What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Gothic Series

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,316
awkward-side-eye.gif


Fuck it, θα εξομολογηθώ για να φύγει η αμαρτία: Τα μόνα Gothic που έχω παίξει είναι (πάρτε μια καρέκλα για να μην λιποθυμήσετε) το Gothic 3 και το Gothic 4: Arcania, Έχω παίξει όλα ανεξαιρέτως τα Risen βέβαια, δεν ξέρω αν αυτό είναι ελαφρυντικό.

133914.gif


Νομίζω το 1 και το 2, είναι πολύ πιο εθιστικά!! Απλά έχουν τα προβλήματα του χειρισμού, που είπε ο μεγάλος παλιός!! Το Arcania τί λέει? Έχω μια συλλεκτική έκδοση, που αγόρασα πριν 11 χρόνια στο Παρίσι (Μαζί με το Il-2 Cliffs of Dover)!!!
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
θα κυνηγανε εσενα, καπτεν οι χαρντκορ φανς με τα δικρανια, που ρωτησες για το αρκανια.
αν θεωρησεις οτι παιζεις ενα οποιοδηποτε αξοναρπιτζί, δεν ειναι για πεταμα. ιμχο, παιρνει ενα 6 στο 10. αλλά δεν πρεπει ουτε στιγμη να σκεφτεις οτι παιζεις γκοθικ. καμμία σχεση ομως.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,316
θα κυνηγανε εσενα, καπτεν οι χαρντκορ φανς με τα δικρανια, που ρωτησες για το αρκανια.
αν θεωρησεις οτι παιζεις ενα οποιοδηποτε αξοναρπιτζί, δεν ειναι για πεταμα. ιμχο, παιρνει ενα 6 στο 10. αλλά δεν πρεπει ουτε στιγμη να σκεφτεις οτι παιζεις γκοθικ. καμμία σχεση ομως.

bring-it-on-im-ready.gif


Καλά!! Εδώ είδα διαφορά, μεταξύ 2 &3, δεν το συζητάμε!! Αλλά για να δούμε ένα αξοναρπιτζί στον κόσμο του Gothic, δεν θα έλεγα όχι!!
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Το Arcania τί λέει?

Το είχα κάνει review στο PC Master, αν θυμάμαι καλά είχα πει ότι σαν συνέχεια των Gothic απογοητεύει αλλά αν κριθεί ως standalone δεν είναι κακό. Το μόνο που θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια είναι ότι ο κόσμος του παιχνιδιού είχε ορισμένα πολύ ωραία τοπία (με τα τότε τεχνολογικά δεδομένα).
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Το θυμάμαι που το είχες ξαναγράψει και άλλη φορά για τα Gothic 1 και 2 και εντάξει, πιστεύω ότι όλοι μπορούν να αντιληφθούν ότι ειδικά στη, μετά Witcher 3, εποχή με τα πολλά και καλά RPG που βγαίνουν (είτε 3rd person είτε isometric), είναι δύσκολο κάποιος να αφήσει τα νέα στην άκρη (έστω και προσωρινά) για να αφιερώσει 70-100 ώρες στα δύο πρώτα Gothic (στο καθένα...).
Τα παραλές, πιστεύω ότι ακόμα και κάποιος που δεν έχει ξαναπαίξει θα καταφέρει να τερματίσει το 1 σε 30-35 ώρες και το 2 MANISIO άντε μαξ 50. Το ΝοτΡ ναι θέλει σίγουρα υπομονή και επιμονή και να νιώθεις το μέτα.
Επίσης, ρε μάγκες, ας μην αποθαρρύνουμε κόσμο με το "πρόβλημα του χειρισμού" νιώθω ότι έχει γίνει καραμέλα. Σε πιτσιρικά 20 χρόνων έβαλα τις προάλλες να παίξει το 1, και το έμαθε μια χαρά μέσα σε μισή ώρα. Δε μιλάμε για "ερπιτζά" καν, από ΛοΛ και Κάουντερ Στράικ ήρθε. Το πρόβλημα του είναι στο ότι σκιπάρει τους διαλόγους όλους και χάνεται μετά.
@captain kal



