What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

HITMAN 6

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,734
<blockquote><br>@lucinos <br><br>ok οπότε εκ του αποτελέσματος η βελτιστοποιημένη σχέση μεταξύ hardware-API-Driver-εφαρμογής οδηγεί σε καλύτερες επιδώσεις... r8? Τώρα αν οι επιδώσεις θέλεις να τις πούμε extra headroom, extra fps, υγρά χαράς απανταχού των amd fans, σημασία δεν έχει νομίζω...<br></blockquote><br><br>Ναι, οκ, αλλά εγώ θέλω να τονίσω δύο πράγματα.<br>α) η μετάβαση στην νέα γενιά API είναι η μεγαλύτερη μεγαλύτερη δομική αλλαγή που έχει γίνει στα γραφικά τών PC <u>από καταβολής PC</u>. Οι προηγούμενες μεταβάσεις ήταν λίγο-πολύ εξελικτικές. Δηλαδή ήταν διορθώσεις, προσαρμογές, προσθήκες πάνω στον ίδιο σχεδιασμό. Τώρα έχουμε δημιουργία κάτι πραγματικά καινούργιου. (ναι βεβαίως δεν ξεκινάει από το μηδέν, υπάρχουν τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί και συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται αλλά έχουμε ένα ολότελα καινούργιο σχέδιο και όχι επεμβάσεις στο παλιό. <br><br>Είναι σαν να φτιάχνουμε δηλαδή ένα σπίτι ξεκινώντας από την εποχή τού λίθου και να κάνουμε επεμβάσεις προσθέτοντας δωμάτια, υδραυλική εγκατάσταση, ρεύμα, τηλέφωνο κλπ και η νέα γενιά είναι σαν με όλες αυτές τις τεχνολογίες, φτιάχνουμε ένα νέο σπίτι.<br><br>β) Τα FPS δεν είναι ο μόνος σημαντικός παράγοντας στις επιδόσεις, Η αλλαγή δεν γίνεται για τα FPS. Κάποια θέματα είναι και θέματα σωστού σχεδιασμού ακόμα και ανεξάρτητα από επιδόσεις. Ο νέος σωστότερος σχεδιασμός δίνει και διάφορα άλλα επιπλέον πλεονεκτήματα. <br><br>Για παράδειγμα στα παλιά API που ο «επιστάτης» είχε το σχέδιο δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν δύο κάρτες γραφικών μαζί ή μάλλον μπορούσαν αλλά με πολλούς τεχνολογικούς περιορισμούς καθώς τον συντονισμό έπρεπε να τον κάνει ο «επιστάτης». Τώρα που απλά δίνεις ανεξάρτητες δουλειές τις οποίες θα συνθέσεις χωρίς ο επιστάτης να έχει γνώση τού σχεδίου σου, υπάρχει η ελευθερία να δίνονται σε διαφορετικές κάρτες γραφικών η κάθε μία και μιλάμε για <u>διαφορετικές</u>, δηλαδή μπορούμε να συνδυάζουμε intel, amd και nvidia όπως θέλουμε.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,354


