What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Gaming Industry Drama thread

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Στον πρώτο γύρο των βραβείων ούτε κατάλαβα ότι είχε να ψηφίσεις 10 γκέημς και ψήφισα μόνο τη ναυαρχίδα της μηντιατόνικ το φωλγκάης. Όχι ότι είχε καμιά ιδιαίτερη σημασία, αλλά γουατέβερ. Στον δεύτερο που είχε να δώσεις 5 ψήφους την έδωσα μόνο στο ντουμ μιας και τα υπόλοιπα δε με ενδιέφεραν και είπαμε, όχι ότι είχε και καμιά σημασία. Στον τελευταίο γύρο την δίνω στο ντουμ και αποχωρώ ξέροντας ότι δεν έχει καμιά σημασία ένιγουεϊ, αλλά στο καπάκι έθιξε τα αδέρφια μας τους τρανσφοβικούς κρυφονάζι χέητερς εκεί έξω ο δημιουργός του λαστοφάς, οπότε γύρισα με φόρα ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ και την έδωσα στο τσουσίμα, μιας και ήταν ξεκάθαρο ότι η φάση θα παιζόταν ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Αν και χέστηκα προσωπικά και για τα δύο, μιας και δεν έχουν έρθει ακόμα στο έπικ στορ.

Πέρα από αυτό, τα βραβεία θα τα δούμε όλοι για τις ανακοινώσεις της νέας σεζόν του φωλγκάηζ και το γκέημπλεϊ του ντάρκταϊντ, το οποίο αναμένεται να είναι κάτι σαν το γκετδεφακάουτ αλλά για άτομα με λιγότερα βίτσια. Εκτός αν κάποιος, πραγματικά λολ όμως, θα περιμένει να παίξει σάιμπερπανκ όσο οι υπόλοιποι θα ζούμε το απόλυτο όνειρο χαζεύοντας το προσωπάκι του τζόφρι.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
Last edited:

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Καλοί τρανσφοβικοί και οι κοτακαίοι τελικά. Ας τους ρίξουν σε ένα πιτ με λάσπη μαζί με τους ρησέτερανς να δούμε λίγο αίμα. Και στο κάτω κάτω, ας κάνουν τα δικά τους βραβεία να τα δώσουν όπου θέλουν, όπως κάνει όλος ο πολιτισμένος δυτικός κόσμος. Σοβαρά τώρα, ποιος χέστηκε που πάνε τα βραβεία; Και ακόμα σοβαρότερα, πάει δε πάει η σιντί πρότζεκτ τους γαμάει.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Σε αυτο το αρθρακι βλεπω ενα λογικο επιχειρημα, οχι καμια woke σταυροφορια... Νταξει κοτακου ειναι και ημουν επιφυλακτικος, αλλα ειναι μια καλα δομημενη αποψη, μη τα ισοπεδωνουμε ολα

Hades—and, tacitly, those directing its development at Supergiant—was up for the Best Direction award last night too. It’s a great game, just as good as The Last of Us Part II and arguably better in some ways. Why it didn’t win Game of the Year is a subjective discussion I’m not interested in right now, but Hades deserved to win for Best Direction, at least more so than The Last of Us Part II, thanks to the studio’s meaningful avoidance of crunch culture across its various projects.

“You mention sustainability,” Hades writer and designer Greg Kasavin told Kotaku last year. “That’s a word we use a lot, and it’s something that we really highly prioritize as a team. We’ve been working together for 10 years. The percentage of folks on the team that have gotten married or had kids or something is quite a bit higher than when it was just [Supergiant studio director Amir Rao] and [co-founder] Gavin Simon in the living room of a house and a kind of startup company lifestyle. It’s like, if we’re gonna be around for the long haul, we can’t operate the same way we did when we were just getting started.”

