Η Valve ανακοίνωσε Steam Machine, Controller, VR headset

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
 
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
Να καλύψουν τον γκώλο τους λογικά από καμιά μήνυση, στο αμέρικα πέφτουν σαν καραμέλες αυτά.
Από την άλλη οκ όταν ξεκίνησαν να το σετάρουν ίσως έπαιζαν τα τότε ΑΑΑ έτσι, ξέρω εγώ; Αν και λέει και το Cyberpunk δεν βλέπει πάνω από 30άρι στο 4Κ που είναι παλιό.

Τεσπά, άρχισε και η καζούρα.
 
Το αν θα βρεθούν ανταγωνιστές σε επίπεδο hardware είναι αδιάφορο για τη Valve, αρκεί να διαφημίζουν το Steam ή ακόμα καλύτερα να υποστηρίζουν SteamOS.
Το θέμα είναι ότι χάνεται μάλλον η ευκαιρία να δημιουργηθεί ένα benchmark desktop, όπως έκανε το Deck στα φορητά.
 
Back
Top