lucinos wrote:
υπάρχει η ελευθερία να δίνονται σε διαφορετικές κάρτες γραφικών η κάθε μία και μιλάμε για διαφορετικές, δηλαδή μπορούμε να συνδυάζουμε intel, amd και nvidia όπως θέλουμε.</blockquote><br><br>Έχει αποδειχτεί ότι είναι αρκετά δύσκολο το driver support(profiles κτλ) για τα SLI. Νομίζω ότι από amd πλευρά, τα πράγματα με την υποστήριξη mulτι gpu είναι ακόμα πιο δύσκολα. Τώρα να κάτσουν και οι δύο εταιρίες σε ένα τραπέζι και να βγάλουν ένα driver που να δουλεύει για nvidia-amd crossSLIfire μου φαίνεται εξωφρενικά δύσκολο. Πόσο μάλλον να τους αρέσει τόσο πολύ που να οργανώσουν ομάδα που θα κάνει αυτή τη δουλειά, για όλες τις AAA κυκλοφορίες. Αν γίνει σε επίπεδο βιομηχανίας, μόνο για πολύ εξειδικευμένο λογισμικό, απλά δεν μας αφορά.<br><br> Δεν υποτιμώ τίποτα, μακάρι να δούμε κάποιες απο τις εξελίξεις που κυκλοφορούν στο νet μέσα στα επόμενα χρόνια, απλά κρατάω πολύ μικρό καλάθι...    <br><br>Btw η δικιά μου εμπειρία με το HITMAN απέχει αρκετά απο του kuiv. Αν αλλάξω κάποιο setting in game 90% (μάλλον bugarei ο driver) τα frames/s θα κολήσουν στα 2, ακόμα και στα menu.<br><br>Στα 1440p τα frames παίζουν απο 30 ως 50 in game. Ιδιαίτερα στα μέρη με πολύ κόσμο. To bennch του παιχνιδιού είναι τελείως άχρηστο και σε αποπροσανατολίζει...<br><br>Η φάση με το online είναι άκρως εκνευριστική(χρησιμοποιώ ένα USB wifi adapter και έχω συχνά dc). Απλά δεν με αφήνει να προχωρήσω.<br><br>Και με τα load; τι έμπνευση ήταν αυτή;;!!11 Δεν με αφήνει ΟΥΤΕ να κάνω load όταν δεν είμαι συνδεδεμένος με τους servers του παιχνιδιού κι ας λειτουργεί το net μου.<br><br>Νταξ και για το πόσο δυσανάλογη είναι η απαίτηση σε πόρους σε σχέση με το αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να πω κάτι. Νομίζω αναφέρθηκε ήδη...  <br><br>gameplaywise είναι πολύ απολαυστικό, αλλά για να καταφέρεις να το απολαύσεις πρέπει να κάνεις τάμα στον Λένιν  :silly:  <br><br>Τα παραπάνω με DX11....

 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,445
<blockquote>Έχει αποδειχτεί ότι είναι αρκετά δύσκολο το driver support(profiles κτλ) για τα SLI.</blockquote> <br><br>Σε ότι αφορά το Multi-GPU, αυτό ακριβώς είναι το θέμα, πως με το DX12 δεν χρειάζονται πλέον profiles, inspectors και μια γρια τσιγγάνα να ψέλνει στα ρουμάνικα για να δουλέψει.<br><br>Μέχρι και το DX11 δεν υπήρχε καμία επίσημη υποστήριξη από το API για multi-GPU, SLI/Crossfire λειτουργούσαν με λίγο-πολύ επίσημα "hacks" σε επίπεδο drivers, γι&#039; αυτό και θέλανε profiles.<br><br>Με το DX12 πρώτη φορά μπαίνει το multi-GPU επίσημα στο API, αν έχεις 2 και βάλε GPU απλά δουλεύουν αυτόματα, και με πολύ μεγαλύτερη ελευθερία στο τι κάνει η κάθε μια - δεν είναι απαραίτητα mirrored, κάτι που σημαίνει πως υπάρχει και δυνατότητα stacked VRAM, αν και επαφίεται στον developer αν θα τη χρησιμοποιήσει.
 

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,734
<blockquote><br>Έχει αποδειχτεί ότι είναι αρκετά δύσκολο το driver support(profiles κτλ) για τα SLI. <br></blockquote><br><br>Απάντησε και ο GreatOldOne αλλά θα πω και γω. Ξέχνα τα SLI και αυτές τις παρωχημένες παπαριές (και ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά αυτά που έχω γράψει παραπάνω). Αυτές ήταν αναγκαίες στην παλιότερη δομή όπου ο driver έπρεπε να αποφασίσει για τα πάντα. Τώρα πχ με τον Vulkan αυτό που κάνει η εφαρμογή είναι να καλεί έναν loader ο οποίος θα βρει τούς vulkan οδηγούς για τις κάρτες γραφικών. Τώρα η εφαρμογή που απλά χρησιμοποιεί το Vulkan API αυτό που κάνει είναι να δίνει ανεξάρτητες εργασίες προς εκτέλεση και οι κάρτες γραφικών απλά τις κάνουν. Δεν έχουν ιδέα ότι συνεργάζονται, δεν χρειάζεται ποτέ να συνεννοηθούν η amd και η nvidia και η intel, το μόνο που απαιτείται είναι η κάθε κάρτα να έχει Vulkan οδηγό. Κάτι παρόμοιο θα κάνει και το dx12.
 

