What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Let’s Play Darkest Dungeon - Series

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Ανακαλύψαμε
την γονιδιακή διάσταση της προβατινοφαγίας. :D

Σε σοβαρή απάντηση αυτών που έγραψες σχετικά με το run. Ισχύει ότι κάθε περιοχή έχει συγκεκριμένες αδυναμίες και συγκεκριμένους εχθρούς. Οι βασικές κατηγορίες είναι:
  1. Τύπος εχθρών (Eldritch, Unholy, Human, Beast)
  2. Ιδιότητες εχθρών (Prot, Bleed resist, Blight resist, κ.ό.κ.).
Με βασικά γνώμονα τα δύο παραπάνω, μπορείς να φτιάξεις ιδανικά party setups και να κάνεις καλό rotation (χεχ, @Tsok, @Bathory @soad667) έχοντας για παράδειγμα ήρωες με positive quirks να πηγαίνουν σε συγκεκριμένα μέρη. Για παράδειγμα ο Abomination Great0ldOne έχει πλέον Ruins positive quirk που του δίνει επιπλέον dmg, άρα είναι ιδανικός για εκεί, μαζί με έναν Crusader που έχει bonus damage στα skills του εναντίον Unholy (ο κατεξοχήν εχθρός στα Ruins). Αντιθέτως, ένας Crusader είναι μάλλον λιγότερο χρήσιμος στο Weald λόγω του υψηλού Prot (που θέλει Blight, Bleed για να αντιμετωπιστεί καταλλήλως).
 
Last edited:

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
και υιοθετημένος και μαύρος. ας έμενες σκέτος προδότης, τουλάχιστον θα ήσουν άσπρος. θα σε δεχομουν. φτου κακά.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Γρήγορα την αστυνομία. ΗΠΑ Sheriffs κατά προτίμηση.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Μην ανησυχείτε για τίποτα, μίλησα με @Northlander και μπαίνω ως χαρακτήρας στο παιχνίδι για να σας δώσω ένα ιδανικό που θα προσπαθείτε να φτάσετε.

 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Μην ανησυχείτε για τίποτα, μίλησα με @Northlander και μπαίνω ως χαρακτήρας στο παιχνίδι για να σας δώσω ένα ιδανικό που θα προσπαθείτε να φτάσετε.


Και μπαίνεις λέει ως βιβλιοθηκάριος :gap:
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Πάντα ο healer αποτελεί μέγιστη ασφάλεια για τις στιγμές σαν την σημερινή, που όλα πάνε χάλια. Δεν είναι must have αν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι δεν θα έχεις τόσα miss και dodge. Αν και παράγινε το κακό σήμερα. Προσωπικά πάντα παίρνω healer και jester και εναλλάσω τις άλλες δύο θέσεις (εξαιρούνται τα suicide runs που απλά βγαίνω για φράγκα)

Κατά τ' άλλα @tinapeis
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,317
Ένα κοκαλάκι στο σκύλο βρε βόρειε :(, άφησες και το curio. OCD ALARMS ALL AROUND xD

Edit: To toxin trickery του τυμβωρύχου θεραπεύει bleed και toxins
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ένα κοκαλάκι στο σκύλο βρε βόρειε :(, άφησες και το curio. OCD ALARMS ALL AROUND xD

Edit: To toxin trickery του τυμβωρύχου θεραπεύει bleed και toxins

Τι κάνει το κοκαλάκι; Παίζει να μην το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ή έστω πολύ σπάνια.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,317
+DMG και ACC


Edit: από το wiki:

Can be consumed in battle for:
  • +50% DMG
  • +15 ACC
The buff lasts for 3 rounds.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Ήταν υψηλό το PTSD για να τα κάνω όλα.

σε εκείνο το σημείο δεν χάνεις skill turn όταν μπορείς να κάνεις ζημιά. Είναι περίεργο resource management και risk/reward decision
 
Last edited:

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Κάτσε δλδ το item use σου καταναλώνει τη σειρά; Δε το θυμαμαι τοσο καλα
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Δεν ήμουν αρκετά σαφής. :)

Αναφερόμουν σε αυτό που είπε ο @ccwr.
Προτιμώ να ξοδεύω αντικείμενο για ίαση, και έπειτα να χρησιμοποιήσω skill, παρά να χάσω τη σειρά ώστε να έχω ιαματικό skill, ειδικά όταν τα πράγματα είναι αρκετά ζόρικα (όπως π.χ. το Grave Robber skill που αναφέρθηκε) όταν υπάρχει πιθανότητα να σκάσω deathblow στον αντίπαλο που θα κάνει τα πράγματα ευκολότερα.

