Ρε σεις τι λέμε τώρα;
Ντάξει συμφωνώ, οι τιμές είναι υψηλότατες, αλλά βλέπεις κάτι άτομα, που προηγουμένως τους σεβόσουν, γιατί δεν είχαν απόψεις με επίκληση στο συναίσθημα κλπ, να κάνουν τώρα σα γυναικούλες.
Moore's Law Is Dead, Jayz2Cents, τουλάχιστον εμετικοί. Ασχολούνταν με το αν ο Gabe Newell θα πάρει άλλο γιώτ ή αν αγόρασε άλλο σπίτι.
ΒΡΕ Α ΓΑΜΗΣΟΥ, ό,τι θέλει θα κάνει τα χρήματα του. ΈΧΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΧΟΜΠΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. ΚΙ ΑΜΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ. Άμα δε σ'αρέσει τράβα στο EGS που δεν είναι καπιταλιστές και είναι πλατφόρμα του λαουτζίκου...
Λες και δεν χρηματοδοτούν σέρβερς για να κατεβάζεις ή να παίζεις τα παιχνίδια σου.
Λες και δεν χρηματοδότησαν και συνεχίζουν να χρηματοδοτούν proton και UniX Development για να σε βγάλουν από τον καρκίνο της Microslop.
Λες και δεν χρηματοδοτεί development (Source2 και HL3 να χύσουμε ψηφιακά μια τελευταία φορά ρε Gabe...)
Ή δεν έχει καμιά χούφτα μεγάλες δικαστικές διαμάχες να αντιμετωπίσει.
Θα κάτσει να ασχολείται με μια χούφτα πουθενάδες για το αν έπρεπε να το χε βάλει 400 ευρώ φθηνότερα.
Και ο άλλος ποστάρει από πάνω builds από Newegg.
Shredder πάρε ένα ρε συ και πες μας αν θα πληρώσεις τίποτα ψιλά σε έξοδα αποστολής ή τελωνείο...Δεν νομίζω, αλλά αν είναι κάνα 25ευρο, πιστεύω αξίζει...
Digital Foundry και GamersNexus που είδα ήταν οι πιο αντικειμενικοί.
Και θέλω να υπογραμμίσω αυτό που είπε και ο Ναύαρχος...Η υπεροψία της Samsung, Micron kai SK Hynix. Εύχομαι ο 4ος ανταγωνιστής να τους κάνει να ιδρώσουν.
Υπερβολικότατες κάποιες αντιδράσεις και δυστυχώς τα ρομποτάκια από κάτω συνεχίζουν στην ίδια ένταση να βλασφημούν τον ΘΕΟ.
Απλά μην το αγοράζεις μπρο...
Θα μπορούσε να το βάλει στα 700 ευρώ και να χει χασούρα;
Ίσως, έτσι κι αλλιώς δεν θα πουλήσει κάνα τεράστιο όγκο (πάνω 2+ εκατομμύρια). Για καμιά 200.000 κόβω την πρώτη παρτίδα πωλήσεων.
Το θέμα είναι πως θα αποφύγεις τους σκάλπερς που μετά θα προσδοκούν να το πουλήσουν λίγο ακριβότερα. Αν μόνο τα φάνμποηζ της Βαλβ αγοράσουν την Ατμομηχανή, θα κάνει sold out.
Η μεγιστοποίηση του πλήθους χρηστών που χρησιμοποιούν SteamOS / Linux distributions ήταν ο κύριος στόχος αυτού του Hardware και πιστεύω μόλις στην Valve είδαν πόσοι χρήστες έβαλαν SteamOS/Bazzite κλπ σε συνδυασμό με τις αυξήσεις των RAM/SSD , είπαν απλά «γάμα το. Μόλις βγάλουμε το SteamOS 4.0 ένα 15% ακόμα θα βάλει κάποιο Linux distribution».