Εγώ νομίζω ότι τα μαθήματα -ειδικά στην Ελλάδα- είναι κάτι τελείως τυπικό. Δεν υπάρχει περίπτωση να μάθει κάποιος να οδηγεί μετά από 21 απόπειρες(τόσα ήταν τα απαιτούμενα όταν έδινα εγώ το 2005) Η οδήγηση σε μια χώρα που σχεδόν ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξέρει τι λέει ο ρημάδης ο ΚΟΚ ή δεν δίνει σημασία είναι περισσότερο ψυχολογία-αντίληψη της εκάστοτε οδικής συμπεριφοράς παρά αποστήθιση και σεβασμός σε ένα σύστημα κανόνων.
Το όχημα μαθαίνεις να το κινείς συνήθως απο τις πρώτες 2,3 φορές και τα άλλα έρχονται στην πορεία. Για την οπισθογωνία και για τις άλλες μανούβρες θα τις μάθει κανείς στο δικό του όχημα, γιατί ούτως υάλου αλλάζουν από αμάξι σε αμάξι(άλλα μήκη, άλλους κύκλους περιστροφής). Συνήθως οι δάσκαλοι λένε κάποιο trick για να διευκολύνουν την φάση. Σ' Εμένα είχε ένα αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι και μου είχε πει με το που δεις το πεζοδρόμιο εκεί, στρίψε το τιμόνι και η οπισθογωνία παρκάρισμα γίνονταν πάντα αλφάδι.
ΑΝ κάποιος μπορεί να κοροϊδέψει το σύστημα, που είναι διάτρητο όπως και να το δεις, προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να το κάνει και να μην αφεθεί στο έλεος κάθε φραγκοφονιά $%#!%.
Προσωπικά για να ρουτινιάσω με την οδήγηση πέρασαν τουλάχιστον 2 χρόνια καθημερινής τριβής(μπινελίκια, τρόμος τα γνωστά) και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα στην κίνηση, κάτι που με τα μαθήματα είναι πρακτικά αδύνατον...