Σήμερα συμμετείχα στο πρώτο μου ηβέντ από τότε που ξεκίνησα να παίζω στο σέρβερ.
Παρατηρήθηκαν επιθέσεις από Γκόμπλινς στις φάρμες κοντά στη πόλη και έτσι βγήκε διάγγελμα όπου ο Γκόβερνορ της Κορίνις θα έδινε αμοιβή σε όσους συμμετείχαν στη καταπολέμηση της μάστιγας. Πήραν μέρος κάποιοι μερσέναρις, κάποιοι φρουροί και εγώ ως σκέτος σίτιζεν ακόμα, αλλά με πρόθεση να κάνω τζόιν τους μέρκς.
Τελικά τα γκόμπλιν είχαν αρχηγό έναν Ορκ Σαμάνο, που είχε φύγει από τη φυλή του και ήθελε να δυναμώσει το στρατό από Γκόμπλινς για να επιστρέψει και να γίνει αρχηγός.
Ο Κάπτεν τον Μερκς έπεισε τον Ορκ να πάει προς το Βάλλει οφ Μάινς και να ταϊσει Ορε(!) στα Γκόμπλινς του για να δυναμώσουν με μαγεία, ε και μετά μας έδωσαν αμοιβή κ εμένα με δέχτηκαν στους Μερκς.
 
Last edited:

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Ακόμα ένα event χτες. Αντί να στήσουμε ενέδρα στα γκόμπλινς τα περιμέναμε στο κάστρο (έγινε μια συννενόηση να φανεί ότι φταίνε οι Παλαντινς για να στρέψουμε τους Μιλίτια εναντίον τους) και τα νικήσαμε χωρίς απώλειες.

 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Για τον αγγλόφωνο σέρβερ έχουμε νέα IP ADDRESS : 51.79.70.227:28960
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
παιζεις l hiver σταματημενε?
παλευεται? πως το βλεπεις? ή σπαει μπαλες με την δυσκολια του?
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
παιζεις l hiver σταματημενε?
παλευεται? πως το βλεπεις? ή σπαει μπαλες με την δυσκολια του?
Σπάει αρκετά μπάλες, αλλά πιστεύω το έχεις. Το κακό είναι το balance και κάνει περισσότερο μπαμ όταν έχεις NPCs μαζί σου. Bartok πέθαινε από λύκους, Diego από 2-3 Orcs, Lares από ένα Warg και ένα λύκο π.χ.
Το τόξο κάνει πολύ καλή δουλειά, το διευκολύνει κατά πολύ αλλά τα βέλη είναι ακριβούτσικα, φάση 5gp το ένα, οπότε πρέπει να craftάρεις.
Untitled.jpg

Να σημειώσω, όπως ήδη είπα, ότι έκλεψα κιόλας και πάλι δύσκολο μου φαίνεται (έβαλα παραπάνω HP και πήγα από την αρχή STR και DEX στα 30). Τώρα είναι περίπου τόσο δύσκολο όσο το κανονικό NotR.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Φίλε μου θυμίζεις εμένα στα 20 πάνω κάτω όταν είχα παίξει NWN και ωσάν καλό τι εν τι πρεζάκιο, ήθελα να ρουφήξω την κάθε γραμμή χαλασμένου ναρκωτικού εκεί έξω (aka mod - disclaimer προφανώς υπάρχουν mods που κάνουν πλάκα και στο βασικό game), περιμένοντας την επόμενη κυκλοφορία που θα μου τραβούσε το ενδιαφέρον.

Λίγο αργότερα με έπιασαν οι μεταφυσικές ανησυχίες και ό,τι είμαστε σαν μπαταρίες στον κόσμο τούτο, οπότε λέω, γιατί να μη δοκιμάσω και άλλα πράγματα; Εμπειρίες θαυμαστές περίμεναν κάποιον να τις ανακαλύψει.

