<blockquote><br><blockquote><br>Το DAI είχε μπόλικους ενδιαφέροντες χαρακτήρες, πολύ καλό γράψιμο, <b>εκπληκτική μάχη</b> και αρκετά φρέσκα στοιχεία (πχ, οι δίκες στο φρούριο). <br></blockquote><br><br>Διαφωνώ με όλα, αλλά επειδή εμπεριέχει και το προσωπικό γούστο, δεν θα επιμείνω. Αλλά στο bold, δεν μπορώ να μην σχολιάσω. Η μάχη ήταν εκπληκτική μόνο αν έπαιζες στο easiest και επέλεγες ranged χαρακτήρα και καθόσουν να απολαύσεις τα εντυπωσιακά εφέ της frostbite την ώρα που έκανες button smashing.<br><br>Εγώ που έκανα το λάθος να φτιάξω melee χαρακτήρα, έχανα τα αυγά και τα πασχάλια, κανένα έλεγχο στο battle field, η κάμερα στο μέγιστο zoom out και πάλι δεν έβλεπες τίποτα, καμία δυνατότητα εύκολου συγχρονισμού ανάμεσα στους χαρακτήρες για δημιουργία combo και πολλά ακόμα αρνητικά. Πρακτικά δεν μπορούσες με τίποτα να παίξεις με κάποια μορφή tactical<br></blockquote><br><br>Eπαιξα αποκλειστικά melee. Ειδικά το whirlwind ήταν μακράν η κορυφαία melee εμπειρία που έχω σε game. Ο χαρακτήρας μου ήταν κατάφρακτος και κράδαινει οπλο βαρυ-βαρύ. Το παιχνίδι αποδίδει άριστα το πως σταδιακά νικας την αδράνεια της μάζας σου και με σωστό χτίσιμο στα ταλέντα και δέσιμο στα πλήκτρα του ποντικιού ,μπορούσα να στριφογυρίζω για αρκετή ώρα (εκτος αν ετρωγα stun οπότε φτου από την αρχή. Διαδικασία που θέλει προετοιμασία και καλό υπολογισμό αποστάσεων με τον εχθρό αλλά που απέδιδε αν εκτελούσες σωστά. Εχω παίξει άπειρους τίτλους σε διάφορα genre και κανένα δεν πλησιάζει καν αυτην την εμπειρία. Συνήθως ο χαρακτήρας είναι ανάλαφρος ή έχει τεχνητή υστέρηση στις κινήσεις η οποία είναι η ίδια είτε έχει πάρει φόρα είτε όχι. Και το charge ήταν On point επίσης, γενικά για μένα το DAI είναι το benchmark των melee κινήσεων πια.