Gaming Industry Drama thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!


Όλα καλά στην βιομηχανία του gaming.
 
τώρα που το σκέφτομαι, η βιομηχανία μπορεί να πάει να ψοφήσει, εκεί είναι το πρόβλημα ότι έγινε βιομηχανία παραγωγής λεφτών.
 
Στο Covid Era έριξαν αρκετό λεφτό και τώρα προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα. Ως συνήθως ο άνθρωπος λειτουργεί αφού την ακούσει για τα καλά και δεν κοιτάζει να προετοιμαστεί καταλλήλως.
 
Αντικειμενικά μιλώντας, και πέρα από το προφανές ανθρώπινο δράμα του να χάνει κόσμος τις δουλειές του κτλ, η ΑΑΑ βιομηχανία χρειάζεται μια κάθαρση, να γκρεμιστεί και να ξαναχτιστεί από τα θεμέλια, οπότε ας γίνει μια ώρα αρχύτερα ό,τι είναι να γίνει. Το δυστύχημα είναι πως αυτή η κάθαρση θα επηρεάσει κυρίως τους απλούς εργαζόμενους (ας μην εστιάσω βέβαια στο αν αυτοί οι εργαζόμενοι ήταν καλοί/άξιοι ή όχι) και όχι τους chairmen που θα τσεπώσουν τα παχυλά μπόνους και μετά θα πάνε να καταστρέψουν άλλη εταιρεία.

ΥΓ. Ο Chris Avellone παρακολουθεί τις απολύσεις σας:

 
Ακομη μια μπιχτη προς την embracer απο την τωρινη εταιρεια της καρδιας μας

'We don't have shareholders, but we also don't think about them,' Larian Studios uses its stage time at the DICE Awards to speak out against a brutal industry climate

Larian Studios' head of production David Walgrave also took to the microphone to share a few words. "We ask you to pay one price only for the game, and that's it—you can own it for the rest of your life. We don't have shareholders, but we also don't think about them. There's an expression in Dutch—'honesty lasts longest', or something."

That reads to me like a dig at Embracer Group's recent comments. In a gaudy bit of saying the quiet part out loud, Embracer remarked that its "overruling principle is to always maximize shareholder value in any given situation" in a financial report. This was in the wake of laying off 1,400 employees over six months in 2023. A failure to read the room, even if it's patently true.

"We don't make decisions where we think 'this could make us the most money'," Walgrave continues. "In the long run, building a community, building a playerbase, building games that are actually fun is going to make you the most money, that's it."

Larian Studios does technically have a single shareholder in Tencent—which owns around 30% of the company. However, an important piece of context is that Tencent appears to own what's called a "preference" share, meaning that Tencent doesn't have voting rights when it comes to Larian's decision making. The rest of the company belongs to CEO and Founder Swen Vincke and his wife.

I'm noting this more for clarifications' sake, rather than to disagree with anything Walgrave said—when we think of the influence shareholders typically have on large gaming companies and publishers, Larian Studios is under no obligation to kiss the ring.
 
Απ'ότι ισχυρίζεται ο Ηλίας Τουφεξής, η Eidos πίσω στο 2020 είχε επικοινωνήσει μαζί του για να του ζητήσει να μιλάει ΛΙΓΟΤΕΡΟ για τον Adam Jensen, έτσι ώστε ο κόσμος να "εστιάσει στα υπόλοιπα πρότζεκτς της εταιρείας" :ROFLMAO:


:adamjensen:
 
Απ'ότι ισχυρίζεται ο Ηλίας Τουφεξής, η Eidos πίσω στο 2020 είχε επικοινωνήσει μαζί του για να του ζητήσει να μιλάει ΛΙΓΟΤΕΡΟ για τον Adam Jensen, έτσι ώστε ο κόσμος να "εστιάσει στα υπόλοιπα πρότζεκτς της εταιρείας" :ROFLMAO:


:adamjensen:
Καλά έκανε , αφού όλα αυτά τα άλλα project ήταν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες, οπότε άξιζε που έβαλε στον πάγο ένα ιστορικό (και μισοτελειωμένο ) παιχνίδι.
Oh wait...
 

Επίσης κάπου διάβασα ότι το roadmap τους πιάνει μέχρι και Δεκέμβριο 2024. Θα αποδειχθεί άραγε το project αποστολή αυτοκτονίας και για την ίδια τη Rocksteady; :rolleyes:
 

Επίσης κάπου διάβασα ότι το roadmap τους πιάνει μέχρι και Δεκέμβριο 2024. Θα αποδειχθεί άραγε το project αποστολή αυτοκτονίας και για την ίδια τη Rocksteady; :rolleyes:

Ελπίζω να αλλάξουν γνώμη και να το αφήσουν νωρίτερα γιατί θα είναι αμαρτία από τον Θεό να φάει η Rocksteady άλλον ένα χρόνο προσπαθώντας να κρατήσει ζωντανό το παιχνίδι. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα από live service games που το γύρισαν στην πορεία και έγιναν επιτυχίες, αλλά όλες οι σχετικές περιπτώσεις ήταν games με γερά θεμέλια αλλά προβληματικό launch ή λίγο περιεχόμενο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το κεντρικό concept του παιχνιδιού είναι αδιάφορο για τους gamers.
 
Προτείνω να τους προσλάβει ο @shredder μπας και σωθούνε.
θα τους προσλαβω για να φτιαξουν παιχνιδια με πρωταγωνιστη εμενα . Εχουν εμπειρια με το Suicide Squad οποτε απλα αν φτιαξουν ενα παιχνιδι δρασης που αντι για suicide squad θα ειμαι εγω να πολεμαω χελωνες θα εχει τεραστια επιτυχια.
 
Back
Top