- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 17,468
να δω τι θα κάνω τα steam funds τώρα, δεν είναι και κανένα game που να με νοιάζει να πάρω γιατί το backlog έχει πράμα.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!το 50άρικο από το δικό σου giveaway είναιΚάνε κάνα giveaway στη κοινότητα.
να δω τι θα κάνω τα steam funds τώρα, δεν είναι και κανένα game που να με νοιάζει να πάρω γιατί το backlog έχει πράμα.
θα επαναλάβω για άλλη μια φορά ότι δεν είναι μόνο το ΑΙ, Έχουμε έναν συνδυασμό θεμάτων που τα περισσότερα σχετίζονται με τον παγκόσμιο πόλεμο που μπορεί να γίνει και κατακλυσμιαίος με πυρηνικά. Και οκ εγώ είμαι ποσαδιστής και θέλω να πέσουν πυρηνικά και να πεθάνουν όλοι οι ηλίθιοι επιτέλους.θλίψη,,, γαμημένο ΑΙ.