To Grim Dawn όσο κι αν με ενθουσίασε, έχει νομίζω προβληματικό μηχανισμό για τα loot drops (ο οποίος είναι επιστήμη ολόκληρη που στηρίζει ολόκληρη την ψυχολογία εθισμού του παίκτη).<br><br>Δεν είναι τόσο ότι ρίχνει αντικείμενα άσχετης κλάσης, ας πάει στα κομμάτια. Ρίχνει αντικείμενα με values αντικειμένου που θα έπεφτε πριν από 40 επίπεδα και μπορεί να το κάνει αυτό ακόμα και από αντικείμενα που πέφτουν από boss. Γενικά είναι ΠΟΛΥ εύκολο να μείνει πίσω το γενικό itemlevel του χαρακτήρα σου, γιατί πολύ απλά δεν πέφτει κάτι. ΕΥΤΥΧΩΣ (κι εδώ κάπως τα μπαλώνει λίγο), μπορείς εύκολα να γεμίσεις το κενό, μέσω crafting. Είναι εύκολο να φτιάξεις ένα generic item στο slot που θες για να μην μείνεις πίσω- αλλά αυτό το συνειδητοποιείς κάπως αργότερα στο παιχνίδι. Επίσης προς το τέλος του παιχνιδιού είναι και λίγο θέμα ότι υπάρχει ΕΝΑ best-epic-set ανά κλάση, ενώ θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία (ελπίζουμε μελλοντικά να γίνει κάτι για αυτό).<br><br>Το ότι ρίχνει 'πολλά αντικείμενα' προφανώς είναι αστείο να θεωρηθεί μειονέκτημα, όπως είδα να αναφέρεται κάπου- μπορείς να φιλτράρεις με το πάτημα ενός κουμπιού τα αντικείμενα που θα φαίνονται, ώστε να μην γεμίζει η οθόνη σου με ονόματα άχρηστων αντικειμένων.