kuivamaa

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
3,207
Βασικά το ρημαδοΑFR (alternate frame rendering) το οποιο χρησιμοποιουν τα SLi-CFX ειναι το πρόβλημα. Αυτη η μέθοδος σπάει τα frames ανα δύο - η μια καρτα αναλαμβάνει τα μονο η άλλη τα ζυγά και γίνεται συγχρονισμός σε κάποιο αρχικό στάδιο του pipeline. Πολλές σύγχρονες μηχανες ομως κανουν deferred rendering, στο οποίο το κάθε frame χρησιμοποιείται ως αναφορά για το επόμενο (πχ. UE4) ,πράγμα που σημαίνει ότι δεν γινεται να σπάσεις τα frames σε μονα-ζυγά αφού θα έπρεπε η κάθε κάρτα να επεξεργάζεται τα πάντα. Υπάρχουν υποφερτές λύσεις γι&#039;αυτό αλλά όχι για όλες τις μηχανές και οταν ειναι δυνατόν, είναι επιπλέον φόρτος εργασίας για κατι που μόνο ενα μικροσκοπικο κομματι της αγοράς μπορεί να χρησιμοποιήσει. Kατι αντίστοιχο συμβαινει και με το MSAA, έχει πάψει να είναι δημοφιλές λογω deferred shading επίσης (o αλγόριθμος τσιμπάει δείγματα από λάθος μεριές αν δεν προσέξεις).<br><br>Το DX12 θεωρητικα εγκαταλείπει το AFR btw.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,445
<blockquote>Το DX12 θεωρητικα εγκαταλείπει το AFR btw.<br></blockquote><br><br>Από όσο έχω καταλάβει, δεν είναι ακριβώς πως το εγκαταλείπει, απλά προσθέτει κι άλλες επιλογές... μπορεί να κάνω και λάθος, σε διάφορα topics που βρήκα σχετικά με το θέμα στο Internet ο καθένας λέει τα δικά του.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
rtlXl0pJ
<br><br>Hitman: The Complete First Season €49.99<br>-3 Bonus Missions Pack – Includes “The Icon” and “A House Built on Sand” missions, plus the brand new upcoming “Landslide” mission.<br>-Original Soundtrack – Featuring the original game score.<br>-The ‘Making of’ Hitman Documentary – Charting the journey from showing the game to our fans for the first time before E3 2015, through to the digital launch in 2016.<br>-“Requiem Blood Money Pack” – Includes the signature Blood Money white suit, white rubber duck and chrome ICA pistol.<br>-The PlayStation 4 version includes the six additional exclusive “The Sarajevo Six” missions.<br>
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,688
Το βλέπω να πέφτει σε τιμή λουκούμι στο game.co.u/zavvi. Με έπεισε το άσπρο πλαστικό παπάκι όχι τίποτα άλλο.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,441
<blockquote><br>
rtlXl0pJ
<br><br>Hitman: The Complete First Season €49.99<br>-3 Bonus Missions Pack – Includes “The Icon” and “A House Built on Sand” missions, plus the brand new upcoming “Landslide” mission.<br>-Original Soundtrack – Featuring the original game score.<br>-The ‘Making of’ Hitman Documentary – Charting the journey from showing the game to our fans for the first time before E3 2015, through to the digital launch in 2016.<br>-“Requiem Blood Money Pack” – Includes the signature Blood Money white suit, white rubber duck and chrome ICA pistol.<br>-The PlayStation 4 version includes the six additional exclusive “The Sarajevo Six” missions.<br></blockquote><br><br>Τhe complete first seaon?! Ti σημαινει αυτο? Δεν ειναι ολοκληρωμενο το παιχνιδι?! Θα βγαλουν και αλλα επεισοδια το 2017?! Μας δουλευουν?
