται αρκετά απλό.

Δυσκολεύομαι να σκεφτώ πολλά indie games, όπου το 100% ποσοστό που δίνει η Epic θα μπορέσει να αντισταθμίσει τη χασούρα της μη διάθεσης στο Steam. Ίσως κανένα Hades ΙΙ θα μπορούσε να το πετύχει, ή κάνα Silksong (Hollow Knight 2). Ίσως.

Ένας έξυπνος ντηβέλοπερ, με δυνατό προϊόν, μπορεί να χτυπήσει τρελό τζακπότ μέσω αυτού του προγράμματος.

Εδώ μου φαίνεται ότι εσύ τα απλοποιείς λιγάκι. Υπάρχουν άπειρα καλά/πολύ καλά παιχνίδια εκεί έξω που χάνονται στη θάλασσα των νέων κυκλοφοριών ή/και επισκιάζονται από τα ΑΑΑ που ξέρει ήδη το 90% των παικτών. Δεν μιλάω καν για niche παιχνίδια που απευθύνονται σε συγκεκριμένα γούστα. Η κατάσταση είναι άγρια και απρόβλεπτη, κι η ποιότητα του προϊόντος σου είναι ένα μόνο κομμάτι της εξίσωσης. Φαινόμενα όπως αυτό του Stardew Valley ή του Stray ή του Dave The Diver συμβαίνουν μια στο τόσο (παρεμπιπτόντως και τα τρία υπάρχουν στο Steam, οπότε πάλι δεν είναι ενδεικτικά παραδείγματα, αλλά κουβέντα να γίνεται).

Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα πάνε στο PC τα Alan Wake II και AC: Mirage, αλλά εκεί έχεις το brand loyalty και τη μηχανή του marketing/hype που απλοποιούν αρκετά την κατάσταση, ενώ ειδικά το πρώτο έχει και publisher την Epic.
 
Last edited:

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Ένα ανεξάρτητο που πήγε φοβερά σε πωλήσεις -νομίζω περάσανε το 1Μ στο πρώτο τρίμηνο κυκλοφορίας- ήταν το Tchia, αποκλειστικότητα του EGS και εκπληκτικό παιδικό παιχνίδι από κάθε άποψη. Δεν λέω πως είναι σε καμία περίπτωση εύκολο να χιτάρεις την σήμερον, αλλά συμβαίνει. Η ποιότητα θα βγει στον αφρό.

Αν φτιάχναμε πχ εμείς τώρα ένα φανταστικό point and click που ξεκινά στη σύγχρονη Αθήνα και καταλήγει σε κυνήγι θησαυρού σε όλη την Ελλάδα (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ-ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΠΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ) και ήμασταν σίγουροι για την απήχηση στο Wadjet Eye/Grundislav Games κοινό που λειτουργεί πάρα πολύ με word-of-mouth προώθηση -πρόσφατο σουξέ το υποβλητικό Excavation of Hob's Barrow-θα ήμασταν σχετικά σοφά καρντάσια αν παίρναμε το συγκεκριμένο ντήλ της Έπικ και στηριζόμασταν για το μάρκετινγκ μας στο σχετικά κλειστό -μα αετομάτικο- κύκλωμα των φίλων των ρετροπιξελούμπων.

5Κ κομμάτια Χ 20ε το κομμάτι =100Κ μεικτά πράφιτς. Αν τώρα το παιχνίδι έχει αναπτυχθεί από 4 άτομα με χρηματοδότηση ΕΕ, στο τέλος μένει κατιτίς στη μπάνκα για να το σπρώξεις στο επόμενο. Και δεν μιλάμε καν για χιτ εδώ, μιλάμε για τα 5Κ κομμάτια που πουλά η μέση τέτοια 'καλή' ρετροπιξελούμπα.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,968
Αυτό που περιγράφεις, όμως, είναι ένα βιώσιμο μοντέλο development και όχι το "τρελό τζακπότ" που είπες νωρίτερα. Εκεί βρίσκεται η ένστασή μου.
Εξάλλου, αν μιλάμε για niche παιχνίδια, όπως οι point & click ρετροπιξελούμπες που αναφέρεις, όπου οι devs βασίζονται πολύ στο word of mouth των μυημένων, τότε μπορείς να πιάσεις αυτά τα μετριοπαθή νούμερα και με την διάθεση του game από τη σελίδα σου ή το itchio (+Steam), όπως κάνουν ήδη αρκετοί απ'αυτούς (η σειρά To The Moon είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα). Το θέμα, όμως, είναι να βγει ο indie δημιουργός ευνοημένος από τη συμφωνία με το Epic, όχι απλά να του αποφέρει τα ίδια με πριν.

Όσο για το Tchia απ'όσο ξέρω δεν έπιασε 1 εκ. πωλήσεις μόνο στο Epic αλλά μαζί με το Playstation (4 & 5). Αν έχουν δωθεί στη δημοσιότητα ξεχωριστά νούμερα για PC, τότε θα είχε ενδιαφέρον να τα μελετήσουμε.
Προσωπικά βάζω στοίχημα ότι αν είχε κυκλοφορήσει και στο Steam day 1 οι πωλήσεις αυτές θα ήταν σημαντικά μεγαλύτερες, πιθανότατα σε βαθμό που θα αντιστάθμιζαν το χαμηλότερο ποσοστό κέρδους που παραχωρεί ο Gabe. Αυτό δηλαδή που συζητάμε κι εδώ.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,590
Η Epic παίζει πολύ έξυπνη μπαλίτσα και θα δικαιωθεί σε βάθος χρόνου.

giphy.gif


Μπα σε καλό σου Στέφανε, μου βγήκε ο καφές από την μύτη. Ποιες είναι καλέ μου άνθρωπε οι έξυπνες κινήσεις που θα φέρουν την δικαίωση σε βάθος χρόνου;
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,554
Κοντόφθαλμοι, ολιγορώντες χωρικοί. Άφες αυτοίς Πάτερ Τιμόθεο, ου γαρ οίδασιν πέραν από τη Στημοσταμπαρισμένη μυτόνγκαν τους...

ΥΓ Επίσης, ετοιμάζουμε τα φιλικά Συμβόλαια Αίματος/Δεσμεύσεις Αγοράς Πορατσοπαίχνιδου Απ' Όπου Κι Αν Προέρχεται (ΤΜ) και τα στέλνουμε με κούριερ στα σπίτια σας. ETOIMACTEITE.
 
Last edited:
Top Bottom