Tl;dr: μακάριοι οι πτωχοί τω πισωκατάλογο (sic), hope it was worth it
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
@Stamatimenos , μην ακους κανεναν.
απλα ειμαστε οι Τυχεροι, οι Πληρεις, οι Αξιοζήλευτοι.
εχουμε βρει Ακριβως αυτα τα συγκεκριμενα εκεινα που μας ολοκληρωνουν gamingwise και προφανως, κατεχουν το 98% του χρονου μας. ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ.

αλλοι ψαχνουν ακομα οι δυστυχεις, δεν βρισκουν το Απολυτο που θα τους γεμισει και το χουν ονομασει ολο αυτο, ταξιδι ανακαλυψεων και καινουριων πραγματων και κυνηγι της νεας εμπειριας κλπ κλπ.... συμπασχω μαζι τους, τους συμπονω αλλά δεν φταιμε εμεις που ανακαλυψαμε νωρις το Τελειο και ειμεθα disciples στον ναο Του.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
@Χειρομαλάχτης το Χ πήγε επειδή ο Τόνυ μου είπε ότι το ήθελες όχι γιατί διαφωνώ με το ποστ σου ή του Σταματημένου που ακολουθεί, αλλά για τη λογική ότι όσοι έχουμε πάκλοκ μεταφράζεται στο ότι ΔΕΝ βρήκαμε το τέλειο παιχνίδι. Εξ μαρκς δε ρονγκ.
Hollow Knight, Stalker, Witcher 3 (DUUHH, διάβολε από αυτά που έγραφα στο θρεντ του γίνεται αντιληπτό), για να ονομάσω πρόχειρα μερικά.
Αναμνήσεις από ταξίδια που θα με συντροφεύουν για πάντα. Προφανώς. αντικειμενικά, το backlog θα μας θάψει όλους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πέσουμε αμαχητί.
Όχι γιατί έχουμε καμιά υποχρέωση, αλλά επειδή ακόμα μας ιντριγκάρουν ταξίδια σε ανεξερεύνητους προορισμούς. Έχει διαφορά.


Περνάμε στην on topic εμπειρία red pill σεντονάρα που ακολουθεί (σας προειδοποίησα)

Έβαλα το Risen 2 για να κάνω σιγά-σιγά update με τα πιρανοπαίχνιδα, που είχα μείνει σταματημένος στάσιμος στο πρώτο Risen. Το οποίο το είχα παίξει πολύ κοντά στην εποχή του και μου άρεσε πολύ. Όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της PB ήταν εκεί, δεν έχει νόημα να αναλύσω.

Για το 2 δεν γνώριζα κάτι, ok είχα διαβάσει τότε κάποια reviews αλλά απέδιδα τον αρνητισμό στην προκατάληψη που υπήρχε ανέκαθεν για τα παιχνίδια των Γερμανών.

Τα γραφικά στέκονται πολύ καλά. Σε σημεία πραγματικά θαύμαζα το περιβάλλον.
Η engine από την άλλη - χωρίς να μασήσω λόγια - πρέπει να είναι από τις πιο σάπιες που έχω δει σε παιχνίδι εδώ και καιρό. Όχι γιατί χώλαινε σε fps ή κάτι τέτοιο. Αλλά γιατί οι σκιές και αρκετά από τα textures (π.χ. φυλλωσιές) έκαναν απότομες, σπασμωδικές μετακινήσεις (σαν pop in) με αποτέλεσμα σε στιγμές να μου θυμίζει αυτό το περιβόητο τρεμούλιασμα που είχαν τα περισσότερα παιχνίδια του PS1.

Κάπου διάβασα ότι αυτό για τις σκιές οφείλεται στο ότι είχαν φτιάξει τον ήλιο ώστε να μετακινείται απότομα σε συγκεκριμένα intervals όσο περνάει η ώρα.