Supergiant offers its employees unlimited time off, requiring every worker take at least 20 days for themselves every year.
Emails stop being sent out after 5 p.m. on Friday.
They say everyone keeps an eye on everyone else to make sure no one is getting burnt out.
Much in the same way crunch culture is partially borne of good qualities like passion and dedication, these and various other decisions have created a culture at Supergiant where people learn to take care of themselves and their coworkers, by simply being mindful of the kind of environment they foster with their own actions.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Όλα αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα, μόνο που αφορούν το development/production, και δεν έχουν καμία σχέση με το direction και το σχετικό award, που χρησιμοποιείται με τον ακριβώς ίδιο τρόπο που χρησιμοποιείται ο όρος στον κινηματογράφο. Για αυτό και το direction award πάει στο παιχνίδι και όχι στο studio. Ο αρθρογράφος έχει κάτι σοβαρό να πει, αλλά μπερδεύει σώβρακα με φανέλες, πιθανότατα ηθελημένα για να μαζέψει κλικς. Ή είναι απλά ανίδεος για το τι σημαίνουν οι λέξεις, kotaku είναι αυτό.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Θα αναφερόταν στο production προφανώς.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Προφανώς. Οπότε αυτό που λέει είναι ότι παιχνίδια (και ταινίες; ) με κακό production management, δεν πρέπει να παίρνουν direction award. Το οποίο είναι πρώτον μπούρδα, και δεύτερον οριακά επικίνδυνη μπούρδα, γιατί αποπροσανατολίζει τη συζήτηση για ένα σημαντικό θέμα.
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Δεν υπάρχει τίποτα να ισοπεδώσω θεωρώ, γιατί το κοτακού πάει καιρός που σταμάτησα να το παίρνω στα σοβαρά. Είδα ελεεινό κλίκμπεητ τίτλο, είδα κοτακού, ε δεν μπήκα στο κόπο να κλικάρω καν. Για άλλη μια φορά οι έγκριτοι ρεπόρτερς εκεί πέρα μπερδεύουν τη βούρτσα με αυτό που δεν έχει ο χαρακτήρας του γκου στο σάιμπερπανκ.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
Καλά δεν είναι μόνο το kotaku στο σύνολο του άθλιο. Έβγαλε news το polygon για το patch του cyberpunk και μέσα σε αυτό ο τύπος που το έγραψε κατάφερε και πέρασε πολιτικό μήνυμα μήνυμα για το πώς παρουσιάζει άσχημα το γκειμ τους τρανς.


καλα @Great0ldOne το ότι μπερδευεται το κανει και το λογο που το περασα στο drama και οχι στο gaming news.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Προφανώς. Οπότε αυτό που λέει είναι ότι παιχνίδια (και ταινίες; ) με κακό production management, δεν πρέπει να παίρνουν direction award. Το οποίο είναι πρώτον μπούρδα, και δεύτερον οριακά επικίνδυνη μπούρδα, γιατί αποπροσανατολίζει τη συζήτηση για ένα σημαντικό θέμα.

Διαφωνώ εν μέρει γιατί πιστεύω ότι το ένα δεν είναι αποκομμένο από το άλλο. Το καλλιτεχνικό όραμα συνδέεται για μένα άμεσα με τις πραγματικότητες της παραγωγής και ο κάθε director σε οποιοδήποτε μέσο πρέπει να συνυπολογίζει και τα δύο στην διαδικασία υλοποίησης του πρότζεκτ. Αν το σκεφτούμε, αυτό που κρίνεται σε κάθε σχετική τελετή βραβείων δεν είναι η ιδέα πίσω από το έργο τέχνης ή το προϊόν αλλά το τελικό αποτέλεσμα. Κανείς δεν βραβεύεται για ιδέες που δεν κατάφερε να ενσωματώσει στο παιχνίδι λόγω έλλειψης χρόνου ή χρημάτων.

Αν επομένως το όραμα του director ήταν τέτοιο που θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο με απάνθρωπο crunch, το γεγονός αυτό συνεπάγεται από μόνο του ότι χωρίς το crunch το τελικό προϊόν θα ήταν πολύ διαφορετικό και πιθανότατα κατώτερο. Η διαδικασία παραγωγής πιστεύω πως επηρεάζει άμεσα το game design.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Πρώτον, κάνεις λάθος. Δεύτερον, αν δεχτούμε χάριν συζήτησης ότι δεν κάνεις λάθος, τότε δεν υπάρχει λόγος να αποκλειστεί μόνο το game direction award, όπως ρητά κάνει το διαχωρισμό ο αρθρογράφος του Kotaku που δέχεται όλα τα άλλα awards που μάζεψε το LoU2, αλλά πρέπει να αποκλειστεί το game από όλες τις κατηγορίες και όλα τα awards show.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Πρώτον, κάνεις λάθος. Δεύτερον, αν δεχτούμε χάριν συζήτησης ότι δεν κάνεις λάθος, τότε δεν υπάρχει λόγος να αποκλειστεί μόνο το game direction award, όπως ρητά κάνει το διαχωρισμό ο αρθρογράφος του Kotaku που δέχεται όλα τα άλλα awards που μάζεψε το LoU2, αλλά πρέπει να αποκλειστεί το game από όλες τις κατηγορίες και όλα τα awards show.

Star Citizen for "game direction" award nominee :gap: .
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Πρώτον, κάνεις λάθος. Δεύτερον, αν δεχτούμε χάριν συζήτησης ότι δεν κάνεις λάθος, τότε δεν υπάρχει λόγος να αποκλειστεί μόνο το game direction award, όπως ρητά κάνει το διαχωρισμό ο αρθρογράφος του Kotaku που δέχεται όλα τα άλλα awards που μάζεψε το LoU2, αλλά πρέπει να αποκλειστεί το game από όλες τις κατηγορίες και όλα τα awards show.

Είναι πιθανό να κάνω λάθος, θα ήθελα όμως να ακούσω γιατί.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Επειδή διαφωνείς μαζί μου :p :cool: .