Το παραπάνω είναι και ο λόγος που λάτρεψα το Darkest Dungeon για να είμαι ειλικρινής. Έχει τόσο αυστηρή και λιτή οικονομία σχεδιασμού, που καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα τους βαθμούς ελευθερίας και εν μέρει game theory πάνω στη διαχείριση μίας κατάστασης. Ένας @Admiral θα το αποδώσει κατ'εξοχήν στο turn-based, αλλά είναι βαθύτερο πιστεύω.

Επίσης θεωρώ αξιοθαύμαστο ότι τέτοια designs βγαίνουν "ασυνείδητα" χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο πίσω από τέτοιες μαθηματικές θεωρίες (που ούτε εγώ κατέχω), μόνο μέσω συνεχούς testing.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,317
Δεν σου αρέσουν και τα buffs κατ επέκταση δλδ;; (σε μία επικίνδυνη στιγμή;; )

Πιστεύω ότι αντί για το shadow fade, έπρεπε να κάνεις το toxin trickery. Αλλά ιν hindsight όλα εύκολα, ΟΚ
 
Last edited:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Buffs κάνω, αλλά εξαρτάται την κατάσταση. Όλα εντάσσονται στο risk/reward. Π.χ το να χάσω ένα γύρο για να κάνω mark τον εχθρό (καμία ζημιά συνήθως, αν και ο Occultist ρίχνει και άλλα debuffs με το δικό skill) μπορεί να είναι άκρως ελκυστικό όταν έχεις στο party Bounty Hunter/Arbalest/Marksman που ρίχνουν μεγάλες ζημιές σε marked χαρακτήρες, άρα έχεις άμεσα πολύ καλύτερο turnover.
 

Snipereye

Umber Hulk
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral
Joined
Sep 17, 2013
Messages
774
Γενικα μιλωντας ειναι περιεργη φαση τα buffs στο DD. Αν το ταδε μινιον πεφτει με 2 επιθεσεις, αλλα το μαρκαρεις πρωτα και παρολο το εξτρα damage απο "marking party" θελει παλι 2 επιθεσεις για να πεσει, ουσιαστικα ξοδεψες ενα γυρο.
Νομιζω αυτο εννοει και ο νορθ με το "αμεσα καλυτερο turnover" καθως ειναι αλλο να φας τους 2 απο τους 4 εχθρους με πχ 4 χτυπηματα, απο το να τους φας με 5-6. Αυτα που κερδιζεις σε λιγοτερο hp loss/stress gain ειναι λεπτομερειες που κρινουν την επιτυχια ενος run
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Γενικα μιλωντας ειναι περιεργη φαση τα buffs στο DD. Αν το ταδε μινιον πεφτει με 2 επιθεσεις, αλλα το μαρκαρεις πρωτα και παρολο το εξτρα damage απο "marking party" θελει παλι 2 επιθεσεις για να πεσει, ουσιαστικα ξοδεψες ενα γυρο.
Νομιζω αυτο εννοει και ο νορθ με το "αμεσα καλυτερο turnover" καθως ειναι αλλο να φας τους 2 απο τους 4 εχθρους με πχ 4 χτυπηματα, απο το να τους φας με 5-6. Αυτα που κερδιζεις σε λιγοτερο hp loss/stress gain ειναι λεπτομερειες που κρινουν την επιτυχια ενος run

Ολη αυτή η ανάλυση ομως για optimization και οσο το δυνατον λιγότερα losses, έχει νόημα ή το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για να έχεις ουτως η άλλως φθορές στο τέλος του κάθε run και οι ήρωες να χρειάζονται treatment?
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
To "RNG" εξισορροπεί τα πράγματα σε γενικές γραμμές.
 
Top Bottom