Όπως και να 'χει, πέρασα ένα unofficial mod που το μείωσε σε κάποιο βαθμό, αλλά και πάλι δε μπορούσε να αγνοηθεί εντελώς. Σε αυτά προσθέστε και το πραγματικό, legit, pop in εχθρών και χαρακτήρων που εμφανίζονταν από συγκεκριμένη απόσταση.

Πως διάλο κατάφεραν να χαλάσουν τον τεχνικό τομέα από το προηγούμενο, με ξεπερνά.

Πάμε στην πανωλεθρία μέρος δεύτερο. H melee μάχη για τα πανηγύρια. Αρκετοί εχθροί μπορούσαν να σε κολλήσουν (Gothic 3 χωρίς CP, κανείς?), το lock targeting ήταν αστείο (δεν ήταν λίγες οι φορές που μετά από dodge κατέληγα να βαράω αέρα επειδή ο χαρακτήρας κοίταζε σε άλλη κατεύθυνση από εκεί που ήταν ο εχθρός *γελάει υστερικά*) και μόνο αφού το ανέπτυσσες αρκετά το melee σκέλος γινόταν σχετικά ανεκτό.

Γενικά κάποια animations ήθελαν δουλειά πχ άλμα, αλλά ok το jank όταν είναι σε μικρές ποσότητες προσδίδει κάποια γοητεία.

Σκέφτηκα λοιπόν να κινηθώ προς ranged+voodoo, να δούμε και κάτι διαφορετικό. Λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο (αφού είναι αντιμαχόμενες παρατάξεις). Με αφορμή αυτό, πάμε στο rp/gameplay βάθος. Γιατί λιγότερα factions αυτή τη φορά ρε παιδιά; Γιατί η πλειοψηφία των quests είναι fetch quests ή με απλοϊκή δομή; Με προδίδει η μνήμη μου και ανέκαθεν ήταν τέτοια; Ok υπήρχαν 2-3 πραγματικά περίπλοκα που έπρεπε να προσέχεις τι θα κάνεις/πεις π.χ. τα αλληλενδετα Mauregato/Αccess To The Archives/Following Garcia's Trail αλλά ήταν οι εξαιρέσεις.

Τουλάχιστον η μεριά βουντού/ιθαγενείς προσέδιδε μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση στην επίλυση κάποιων quests, αλλά και πάλι ήθελα περισσότερη έκταση στην υλοποίηση.
Το βουντού είχε φάση και στη μάχη, αλλά γιατί τόσα λίγα spells και γιατί να είναι πραγματικά αποτελεσματικό στο τελευταίο 1/3; Εντάξει οι κούκλες έκαναν χαρτόνι ακόμα και τα πιο νταμάρια αλλά ήταν περιορισμένες. Τα δε σκήπτρα, ποια διάνοια σκέφτηκε να βάλει min resistance σε όλους τους αντιπάλους που να απαιτεί black magic skill από 75 και πάνω; Δεν έχουν ακούσει για κυμαινόμενα res;;

Ο δείκτης δυσκολίας, σαφώς πεσμένος σε σχέση με το παρελθόν. Δεν ξέρω αν οι npcs που σε συνόδευαν μπήκαν για να καλύψουν τις ατέλειες της μάχης ή για να είναι πιο προσιτό το παιχνίδι σε ευρύ κοινό...Για να είμαι ειλικρινής δε με χάλασε αφού με το παρεάκι πάτησα γκάζι και ξεμπέρδεψα γρήγορα.

Το δε φινάλε, anti -climactic αν και όχι κακό, και ένα τελικό boss steamroll. Τουλάχιστον ήταν παραδοσιακή μάχη, σε αντίθεση με τις αμήχανες/δεν είμαι βέβαιος τι θέλω να κάνω αντίστοιχες αναμετρήσεις που προηγήθηκαν.

Το παιχνίδι είχε αρετές (δυνατό theme, ατμόσφαιρα, layout περιοχών, συμπαθής main) αλλά παρόλο που πάλεψα με το jank (και νίκησα) αυτή η αίσθηση ότι το game ήταν ξεπερασμένο (και ξεκάθαρα υποδεέστερο του πρώτου μέρους), δεν έλεγε να φύγει.
Ίσως εγώ προχώρησα/μεγάλωσα. Ή βγήκαν καλύτερα παιχνίδια από τότε.

