Κοντόφθαλμοι, ολιγορώντες χωρικοί. Άφες αυτοίς Πάτερ Τιμόθεο, ου γαρ οίδασιν πέραν από τη Στημοσταμπαρισμένη μυτόνγκαν τους...
ΥΓ Επίσης, ετοιμάζουμε τα φιλικά Συμβόλαια Αίματος/Δεσμεύσεις Αγοράς Πορατσοπαίχνιδου Απ' Όπου Κι Αν Προέρχεται (ΤΜ) και τα στέλνουμε με κούριερ στα σπίτια σας. ETOIMACTEITE.
Μια που μιλάμε για κυκλοφορία κανονικού παιχνιδιού ας αφήσουμε λίγο την πλάκα και ας μιλήσουμε σοβαρά. Η επιλογή του Epic Game Store για ένα μικρό studio έχει λογική σε δύο περιπτώσεις: Πρώτον, αν πάρεις ένα σημαντικό ποσό μπροστά ως minimum sales guarantee που καλύπτει τα έξοδα του development και αφήνει κέρδος που μπορεί να χρηματοδοτήσει το επόμενο project. Ο Σουίνι πλέον δεν μοιράζει λεφτά σε μικρά studios οπότε πάμε στο δεύτερο σενάριο. Για να έχει νόημα να χρησιμοποιήσει ένα studio το νέο πρόγραμμα με τους έξι μήνες αποκλειστικότητας για το μερίδιο 100%, υπάρχει ένα μόνο σενάριο: να πιστεύετε ότι θα πουλήσετε τον ίδιο αριθμό αντιτύπων ανεξαρτήτως καταστήματος.
Το θέμα είναι το εξής: ο αλγόριθμος της Valve προμοτάρει νέες κυκλοφορίες που φέρνουν μαζεμένο οργανικό traffic και αγορές σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία (το launch). Εάν κάνετε launch στο EGS και πουλήσετε εκεί στο κύριο κοινό σας, η κυκλοφορία μετά από έξι μήνες στο Steam θα είναι σημαντικά αποδυναμωμένη και ο αλγόριθμος δεν θα καταγράψει εισροή traffic και αγορών αφού οι περισσότεροι πελάτες σας θα έχουν ήδη πάρει το παιχνίδι. Άρα δεν θα προωθήσει το παιχνίδι σε άλλους users και είναι πιθανό να θαφτεί.
Επομένως, κατ' εμέ η επιλογή του EGS είναι τρομερό ρίσκο διότι κινδυνεύετε να χάσετε πολλαπλάσια από αυτά που θα κερδίσετε με το 100% λόγω της πολύ πιθανής αποτυχίας στο Steam. Αν πραγματικά πιστεύετε ότι έχετε κοινό που θα ακολουθήσει ανεξαρτήτως πλατφόρμας, εύχομαι καλή τύχη. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα διακινδυνεύσετε να καταστρέψετε το launch που θα είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για σημαντικό revenue.