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
<blockquote><br>Τhe complete first seaon?! Ti σημαινει αυτο? Δεν ειναι ολοκληρωμενο το παιχνιδι?! Θα βγαλουν και αλλα επεισοδια το 2017?! Μας δουλευουν?<br></blockquote><br><br>http://www.vg247.com/2016/08/08/hitman-developer-confirms-three-season-plan/" class="bbcode_url">Hitman developer confirms three season plan
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,441
Κοιτα να δεις τι κανουν για να βγαλουν λεφτα οι κεραταδες. Αντι να βγαλουν ολοκληρωμενο ολο το παιχνιδι οταν θα ειναι ετοιμο θα βγαζουν απο 1 πιστα το μηνα για 3 χρονια.Δεν εχει ξαναγινει αυτο! Απαραδεκτο! Και ελεγα να το παρω τον Ιανουαριο αλλα δεν υπαρχει περιπτση μετα απο αυτο.
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
3,573
Mία από τα ίδια. Αν και λάτρεψα το absolution σε υπέρτατο βαθμό αν δεν βγει ολόκληρο κάποτε δεν ασχολούμαι. Ελεος... :throw:
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,441
<br><br>Περασα τωρα την πρωτη πιστα. Μιλαμε ειμαι και ο πρωτος. Σκοτωσα τον Viktror μπροστα σε μερος γεματο κοσμο και καταφερα να ξεφυγω με ολους να με κηνηγανε!  Την Dalla κανονικα με stealth χωρις να παρει κανεις ειδηση τιποτα. Οριστε και το σκορ μου!<br>
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,930
<blockquote><br><br><br>Περασα τωρα την πρωτη πιστα. Μιλαμε ειμαι και ο πρωτος. Σκοτωσα τον Viktror μπροστα σε μερος γεματο κοσμο και καταφερα να ξεφυγω με ολους να με κηνηγανε!  Την Dalla κανονικα με stealth χωρις να παρει κανεις ειδηση τιποτα. Οριστε και το σκορ μου!<br>
blockquote><br><br>Για αρχή μάθε να κάνεις σωστό editing κ μετά παίξε κ Hitman. Φιλικα.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,441
To τερματισα . Επαιξα stealth κυριως και σκοτωσα λιγους . Μονο στην Sapienza στο εργαστηριο του τρελοεπιστημονα σκοτωσα ολους τους φρουρους. Μετα σκοτωρα μερικους και στο Coloranto .  Ολες οι υπολοιπες πιστες μονο stealth. Ηταν πανευκολο γιατι ως Ninja ξερω πως να κρυβομαι και να ξεγεάω τους εχθρους μου!
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
<blockquote><br>To τερματισα . Επαιξα stealth κυριως και σκοτωσα λιγους .<br></blockquote><br>Γιατί; Δε σου άρεσε το παιχνίδι;
 

Brother Bruce

Lich
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,443
<blockquote><br>Ολες οι υπολοιπες πιστες μονο stealth. Ηταν πανευκολο γιατι ως Ninja ξερω πως να κρυβομαι και να ξεγεάω τους εχθρους μου!<br></blockquote><br><br>τοτε θα σ αρεσει κι αυτο εδω. ολοι ειναι γιαπωνεζοι και τους ξεπαστρευεις εναν εναν.<br>http://ragequit.gr/Forum/index.php/topic,6651.0.html
 

Arwindan

Mind-flayer
Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 3, 2012
Messages
2,487
<blockquote><br>To τερματισα.<br></blockquote><br><br>Enough said.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,848
Ψέματα σου λέει Σρέντερ!!!<br>ΚΙΝΕΖΟΥΣ ξεπαστρεύεις.<br><br><br><span style="font-size:4pt">Σσσσ... με ευχαριστείτε αργότερα, άλλος ένας συνειδητοποιημένος αγοραστής!</span>
 
Top Bottom