Θα βάλω κάποια στιγμή και το 3 μιας και είδα ότι βελτιώνεται σε αρκετούς τομείς.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
ενταξει, ημαντε επιτηδες υπερβολικος κι ακραιος. ναι, υπαρχουν 3 - 4 παιγνιδια που δεν εχουν φυγει ποτέ απ τον σκληρο. ποτέ ομως.

ΑΛΛΆ, δεν παιζω μονο αυτα, εννοειται. περισσοτερο εννοουσα οτι γνωριζουμε ακριβως το υποειδος των κειμς που γουσταρουμε και δεν προκειται ν αλλαξει ριζικα αυτο. δεν προκειται ποτέ να με συγκινησει ενα σουρβαιβαλ σιμ, ενας εξομοιωτης νταλικερη ή ενα διαστημικο στράτεγκι οσο πχιοτικο και μερακληδικο κι αν ειναι στον τομεα του. εχω κατασταλαξει σ αυτο απο πολυ πολυ νωρις. ειναι μια αρχαια συζητηση αυτη, κι εχει ξαναγινει, νομιζω με τον μπορατσο. υποστηριζα (και υποστηριζω) οτι η αλλαγη γουστων και προτιμησεων δεν ειναι αναγκαστικα και νομοτελειακα Εξελιξη. ή ωριμοτητα ξερωγω που ερχεται και καλα μαζι με την ηλικια. μ αρεσουν οι ιδιοι συγγραφεις, οι ιδιες μουσικες, τα ιδια εργα τεχνης με 30 χρονια πριν. υποπτευομαι οτι ο πολυς ο κοσμος αυτο το μεταφραζει αυθαιρετα ως ανωριμοτητα, αλλά ειλικρινως δεν δινω σεντ γι αυτο.

επισης, μην μπερδευεσαι. ο τωνης ηθελε ΔΙΑΚΑΩΣ το χι μου και το εκαμε ξεκαθαρο με υπεροχο, κινκυ τροπο, οπότε του το εδωκα ανεπιφυλακτα. δεν το ζητησα, οχι οτι μ ενοχλει ομως.
ισως θυμασαι αλλο σκηνικο, που μου το δωκε ο κλωνος του καραφλου πρακτορα και το κανα σετακι με το ελατί σκιν μου ψές.

οντοπικ (επιτελους), να πω οτι εχεις δικιο για το σχεδον αθλιο ριζεν 2, που καθολου δεν θυμιζε το καταπληκτικο ενα, αλλά το παιξαμε για αρχειακους λογους. δεν το θυμαμαι και καλα, παει καιρος. το 3 που το επαιξα λιγο πιο προσφατα, θυμιζει βεβαια πιο πολυ το 2 απο το 1, αλλά δεν ειναι τοσο κακο. 1 - 3 - 2, θα τα εβαζα σε σειρα ποιοτητας.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
To Risen 2 πιστευώ και εγώ πως είναι το χειρότερο της πιράνΧα, αλλά το διασκέδασα αρκετά. Επίσης ναι, θεωρώ πως όλα τους τα γκέμια έχουν θέμα με το view distance και πρέπει να το μαξάρεις ή με mods ή πειράζοντας το .ini
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Όχι γιατί έχουμε καμιά υποχρέωση, αλλά επειδή ακόμα μας ιντριγκάρουν ταξίδια σε ανεξερεύνητους προορισμούς.
Μ' αυτό τα λες όλα. Όλα και για πάντα. Μπορεί να παντρευτούμε να έχουμε παιδιά, εγγόνια. Να γίνουμε 90+ χρονών (πρώτα ο Θεός) και να μη βλέπουμε καλά-καλά, αλλά ΑΥΤΟ θα συνεχίζει να ισχύει.
 
Top Bottom