Αυτό κάνω από τότε που ανακαλύφθηκε το internet, διαφωνώ με όλους. Η διαφωνία είναι απείρως πιο διασκεδαστική από την ταύτιση απόψεων, πόσο μάλλον όταν δικαιώνεσαι στο τέλος όπως συμβαίνει πάντα με εμένα.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,333
Αυτό κάνω από τότε που ανακαλύφθηκε το internet, διαφωνώ με όλους. Η διαφωνία είναι απείρως πιο διασκεδαστική από την ταύτιση απόψεων, πόσο μάλλον όταν δικαιώνεσαι στο τέλος όπως συμβαίνει πάντα με εμένα.

giphy.gif
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,832
Διαφωνώ εν μέρει γιατί πιστεύω ότι το ένα δεν είναι αποκομμένο από το άλλο. Το καλλιτεχνικό όραμα συνδέεται για μένα άμεσα με τις πραγματικότητες της παραγωγής και ο κάθε director σε οποιοδήποτε μέσο πρέπει να συνυπολογίζει και τα δύο στην διαδικασία υλοποίησης του πρότζεκτ. Αν το σκεφτούμε, αυτό που κρίνεται σε κάθε σχετική τελετή βραβείων δεν είναι η ιδέα πίσω από το έργο τέχνης ή το προϊόν αλλά το τελικό αποτέλεσμα. Κανείς δεν βραβεύεται για ιδέες που δεν κατάφερε να ενσωματώσει στο παιχνίδι λόγω έλλειψης χρόνου ή χρημάτων.

Αν επομένως το όραμα του director ήταν τέτοιο που θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο με απάνθρωπο crunch, το γεγονός αυτό συνεπάγεται από μόνο του ότι χωρίς το crunch το τελικό προϊόν θα ήταν πολύ διαφορετικό και πιθανότατα κατώτερο. Η διαδικασία παραγωγής πιστεύω πως επηρεάζει άμεσα το game design.
Θα διαφωνήσω στην ίδια λογική αλλά αντίστροφα. Η ευθύνη του director είναι να παρουσιάσει κάτι που είναι όσο γίνεται αρτιότερο και κοντινότερο στο όραμα το δικό του και της ομάδας. Το οποίο όραμα είναι κυρίως δικό του αποτελεσμα καθώς αυτός λαμβάνει τις καλλιτεχνικές αποφάσεις. Η επιτυχία του τελικού προϊόντος σε αυτούς τους τομείς κρίνει το έργο του.
Για να δώσω ένα παράδειγμα, τα assassin creed παρουσιάζονται στην ώρα τους, χωρίς crunch και υπέρβαση του budget αλλά δεν θυμάμαι κάνεις, εδώ μέσα τουλάχιστον, να ανέφερε ότι εντυπωσιάστηκε από τον director τους. Οι λόγοι προφανείς.
Ακόμα και αν συμφωνούμε ότι έχει την ευθύνη να ολοκληρώσει το όραμα του μέσα σε καθορισμένο budget/χρόνο, για εμένα τουλάχιστον, θα τον κρίνω για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα και όχι το διαχειριστικό.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000

Video game director may refer to:

Για την συζητηση μας, αυτο που εννοουμε ειναι το πρωτο, το Video game producer


An internal producer is heavily involved in the development of, usually, a single game. Responsibilities for this position vary from company to company, but in general, the person in this position has the following duties

  • Negotiating contracts, including licensing deals
  • Acting as a liaison between the development staff and the upper stakeholders (publisher or executive staff)
  • Developing and maintaining schedules and budgets
  • Overseeing creative (art and design) and technical development (game programming) of the game
  • Ensuring timely delivery of deliverables (such as milestones)
  • Scheduling timely quality assurance (testing)
  • Arranging for beta testing and focus groups, if applicable
  • Arranging for localization
  • Pitching game ideas to publishers

In short, the internal producer is ultimately responsible for timely delivery and final quality of the game.

For small games, the producer may interact directly with the programming and creative staff. For larger games, the producer will seek the assistance of the lead programmer, art lead, game designer and testing lead. While it is customary for the producer to meet with the entire development staff from time to time, for larger games, they will only meet with the leads on a regular basis to keep updated on the development status.[2] In smaller studios, a producer may fill any slack in the production team by doing the odd job of writing the game manual or producing game assets.[
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Η συζήτηση μας ξεκίνησε από, και από τη μεριά μου αφορούσε μόνο, το άρθρο του Kotaku, που αναφέρεται ρητά στα Video Game Awards, όπου το game direction award ξεκάθαρα δεν έχει καμία σχέση με το production. Η λέξη direction εκτός context είναι όντως πολύσημη, αλλά εδώ έχουμε ξεκάθαρο context. Δεν μπορεί να αποφασίζει το Kotaku από μόνο του ότι μιλάμε για κάτι διαφορετικό από το παράδειγμα που το ίδιο χρησιμοποιεί.
 
Top Bottom