Για να μιλήσουμε λίγο και με νούμερα, σε 1080p με max settings, η 980 με o/c (1400core, 7600Memory) πιάνει 90% load, 75C και το cooler στο 50% σταθερό, όπως το έχω βάλει εγώ από το MSI Afterburner. <br><br>Εδώ που είμαι, έχω "κολλημένα" 90fps που έχω βάλει limit από τα game options. Η όρεξη για μετρήσεις όμως μου ήρθε τώρα που είμαι σε barren planet, όπου η έλλειψη πανίδας και χλωρίδας σίγουρα ευνοεί το frame count. Μόλις ξαναβρεθώ σε κανονικό πλανήτη, θα κάνω καλύτερη αναφορά, τόσο με το fps limit στο off για να δούμε μέχρι που πάει, αλλά και με το fps limit στα 60fps, για να δούμε σε τι load δουλεύει η 980 για να πιάσει το μαγικό εξηντάρι. <br><br><br>EDIT:<br><br>Λοιπόν, λοιπόν, λοιπόν...<br><br>τελικά από ό,τι βλέπω, flaura και fauna κάνουν τεράστια διαφορά.<br><br>Σύστημα:
[email protected], EVGA 980 SC o/c (1400core/7600mem), 16GB DDR3 2400C11, Crucial M500 240GB SSD.<br><br>Όπως είπα πιο πάνω, σε barren planet (barren, αλλά γεμάτο trading outposts) είχα 90fps ακατέβατα, έχοντας και το fps limiter στα 90fps.<br><br>Μόλις όμως πήγα σε ένα πλανήτη γεμάτο χλωρίδα και πανίδα, έβαλα το fps limit σε "max", αλλά δεν χρειαζόταν τελικά - τα fps "γκρεμίστηκαν" σε 65-75 κυμαινόμενο. GPU load 99%, VRAM usage 2.900MB, 83C, 50% fan speed. Σημαντική επίσης η CPU usage, 60-80% και στα τέσσερα threads. Memory usage (total system, όχι μόνο του παιχνιδιού, αλλά με τα περισσότερα "περιττά" κλεισμένα) 6.700ΜΒ. <br><br>Έβαλα πάλι το frame limit στα 60fps αυτή τη φορά και η 980 "ανάσανε" - το GPU load έπεσε στο 80%, τα fps μείναν ακατέβατα στα 60, και η θερμοκρασία πήγε στους 75C.<br><br>Όλα αυτά με max settings. Δεν έχω ώρα, ούτε και διάθεση είναι αλήθεια να ψάξω να δω τι scale κάνει αν παίξεις με τα options. Είναι ξεκάθαρο πάντως πως σε "φορτωμένες" περιοχές, θέλει αρκετά γερό μηχάνημα για 1080p@60 με max settings, ειδικά το CPU usage μου έκανε στην αρχή εντύπωση, αλλά αν θυμάμαι καλά, πάντα ήθελε το κατιτίς παραπάνω σε CPU power η voxel τεχνολογία. Τώρα για τους τύπους που με 980Ti και i7-4790K που δεν μπορούν να πιάσουν 30fps σταθερά σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, τα είπαμε ήδη. <br><br>Να σημειωθεί πως το No Man's Sky τρέχει για την ώρα αποκλειστικά σε OpenGL. Δεν έχουν από όσο είδα αναφέρει κάτι για "αναβάθμιση" σε Vulkan. <br><br>